Lue keskustelun säännöt.
minkälainen potta on hyvä?
17.01.2006 |
Aioin ostaa pojalle potan ja mietin onko niissä eroja. Onko joku potta parempi kuin joku toinen vai onko kaikki samanlaisia? Minkälaista suosittelette. Poika on 7,5 kk ja ois kiva vähän harjotella ainakin pottaan kakkaamista, kun nykyään kakataan yleensä lavuaariin.
Kommentit (2)
Meillä on sellainen selkänojallinen BabyBjörn. Mielestäni oikein hyvä. Poitsu alkoi pysyä siinä ilman apua parin harjoittelukerran jälkeen ja nyt istuskelee aina oikein tyytyväisenä. Yksin ei tietenkään voi jättää, mutta vieressä voi jo puuhailla muuta. Ikää 8,5kk ja pottailua harrastettu nyt pari viikkoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä siis minun mielipiteeni, mutta meillä on käytössä wc pöntön pienentäjä. Kun näin pientä jotuu joka tapuksessa pitämään potalla niin ajattelin että tuo on helpompi. Ja hyvin on toiminut, eikä tarvitse pottaa huuhdella. Eli meillä siis alkoi pottailu 5,5kk iässä ja nyt tyttö 8,5kk. Ja olen uudelleen raskaanakin niin pönttö kun on vähän korkemalla kuin potta niin helpompi senkin takia. Saa nähdä sitten kun rupeaa itse käymään että pääseekö pöntölle vai pitääkö hommata potta. On kyllä jo hommattuna liukueste jakkara vessaan jo ihan pienten käsienpesun helpottamiseksi.