Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä tuomitsevat, mulla olis teill 2 kysymystä??

Vierailija
17.01.2006 |

1. Moni teistä sanoo että mies on homo jos haluaa peppuseksiä.

Mutta mites kun se peppu mitä minunkin mies haluaa on meikäläisen eli vaimonsa eli naisen?! Miten tyydyttää homofantasioita naisen sileä persikkainen peppu kun homohan on mies joka haluaa panna toista miestä sen karvaiseen hanuriin:D

2. Mikä minä sitten olen kun peppuseksiä haluan/siitä orgasmeja saan ja olen siis nainen?

Sairas pervertikko tietty mutta muuta;)??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jotakuta ahdistaa, niin kannattaa tarkistaa lääkitys.

Toisekseen, ei kaikilla miehillä ole " karvainen hanuri" .

Vierailija
2/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä miehen hanuri on aina karvaisempi kuin naisen, ja eri mallinen:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla kun ei ole se yks reikä, johon voi lykkiä.

Vierailija
4/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies haluaa panna peräaukkoon, niin silloinhan miehen täytyy ajatella, että se tuntuu pantavasta hyvältä. Joten se tuntuisi hänestä itsestäänkin hyvältä.

En muuten " tuomitse" , siitä vaan löystyttämään ihan mitä aukkoa haluatte.

Vierailija
5/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla on 2 reikää mihin lykkiä, persreikä ja suu.

Te jotka haluatte vain tuomita niin turhaan torvenne soivat, hyppään juttujenne ylitse. Mulla on muutenkin elämässä periaatteena se että elän ja annan toisten elää, se mikä ei satuta eikä ole laitonta on ok, pääasia että osapuolet nauttivat ja minähän nautin orgasmien kera, puhumattakaan miehestäni;D

Ap

Vierailija
6/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soisin ettei alamme ihmiset levittäisi väärää tietoa vain omaa mielipidettään jostakin asiasta painottaakseen, se on ala-arvoista.

Olemme yli 10v myöskin peppuseksiä harrastaneet ja edelleen toimii sulkijalihakseni kuin aikoina ennen sitä=pystyn pidättelemään ulosteen tuloa vaikka tuntikaupalla jos tarvis eikä pierutkaan karkaile.

Jos peppuilua harrastaa ilman väkivalloin runnomista ja niin ettei kipua tunnu niin se on aivan turvallista puuhaa.

Sinun väitteesi mukaan kaikki maailman homot kulkevat vaippa housuissa ja niinhän asia ei taida olla.

Ap

Vierailija
7/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sanoit, en minä.

Surullista.

Ap

Vierailija
8/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miehesi haluaa panna sinua hanuriin koska sun perse on miehen mallinen ja pimpsa lörpsähtänyt ja liian löysä

b)se tekee sinusta löysäperseisen muijan jolla kohta mujut valuvat pitkin kinttuja ja kuljet vaipat persiissä vanhoilla päivillä kun ei paska pysy sisällä kun sitä viilataan jä höylätään sinne minne ei pitäisi

Vierailija
9/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niihin ei ole tähän mennessä vastannut vielä kukaan.

Ap

Vierailija
10/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttäisi monella olevan niin kovin ahtaat ja suvaitsemattomat nämä näkemykset... " tosi sairasta" jne... Itseäni ei ole koskaan haitannut se, mitä muiden makuuhuoneissa tehdään, kunhan se tapahtuu kaikkien osapuolten vapaasta tahdosta.

Itsekin kyllä joskus mietin, että kuinka kukaan voi harrastaa peppuseksiä, mutta kas kummaa kerran mieheni kieli osui lähelle peppureikää ja se tuntui NIIN hyvältä. Sitten sinne meni toisella kertaa sormi, ja sain orgasmin! Se on todella harvinaista minulle, yleensä saan orgasmin vain itsetehtynä.

Ja pikkuhiljaa olen alkanut tajuaaan, että pepun seutuni on todella kiihotusherkkää ja tykkään kun sitä JOSKUS (ei siis todellakaan joka kerralla) huomioidaan. Itse peppuseksiä olemme kokeilleet vasta kerran, sen perusteella arvioisin että se ei ole osaksi meidän arkiseksiimme, mutta ehkä joskus kokeilemme uudestaan.

