Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä tuomitsevat, mulla olis teill 2 kysymystä??

Vierailija
17.01.2006 |

1. Moni teistä sanoo että mies on homo jos haluaa peppuseksiä.

Mutta mites kun se peppu mitä minunkin mies haluaa on meikäläisen eli vaimonsa eli naisen?! Miten tyydyttää homofantasioita naisen sileä persikkainen peppu kun homohan on mies joka haluaa panna toista miestä sen karvaiseen hanuriin:D

2. Mikä minä sitten olen kun peppuseksiä haluan/siitä orgasmeja saan ja olen siis nainen?

Sairas pervertikko tietty mutta muuta;)??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itse tuominnut ketään,olen vain todennut sen hyvin selvän seikan kuinka suvaitsemattomia täällä jotkut ovat. Se ettei jostakin asiasta seksissä pidä ei tee kenestäkään sellaista mutta se että siihen kommentoi niin negatiivisesti ja mollaten niin se on suvaitsemattomuutta suurimmillaan. Jännä yksityiskohta muuten tuokin ettei nainen ja roisi kielenkäyttö sovi jonkun mielestä yhteen:D

No,tässä yksi esimerkki naisellisesta naisellisen näköisestä naisesta jolla on roisiakin kielenkäyttö ja joka on varsin kaksimielinen myös mieleltään ja se on vain hauskaa,elämä olis aikalailla köyhempää muuten,uskon minä. Tuokin on jännä juttu huomata että nainen ei saisi haluta muuta kuin perinteistä lähetyssaarnaajaa ja ehkä suuseksiä jos sitäkään ja tuo miten asian vastustajat kokevat ja kääntävät tämän niin että minussa on oltava jotakin vikaa,tai minun pillussani,kun kerta peppuseksiä haluan. Tulin aika surulliseksi tästä ketjusta ja se harmittaa mutta minkäs sitä ihmisten pienuudelle mahtaa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja olla onnellinen siitä ettei omaan ystäväpiiriin kuulu vastaavia.

Ap poistuu

Vierailija
22/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2. Mikä minä sitten olen kun peppuseksiä haluan/siitä orgasmeja saan ja olen siis nainen?

Siis ilman klitorikseen koskemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, olisi oikeasti kiinnostanut.

Vierailija
24/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko tuo edes fysiologisesti mahdollista?

Vierailija:

Siis ilman klitorikseen koskemista?

Miehellähän on eturauhanen, joka stimuloituu peppuseksissä, mutta naisella ei ole mitään. Jos nainen väittää saavansa orgasmin peppuseksissä, niin sitten kyllä jollain tavalla stimuloidaan klitoristakin tai sitten kyseinen nainen ei ole koskaan saanut orgasmia eikä siis tiedä mikä se on. Peppuseksi varmaan sinänsä voi olla ihan kiihottavaa, mutta fysiikka estää orkun naiselta (siis ilman lisäkiihokkeita etupuolella).

Vierailija
25/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta tulee mieleeni ällö juttu, mitä bb:ssä Mika kertoi muille (24/7:tä jutun silloin kuulin...).

Hän oli harrastanut erään naisen kanssa anaaliseksiä ja ilman kondomia. Yöllä molemmat olivat heränneet ja koko sänky oli ollut ulosteessa (yöks!). Sisään päässyt sperma oli toiminut kuin peräruiske ja mainituin seurauksin.

Varmasti nolotti kyseistä naista =/

Vierailija
26/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen on mahdollista saada orgasmi peppuseksistä, koska:

- nainen voi saada orgasmin, ilman että hänen sukuelimiään lainkaan kiihotetaan

- naisen sukuelimet voivat olla kiihoittuneet/kiihoitetut jo ennen peppuseksiä

- penis peräsuolessa stimuloi vaginaa, jonka seinämissä on paisuvaiskudosta - josta puolestaan hermoyhteys klitorikseen

- peräsuolen aukko on erogeeninen alue, kiihotus tuntunee erityisesti sisään ulos efektillä ja aukon koskettelulla

Lähteenä käytän tietoja Kari Heusalan Naisen seksuaalisuus-kirjasta.

Vierailija
27/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on AIHE VAPAA palsta!

Joten jos ei aiheet miellytä niin sopii poistua paikalta tai olla simmut kiinni:pppp

Vierailija
29/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule raskautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan