Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan " tervettä" ?

Vierailija
17.01.2006 |

Olen yh, ja lapseni (2v) on joka toinen viikonloppu isänsä luona isän vanhemmillä (isä opiskelee toisella paikkakunnalla ja tulee pari kertaa kuussa lapsuudenkotiinsa, jonne siis ottaa lasta.)

Lapsi tuli viime sunnuntaina kotiin ja sanoi että " haista äiti käsiä, haisee oksennukselta" .

Minä sitten tekstaamaan isälle, että onko lapsi oksentanut, johon sain vastauksen, että sillä aikaa, kun isä oli ollut ulkosalla, lapsen mummu oli syöttänyt lapselle karkkipussin+2 suklaapatukkaa, jolloin lapselle oli tullut niin paha olo, että oli oksentanut :(

Lapsi vierastaa vähän näitä isovanhempiaan, kun tapaavat niin harvoin joten mummu yrittää ostaa lapsen kiintymyksen karkilla.

Ei kauhean viisasta touhua, vai?

Pitäisi vissiin ottaa asia puheeksi isovanhempien kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä nyt isovanhemmille ainakaan " tekstaa" vaan pyri ihan ystävällisesti asia esittämään. Parhaansa hekin vain yrittää..

T. äiti jolla samanlaiset " karkkimummola" - vanhemmat

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee nostaa kissa pöydälle, kun ensi kerran näen heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi siihen oksentamiseen kuole. Ja viimeistään sitten kun lapsi on oksentanut sen 5-10 kertaa mummo viimeistään itsekin ymmärtää sen ylenmääräisen karkin ja suklaan syöttämisen seurauksen. Toinen vaihtoehto on että lapsi oppii joskus isonpana itse kieltäytymään.