Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ala-asteikäisiä lapsia ei voisi yhtään jättää keskenään kotiin?

Vierailija
17.01.2006 |

Ystävälläni on AINA lapset mukana joka paikassa, ja hän sanoo jo kokonaan lopettaneensa toivomisen, että pääsisi koskaan minnekään ilman lapsia. Ei ole käynyt varmaan lähikaupassakaan yksin vuosikausiin. Hänellä on kyllä mies, mutta se on toinen tarina. Itse yritän aina ehdotella, että kai hän nyt voi jättää lapset jo , kun ovat jo ihan isoja. Ei se kuulemma käy. Hänellä on kolme ala-asteikäistä tavallista, tervettä lasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. pikkusiskon otamme usein mukaan.

Otan lapset tietysti mukaan, jos haluavat tulla, mutta eivät useinkaan halua. Pidempiä aikoja voi olla vain koululainen kotona, siitä pidän huolen. Onhan ne iltapäivätkin oltava kotona, kun ip-kerho loppuu 2.luokan kevääseen.

Vierailija
22/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ollut yksin kotona (omakotitalo) ekaluokasta asti. Ei pelottanut yhtään. Siihen aikaan ei ollut edes kännyköitä, en olisi saanut vanhempiini yhteyttä mitenkään kesken työpäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en itse alle 10v joutunut olemaan juurikaan yksin kotona.

Minä olisin huolissani omasta lapsestani, jos hän 7-9 vuotiaana viihtyisi hyvin yksin kotona tuntikausia joka päivä eikä kaipaisi ketään seuraukseen.

Vierailija
24/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvittu kaiken aikaa vanhempia viihdyttämään ja " esiliinaksi" . Jonkin sortin omatoimisuutta toivoisi nykyajan lapsiltakin. Toisaalta ei saa jäädä kotiin ennen 12-v päivää yksin hetkeksikään, se on heitteillejättö, mutta sitten vanhemmat eivät katso, että se sama lapsi nukkuu ja syö tarpeeksi eikä pelaa liikaa tietokone -tms pelejä tai katso ikäiselleen sopimattomia ohjelmia.

Vierailija
25/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein toka- ja neljäsluokkalaiset kotona ja joskus koko lapsikatras, kun käväisen ruokakaupassa. On siis lisäksi pari alle kouluikäistä. Ovat kyllä luotettavia ja osaavat käyttää puhelinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan