Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin viedä 3 vuotiaan Särkänniemen Koiramäkeen

Vierailija
05.06.2013 |

Nyt tutustuin hintoihin ja sinne päästäkseen pitää ostaa koko elämysavain! Eli kaksi aikuista ja 3-vuotias pari tuntia Koiramäessä 105€! Ei voi olla todellista!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsesi tuonne: http://www.koiramaentalo.fi/, siis "aitoon" Koiramäen taloon Punkalaitumelle. Pääsette halvemmalla sisään ja saatte taatusti aidompia elämyksiä.

Vierailija
22/31 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin toi on naurettavaa. Meillä minä ja lapset rampataan laitteissa, mies mukana ylimääräisinä silminä ja apuna ja siitä hyvästä pitäisi maksaa hänenkin 37€! Ennen pääsi aluelipulla. Ei paljoa lohduta delfinaariot yms. rannekkeella, kun niissä ei koskaan ehditä käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että Sastamalassa (Vammalassa) on Herra Hakkaraisen talo. Siellä saattaisi 3-vuotiaskin nähdä ihan tarpeeksi Koiramäkeä ja takuulla olisi paljon edullisempi kohde. Ja paljon rauhallisempi myös. Aikuisia kiinnostanee Tyrvään Pyhän Laurin kirkko, jossa Osmo Rauhalan ja Kuutti Lavosen hienot maalaukset.

Vierailija
24/31 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 24 korjaa: Kirkko on Pyhän Olavin kirkko ja sijaitsee 4 km:n päässä Herra Hakkaraisen talosta.

Vierailija
25/31 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njah. Tuntuu siltä, että enemmistön mielestä lippujen hinnat ovat ok. Ilmankos muutosta ei tulekaan huvipuistoihin esim. perhelipun muodossa. Minulla on 5 lasta. Lasketkaa itse, onko varaa mennä enää minnekään. 4v poikani halusi nähdä delfiinit. Jotta hän näkisi ne, minun on ostettava elämysavain. Isossa perheessä on muutenkin tiukkaa ja kun joutuu ostamaan 5 elämysavainta ja pari Ipana-avainta, niin siinä sitten meidän lapset eivät syksyllä koulussa hehuttele käyneensä huvipuistossa. Kyllä käsitän, että kulut pitää kattaa, mutta Särkänniemi saisi enemmän kävijöitä perhelipuilla ja ottaen huomioon kuinka pitkät jonot on Linnanmäellä, niin Särkänniemellä olisi kapasiteettiä päästää enemmän kävijöitä alueelle. Kun lapsia oli 2, kävimme vielä kesällä jossain. Enää ei ole varaa.

Vierailija
26/31 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee päivittää tähän infoa sen verran, että kesällä 2019 Särkänniemeen pääsee ilmaiseksi alueelle sisään, Koiramäki maksaa normaalihinnalla 17,90 (myös alennuksia tarjolla), ja alle 3-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi sekä Koiramäkeen, että huvilaitteisiin!

Koiramäen keikasta kirjoittelin jutun blogille, tsek it out!

https://mutkatonta.com/sarkanniemen-koiramaki/

Vierailija
27/31 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramäen normaalihinta on siis 15,90€!

Vierailija
28/31 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, Markus.

Vierailija
29/31 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä noita, jotka valittavat että "ei jää aikaa olla huvipuistossa", kun lapsi nukkuu klo 12-14 päiväunet - voi herranjestas, oletteko jo 3 vuoden ajan rauhoittaneet klo 12-14 ajan vain sille, että lapsi nukkuu kotona päikkärit?

En ole se jolle vastaat ja vanha ketju. 

Mutta.

Pistäpä silmään kommenttisi. Jos jonnekin haluaa mennä lapsen vuoksi niin kyllä lounas-päikkärit-illallinen-väli on aika rajaava. Käytännössä vain aamupäivästä tai illasta ehtii. Miksi mennä jonnekin nukkuvan lapsen kanssa...jos on vain yksi lapsi siis. Tai jos on yksin kahden lapsen kanssa niin metelissä nukkuva saattaapi huvipuistossa herätä jos ja kun hereillä oleva haluaa mennä renkutusjakieputusvempeleisiin musiikkeineen.

Aukioloaikoihin toivoisi joskus järkeä - tapahtumat tms aukeaa joskus vasta klo 12 tai 11. Eli lounasaikaan jonka  jälkeen pitäisi päästä päikkäreille ja jos tapahtuma loppuu klo 15 tai 16 niin se meni päivänokosia ottavalla täysin ohitse. Ja päikkärit nukutaan 4-5 vuotiaaksi pahimmillaan. Jos on nukkuu vielä 2 päikkärit (alle 4v) niin saattaa onneksi ehtiä käydä tapahtumassa. Paitsi jos on 2 lasta ja ei nuku metelissä esim... Klo 9.30 olisi optimi aloitusaika alle kouluikäisille mutta ei vauvoille jotka menee päikkäreille klo 10 ... Riippuu toki perheistä ja lapsesta. Mutta nämä nyt mitä tullut empiirisesti todettua useamman kerran meidän rytmillä. 

Vierailija
30/31 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauksia ei saa rikkoa eikä ainakaan noin typerästä syystä. Maksaa minkä se maksaa.

Vierailija
31/31 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njah. Tuntuu siltä, että enemmistön mielestä lippujen hinnat ovat ok. Ilmankos muutosta ei tulekaan huvipuistoihin esim. perhelipun muodossa. Minulla on 5 lasta. Lasketkaa itse, onko varaa mennä enää minnekään. 4v poikani halusi nähdä delfiinit. Jotta hän näkisi ne, minun on ostettava elämysavain. Isossa perheessä on muutenkin tiukkaa ja kun joutuu ostamaan 5 elämysavainta ja pari Ipana-avainta, niin siinä sitten meidän lapset eivät syksyllä koulussa hehuttele käyneensä huvipuistossa. Kyllä käsitän, että kulut pitää kattaa, mutta Särkänniemi saisi enemmän kävijöitä perhelipuilla ja ottaen huomioon kuinka pitkät jonot on Linnanmäellä, niin Särkänniemellä olisi kapasiteettiä päästää enemmän kävijöitä alueelle. Kun lapsia oli 2, kävimme vielä kesällä jossain. Enää ei ole varaa.

Minun perheessä käytiin joka kesä jossakin vaikka vain isäni kävi töissä ja oli omakotitalo, viisi lasta jne. 

Sinä vain valitat.