Onko normaali pyöreähkö/pullea?
Eikö hoikka olekaan normaali? Mikä helvetti on NORMAALI? Onko tosiaankin normaalia että on läski perse ja jenkkakahvat?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2008 klo 16:58"]
Eikö hoikka olekaan normaali? Mikä helvetti on NORMAALI? Onko tosiaankin normaalia että on läski perse ja jenkkakahvat?
[/quote]
LOL osui ja upposi..
Upposi syvälle sun läskiin, haha.
Painoindeksin mukaan normaalipaino on n. 18-25. Jos puhutaan suomalaisista keskiarvoista, on normaali siellä lievän ylipainon puolella. Mediassa taas normaalipaino on se 17-20 ja kaikki sen yli ällöjä ylipainoisia läskiperseitä.
Läskit taas urputtaa ja itkee suklaisia kyyneleitä.
Itse olen aina ollut kateellinen hyvässä hengessä ihmisille joilla näyttäisi olevan hyvä olla. Sellainen tasapainoinen ihminen jonka hehkussa on hyvä olla. Kiloilla ei niin ole väliä ja en huomaa näitä asioita. Sen huomaa kun jollain on hyvä olla itsensä kanssa. Itse olen ollut liian laiha koska minulla oli paljon vastoinkäymisiä elämässä ja luulen ettei kukaan kadehtinut laihaa olemustani. Voin nyt paljon paremmin ja tavoittelen sitä onnellisuutta jotta myös perheeni voisi nauttia iloisemmasta äidistä.
Minua ärsyttää mieheni joka on laihtunut yli 20 kiloa sen jälkeen kun tapasimme koska itse syön terveellisesti hän laihtui tavallaan siinä vanavedessä. Hän suhtautuu lihaviin ihmisiin nykyään niin agressiivisesti. Kamalaa kuultavaa ja olen suht yllättynyt tästä nykyisestä tavasta suhtautua pullukoihin ja lihaviin. Pettymys jotenkin ja tuntuu typerältä vaahdota asiasta joka ei pitäisi hänelle kuulua. Jokainen lihava kantaa itse kilonsa. juu tiedetään tiedetään yhteiskunta maksaa kun ovat sairaita jne.
Ei. Normaali käyttää kokoa 34-36, ihan pituudesta ja ruumiinrakenteesta huolimatta. Jos lonkkaluut törröttää niin leveällä ettei housut kokoa 36 mene jalkaan, niin voi vaikka käydä leikkauttamassa toisen lonkan pois. Parempi sekin kuin olla läski.
Normaali lienee normaalipainoinen, ja normaalipainon sisälle mahtuu hyvinkin hoikkaa ja hyvinkin pyöreää. Mutta normaali nimenomaan ei tarkoita pelkästään yhtä kuin hyvin hoikka.
Yli puolet suomalaisista aikuisista on ylipainoisia. Että jos normaalius tarkoittaa sitä mitä suurin osa on niin sitten ylipainoinen on normaalia ja poikkeus olla normaalipainoinen. Ylipainosta puhutaan normaalina ettei kellekään ihrakasalle tulis paha mieli.
Minulle alettiin jauhaa että olen anorektikko kun painoindeksi laski kohtaan 20. Anoreksian diagnostiset kriteerit muistaakseni edellyttävät kuitenkin alle 17:n painoindeksiä. Jos joku on hoikka niin senhän täytyy sitten olla myöskin sairas ilmeisesti.
No naisilla on. Normaaliin naisvartaloon kuuluu tietty määrä rasvaa, ihan jo hormonitoiminnan takia. Koska nykyinen kauneusihanne on erittäin laiha, näyttää normaali naisvartalo siihen verrattuna pyöreältä/pullealta.