Vierailija
11/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi,se saattaa parhaimmassa tapauksessa avartaa maailmankuvaasi ja laajentaa katsantokantojasi sekä lisätä suvaitsevaisuuttasi. Ikävää tuottaa pettymys mutta meillä se olin minä joka aloitin peppuilun ehdottamalla sitä miehelleni joten se siitä teoriastasi löysyydestä yms:D ja miehen näköistä minusta ei hevillä saa (c-kupin rinnat, lantio kaikkea muuta kuin poikamainen, vyötärö niinkuin vain naisella voi olla yms).

Ap

Vierailija
12/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ykköskohta ei ole edes kysymys kun itsekin tekstisi luet.

Siihen totean ettei anaaliseksiä haluava mies homo välttämättä ole, mutta jotain hän kaipaa pepusta mitä muualta ei saa..

Mikä sinä olet?

Seksuaalisesti vapautunut nainen joka kuitenki omine jyrkkine mielipiteineen ajaa meidät normaaliin seksiin tykästyneet alas..

Onko se sitten oikein, miksi peppuseksi on sinulle noin provosoiva aihe?

Itse en pidä peppuseksistä sillä mieheni on niin hyvin varusteltu että toimitus sattuisi, toisaalta hän enkä minä sitä kaipaa sillä meillä löytyy paljon muitakin keinoja ja mielikuvitusta toisiamme varten.

Niin ehkäpä peppuseksi on seksiin kyllästyneille, onko keinot loppu kun siitä on tullut tapa..?

Ehkä näinkin on syytä ajatella, vai mitä ap?

=)

Vierailija
13/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) perseesi on tiukempi kuin pillusi

b) perseesi on ruvennut muistuttamaan normaali naisen pillua jopa siinä määrin, että saat/luulet saavasi orgasmeja

c) Miehesi voi pitää teinipojista (ihan ystävällisenä extra-vastauksena.)

Vierailija
14/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse kuin perse, ei se naisen peräaukko miehen vastaavasta eroa. Ihan on molemmilla yhtä karvainen. Toki miehillä voi ihokarvoja pakaroissa olla enemmän kuin naisilla keskimäärin. Tuskin ne homppelipomppelit niistä perskarvoista kiihottuvat tai peräaukoista yleensä vaan nimenomaan miehestä. En minäkään naisheterona kiihotu pelkästään mieheni peniksestä vaan nimenomaan hänestä itsestään.

Vierailija
15/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin epävarma kun luettelet ominaisuuksiasi??

c-lupin rinnat jne.. mutta käytös ja puhe kuin rekkamiehillä ikään..

heh

Vierailija
16/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et siis kysynytkään tuomitsijoilta? Etkö osaa lukea omaa kirjoitustasi?

Vierailija
17/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei olis liikaa tuupittu.. kiihihihih...

Vierailija
18/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun vastataan niin eivät vastaukset kelpaakaan???

Taitaa olla juu tuupittu liikaa jo B-rappuun, sen verran että aivosoluja on tuhoutunut (ehkä liikaakin).

Vierailija
19/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1. Moni teistä sanoo että mies on homo jos haluaa peppuseksiä.

Mutta mites kun se peppu mitä minunkin mies haluaa on meikäläisen eli vaimonsa eli naisen?! Miten tyydyttää homofantasioita naisen sileä persikkainen peppu kun homohan on mies joka haluaa panna toista miestä sen karvaiseen hanuriin:D

Moni sanoo varmaan siksi, että luulee homojen harrastavan anaaliseksiä. Tutkimukset kuitenkin osoittavat, että enemmistön vakituisiin seksitapoihin anaaliyhdyntä ei kuulu. Kyseessä siis on taas perusteeton streotypia ja yksinkertaisen mielen tulkinta ihmisen seksuaalisuudesta.

Jokin syy siihen varmasti on, miksi mies haluaa naista panna perseeseen. Mutta ne syyt lienevät yksilöllisiä.

2. Mikä minä sitten olen kun peppuseksiä haluan/siitä orgasmeja saan ja olen siis nainen?

Tietysti voisit olla saman logiikan mukaan trassukupuolinen homomies.

Vierailija
20/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orkun muka OIKEESTI kun vehje siellä jyystää? Kun eihän naisilla ole mitään siel reijässä mikä voisi orkun saada aikaseksi. Toisin on miehillä! Heiltähän löytyy se rauhanen jota hinkkaamalla voi saada orkun. Mutta ei naisilla ei. Varmasti tarvitset klitan hieromista taikka jotain muuta samalla kun b-rappuun saat?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme