Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäinen juominen saattaa pilata lapsen juhannuksen.

Vierailija
22.06.2008 |

Kävimme kaverin mökillä aattona. Vanhemmat joivat sivistyneesti mutta silti se oli ongelma. Lasten kalareissu olisi mennyt pipariksi jos mieheni kanssa emme olisi heitä sinne vieneet. Kokko olisi jäänyt näkemättä koska vanhemmat eivät olleet ajokuntoisia. Pojan kommentti kun isä ei vienyt kokolle, aina sä juot kaljaa (äiti joi diideriä). Miksi ei voi jättää juomista väliin kun lapset ovat juhlassa mukana?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä heistä tuntuu kun aikuinen juo. Minkä laiseksi siitä juomisesta tulee? Luulette, että lapsenne pitää asiaa ihan ok mutta ei se välttämättä olekkaan niin. Tiedän useita lapsia jotka näkevät kohtuu ottamista (silloinkin aikuisen käytös, puhe muuttuu) ja he eivät pidä sitä mukavana asiana.

Vierailija
22/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isässä kuulemma huomaa, silloin tosin vasta kun se on liian humalassa. Mutta ei se ole kuulemma heitä haitannut, kääntyvät sitten minun puoleen jos on jotain asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini nyt on vaan tyytyväinen jos vanhuksen on rennolla tuulella!

Vierailija
24/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten neljävuotias huomaisi jonkun eron viinilasillisen jälkeen, jos ei teinitkään sitä huomaa. He ovat kuitenkin aina silmänä ja korvana, tarkkana kaikessa. Millaisia teistä muista sitten oikein tulee, jos lasten täytyy pelätä tai käytöksenne muuttuu radikaalisti kun yhdenkin oluen ottaa.

Vierailija
25/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pari annosta ruoalla, juhlissakin näin. silti se tuntui aina yhtä pahalta, koska lapsi huomaa niin tarkasti ne muutokset ja hermostuu jo siitäkin että äänenpainot vaihtelee.. se ahdisti. itse en juo ikinä, enkä hakeudu juovien seuraan... joskus juhlissa näen sen miten lapset häpeää "kohtuudella"juovia vanhempiaan ja koitan sitten keksiä heille jotain muuta tekemistä ettei tarvitse kuunnella vanhempien juttuja..

Vierailija
26/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kai sita kokkoa voinu kayda kattomassa jo ajoissa jos se nyt siita oli kiinni. meilla oli aina oma kokko, en tieda onko sellanen enaa sallittua. ja se kalaretki, kai sinne olis voinu menna jo aikasemmin/seuraavana paivana tms. hemmetti kun pitaa tehda asioista niin vaikeita. ei lapsia tartte kasvattaa missaan pumpulissa, kylla muutaman voi ottaa ihan rauhassa, ei tuu traumoja. ankyrakannit on eri juttu.

Vierailija
27/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset menevät sekaisin pienestäkin muutoksesta, toisia taas ei haittaa suuremmatkaan vaihtelut. Minä olen koko lapsuuteni ollut jatkuvasti alkoholipitoisissa juhlissa, mutta koskaan en muista vanhempiani hävenneeni enkä pelännyt tai muutakaan haittaa kokenut. Juhlissa oli kuitenkin paljon aikuisia ja paljon alkoholinkäyttöä. Eikä minusta tullut juoppoakaan, aika vähän tulee itse käytettyä.

Vierailija
28/28 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais silläkin perheellä juominen vähentyä, joiden kaksoset oli aamulla aukaisseet oven ja menneet rantaan ja hukkuneet kun vanhemmat nukkui krapulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan