Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokoulu, teoriakoe?!!!!

Vierailija
17.01.2006 |

Olisiko joku ollut autokoulussa viimesen parin vuoden aikana tai muuten vaan tietäisi. Onko siinä kokeessa pelkästään tilanteita liikenteestä tyyliin saanko vaihtaa kaistaa, saanko mennä suoraan, pitääkö väistää yms... Vai onko myös liikennemerkkejä? Siis niin että sanamuotoa on vain vähän muutettu. Ja pitää oikea teksti yhdistää merkkiin. Kun hitsi en meinaa millään oppia noita merkkejä ulkoa. Tiedän suht hyvin että mitä tarkoittavat, miten toimin kun näen jonkin merkin mutta en muista että mikä on viralliselta nimeltään se merkki! Entä onko teoriakoe lähes sama kaikilla paikkakunnilla? Kuvat otettu eri puolilta suomea vaiko vain esim. helsingistä? Kiitos miljoonasti jos vastaat!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennetilanteitä kysytään (oikein/väärin -väittämät, muistaakseni) ja kysytään myös liikennemerkkejä, mutta ei tarvitse tietää kuin se, mihin ryhmään merkki kuuluu. Ei siis sitä " virallista kokonimeä" ;)

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kuvassa on kuva otettu auton sisältä niin että itse istuisit kuskin paikalla eli katsot tuulilasin läpi, muuten kuva on täysin oikein mutta muista katsoa peruutuspeiliin, siellä näkyy poliisi auto joka vilkuttaa sua pysähtymään!!!!!!

Mulle sillon kertoi kaveri ton ja jos ei olis kertonut en olisi sitä huomannut.

Ja ne kuvat on sellasii että ei niillä väliä missä ne on kuvattu liikennesäännöt on kuitenkin samat joka puolella... =)

Onnea kokeeseen, tuu kertoon sit miten kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain kortin viime syksynä, eli aika tuoretta tietoa on. :)

teoriakokeessa on yleiset tehtävät ja tilannetehtävät.

mitään erillisä liikennemerkki tehtäviä ei ole. tilannetehtävät on niitä kuvia vaan, missä kysytään että saako kääntyä ; onko pysäköity oikein; saan ohittaa jne...

yleiset tehtävät on niitä kirjallisia. esim. jarrutusmatka 80 vauhdista jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän