Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLIBRIT***(viikko 3)

17.01.2006 |

Heipsan kaikki!

ajattelin olla omatoiminen ja aloittaa uuden pinon meille...

Täällä täti poistui jo kylästä ja pupuilut on aloitettu... loppukuusta/ens kuun alussa taas jännätään, et miten käy!

Laihis on alkanut ihan lupaavasti...puolitoista kiloa on tippunut painoa!

Paljon plussa onnea kaikille!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xx kiva kun aloitit uutta pinoa! Mulla ainakin jää lukematta, kun mukamas kovempi vaiva lukea pitkiä ketjuja...

Ensinnäkin Guiness, pahoittelut! Yksi asia tuntuu ainakin olevan kohdallaan, kun suht helposti näytät raskautuvan! Sinuna kuitenkin soittelisin esim perhesuunnitteluneuvolaan ja kyselisin neuvoja jatkon kannalta. Voisit esim päästä heti alkuun verikokeisiin tms...

Eikös vaan oo " kamalaa" tämä vauvakuumeilu. Tuntuu niin vievän ajatukset, että! Eilen meinasi suorituspaineet päästä niskan päälle miehellä, mutta saatiin viimein siemenet sisään ;) Ajattelinkin, että jos tästä kierrosta ei tärppää, niin kaks seuraavaa kiertoa mennään tjot-meiningillä (lasketut ajat olis marras ja joulu) Sit jatketaan taas, jos on tarpeen.

Ovistikkuja en sitten hankkinut, kun pari tuttavaa moitti niin sekavaksi puuhaksi. Greippimehua oon lipittäny ja vyöhyketerapeutin numero olis paperin kulmassa valmiina...

Kp nyt 14/24-32

En muuten toisaalta yhtään ihmettele ihmisiä, jotka jättävät kahteen lapseen... Meillä on ollut viimeaikoina tosi " helppoa" kun tenavat leikkii niin nätisti keskenään. (p 6v t 3v) Oon saanu rauhas tehdä käsitöitä ja mies on löhöilly sohvalla katsellen telkkua. Yleensä sekin on töistä tullessaan alkanut heti pojan kanssa leikit. Mutta jos nyt pian täytän 29v ja elämä on jo ns " valmis" niin en halua sen olevan vielä sitä. Kyllä se vauva on vielä saatava!!!

Vierailija
22/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään muskaripäivä, eka kerta joululoman jälkeen (kun viimeks missasin sen) ja mun pikkunen oikein laulo siellä! Ihan ekaa kertaa! Siis esikoinen 2v4kk!

Guinnesille suuret pahoittelut vielä tätäkin kautta.

2xx ja Söder, molemmille tärppionnea tähän kiertoon! Ja tietty muillekkin tädin yllättämille.

Jedelede! Piinaillaan sitten molemmat! Toivottavasti se tädin pentele pysyy susta kaukana!

Mun laskujen mukaan meille se ois rykäsemässä vasta torstaina, mutta tänään tuli toinen haamu testiin joten se antaa hiukan toivoa.

Toki voi vielä tapahtua mitä vaan, mutta oireet sen kun vaan lisääntyy.

No perjantaina sen kai varmaks tietää, jos ei täti siihen mennessä oo tullut.

Mari! Eihän sulla vielä mitään hätää tuon iän kanssa ole.. T: vuoden vanhempi! =D Nuoriahan tässä vielä ollaan! ;)

Bubbles! Kyllä välillä käy ihan samat ajatukset mielessä, että kaksi lastakin ois ihan loisto saavutus. Varsinkin sillon kun kiukuttelevat mokomat, mä en oo vielä päässy noin pitkälle, että pääsisin sanomaan sen helppoa olevan! Mutta mitä enempi tuo pienempi kasvaa niin sen enempi näistä on seuraa toisilleen.

Himpunkin ajatukset on ihan tuttuja. Mä oon ollut nyt kotona 2003 pääsiäisestä asti ja vaikka nautin joka hetkestä niin silti välillä tuntuu, että voishan sitä välillä käydä ulkomaailmassakin.

Mutta meillä kun tuota ikää jo on niin ei tätä hanketta auttanut lykätä. Nyt kyllä on alkanut pikkuinen rimakauhu jo nostaa päätään, mutta taitanee olla liian myöhästä! =) Tai toivottavasti on! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidetään lippu korkealla kaikesta huolimatta! Ajattelin soittaa tai käydä omalla gynellä lähiaikoina. Kävin viimeeksi ihan normaalissa tutkimuksessa ennen tätä raskautumiskiertoa, ja kaikki oli ok. Puhuin myös syyskuisesta keskenmenosta, mutta ei tietenkään osannut siihen mitään sanoa.

Toisaalta tuntuu, että vois pistää kolmosprojektin vähäks aikaa jäihin. Olen määräaikaisessa työsuhteessa syyskuun loppuun asti, vois kytätä sitä vakituista työpaikkaa... jota tuskin saan jos olen raskaana. Ja elämä tosiaan " helpottuu" koko ajan kun lapset kasvaa. Mutta mikä tauti se vauvakuume onkaan... ei liene muuta parannuskeinoa kun se pieni nyytti. Toisaalta jos ois alle kolmekymppinen, niin ois varaa vähän lykätäkin " projektia" , mutta minullakin on tänä vuonna 34-v mittarissa, joten hirveesti ei oo varaa lykätä.

No, aika näyttää miten käy. Täällä kolibreissa roikun kuitenkin mukana =)

Vierailija
24/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

. pakkasta -13...hyrrrr!

Guinnesille: osanottoni keskenmenosta. ikävää tuommoinen. toivottavasti ensi kerralla.

Jedelene: Meillä varmaan ollaan sitten yhtä hulluja.. eli ostimme kans talon viime kesänä ja autolaina oli jo ennestään... minä siis kotiäitinä ja ammattia ei vielä ole lainkaan. puolisoni lähihoitaja eli palkalla ei hurrata mutta mekin olemme pärjänneet.

Minä kävin tänään haastattelussa oppisopimuspaikasta.. jos vaikka saisi ammatinkin samalla kun menisi töihin.saa nähä mitenkä käy.. viimeistään alkuviikosta saa kuulla. pieneläinhoitaja minusta sitten tulisi.

meidän perheestä tehtiin juttu hymy lehteen.. tosin se on ihan hirvee... kirjoitteli sinne meidän sanomiksi sellaista mitä ei ees sanottu mutta kuulemma sopi hyvin asiaan...grrrrr no juttu ilmestyy kun vaihteessa seuraavast hymys et saa näh sitten.

vaihtoi se sinne paljon tekstiä kun pahimmat yritin korjata.

ONNEA kaikille plussanneille!!!! Minä jatkan taustalla lojumista.

Vierailija
25/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani Guinness! Jaksamista!

Galluppiin:meillä on kolmio ja asutaan tässä nyt ainakin vielä 3.v. Muutetaan isompaan viimeistään sitten kun eskoinen menee toiselle luokalle. Toivottavasti aikaisemmin. Meillä on toyota corolla farmari ja takapenkille ei kyllä mahdu kolmea istuinta. En tiedä mitä tehdään,mies ei suostu autoa vaihtamaan. Ehkä muuttaa mielensä kun näkee ettei kaikki autoon mahdu...

Minä vielä odottelen tädin pois menoa ja sen jälkeen alkaa hommat jtp tai jkp,oletetun oviksen aikaan ehkä joka päivä. Mies on välillä vähän epävarma tästä kolmannesta, joten en kerro mistään oviksista tms. Kuopusta yrittäessä häntä häiritsi juuri se tiettyyn aikaan yrittäminen,meni vähän maku hommasta.

Mites,kerrotteko miehelle oletetusta oviksesta vai haluaako hän olla tietämättä?

Vierailija
26/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi kyseltiin asunnosta ja autosta.

Meillä on pari vuotta vanha ok-talo, jossa neliöitä 146. Tilaa on kyllä kolmannelle lapselle, omaa huonetta vaan ei sitten enää riitä kaikille. Nyt on molemmilla lapsilla omat, meidän makkari ja työ/tv-huone, joka tarvitaan, koska teen paljon töitä kotona. Tosin tämä tuskin jää meidän viimeiseksi taloksi ja joka tapauksessa vauva nukkuisi mun kainalossa ainakin vuoden, sitten voisi laittaa oman sängyn meidän viereen. Ja vielä sekin, että jos vauva tulisi, jäisin kotiin kolmeksi vuodeksi eikä työhuoneelle olisi niin tarvetta. Surffailu ja sposteilu sujuu tässä olohuoneen sohvallakin. :)

Molempiin autoihinkin mahtunee kolme lasta, kun isommat on molemmat turvavyöistuimissa jo. Eli ei akuuttia muutostarvetta, miehellä tietysti jatkuva autokuume... ;)

Uusin kysely: Mies on tosi kiinnostunut (ainakin nyt vielä) kierron vaiheesta eikä tieto hedelmällisistä päivistä aiheuta suorituspaineita. Voin tosin kuvitella, että jos pitkään yritetään, kiinnostus hiipuu.

t. frilla

Vierailija
27/61 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta vakituisen työpaikan toivomisesta sellainen mieleen, että maailmassa (ja erityisesti työmarkkinoilla) kaikki muuttuu niin kamalan nopeasti, että perhesuunnittelua ei ehkä vakkarityön mukaan kannata tehdä. Olisihan se tietty kiva, että olisi vakipaikka, mutta äitiysloman, saati sitten hoitovapaan aikana ehtii omallakin työpaikalla tapahtua muutoksia vaikka kuinka, ties vaikkei koko työpaikkaa olisi enää olemassa.

Itse akateemisena pätkätyöläisenä olen huomannut, että kyllä niitä töitä aina löytyy. Olen ollut molempien lasten kanssa kotona, kuopuksen jälkeen koko kolme vuotta ja niin teen vielä kerran, jos meille vauva saadaan. Ja silti uskon löytäväni töitä, 35+ iässäkin.

Töitä ehtii tehdä vielä kymmeniä vuosia, vauvan aika on pikapuoliin tai ei koskaan, erityisesti jos alkaa ikä painaa (itse täytän 33 tänä vuonna). :)

t. frilla

Vierailija
28/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ennen kouluunlähtöä ehdin vielä muutaman sanan laitella...

costablanca: mekin asustellaan nyt kolmiossa ja luultavimmin myös vielä parisen vuotta. Ollaan tosin vuokralla, kun ei viitsitä näillä hinnoilla vielä omaakaan ostaa. Onneksi on rauhallinen talo! Ajattelin jo, että me olemme ainoita jotka asuvat näin ahtaasti.

frilla: tuo on täysin totta, mitä sanoit työelämästä ja perhesuunnittelusta! Ihan turha stressata vielä tällä iällä tuosta työnteosta, lapset kuitenkin on meilläkin etusijalla.

Sitten siihen, tietääkö mies oviksesta; meillä tuo mies tietää kierrot suurinpiirtein, mutta ei ilman ilmoitusta tiedä oviksesta. Kun en sitä itsekään niin tarkkaan tiedä ;). Meillä mennäänkin jtp-systeemillä, eikä mies ole pahakseen laittanut. En myös viitsi turhan tarkkaan asioista kertoa, ettei tule mitään suorituspaineita ;)...

No juu. Mutta nyt alan valmistautua kouluun. Mukavaa keskiviikkoa kaikille Kolibreille!

himppu kp11/30

Vierailija
29/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isohko omakotitalo mutta huonejako on sellainen että nykyjärjeselyllä ei tulevalle kolmoselle omaa huonetta ole. Täytyy jossain vaiheessa lohkaista suuresta työhuoneesta pala lastenhuoneeksi tms, ihan alkuun ei vaavi omaa huonetta tarvitse.

Toiseen autoomme mahtuu varmaan kolme takapenkille (tilava farmari), varsinkin kun isot lapset istuvat korokeistuimella tai ilman mitään (8v, 140 cm), pikkuautoomme saa vain kaksi takapenkille joten miehellä on autokuume...

Näin yrityksen alkumetreillä (ensimmäinen yrityskierto) en ajatellut kertoa miehelle oviksesta, ettei tulisi liikaa stressaamisen makua. Jos kestää pitkään ennenkuin tärppää ja ehtii into hiipua noin JTP pupuilemiseen niin täytyy varmaan alkaa infota ovikset että viitsii edes niihin aikoihin....

Minäkin olen akateeminen pätkätyöläinen, mistään vakivirasta en ole uneksinutkaan (ja sellaisetkin voidaan lopettaa). Olen kuitenkin sellaisella alalla että tiedän että aina jotain töitä saa (vaikkei ehkä sitä kaikkein mieluisinta)

Vierailija
30/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja taas oli nopeat sormet..!

Guinness, olen tosi pahoillani keskenmenosta! Toivottavasti " vika" löytyy tutkimuksissa.

Bubbless, mulla kanssa samoja mietteitä tosta kolmannesta, että nyt kun nuorinkin alkaa olla jo ohittanut vauva iän ja olla jo omatoiminen " isopoika" niin vielä tähän päälle sitten se kolmas " kitisevä" ja kiukutteleva vauva... ;)

Nytkin meinaa olla pinna kireällä noiden kahden kanssa...mitä tää on?!?

Jaksanko mä oikeasti vielä kolmannen kerran valvoa ensimmäiset neljä kuukautta ja kanniskella itkevää lasta... on siis kahdella aikasemmalla ollut koliikki joten eiköhän se ole periytyvää!

Ainakin se on hyvä varautua pahimpaan!!!

piipaa00...kyllä se plussa siitä vielä vahvistuu! Onnea!

Liipe, minä kun olen luonteeltani hyvinkin utelias niin kyselempä, että minkä jutun se Hymy-lehti teidän perheestä teki?

Ja sitten vielä lopuksi omat jorinat...

Paino on taas tippunut 300g vaikken ole edes sunnuntain jälkeen käynyt lenkillä! Tänään olis illalla jumppa, siellä olis tarkoitus huhkia oikein kunnolla! Tää mun urakka tuntuu jo ihan mukavalle kun tuloksiakin syntyy...eiköhän sitä jo kesäksi saisi pienempiä paitoja ostaa :) ...jos ei nyt sitten maha ala muusta syystä kasvamaan :D

Me muuten miehen kanssa ollaan silleen joka toinen päivä...että eiköhän se riitä... jostain luin ettei siittiöt välttämättä ole niin hyviä jos joka päivä on hommissa, tai siis jotain sen suuntaista ;)

No jo taas, ottiko tuostakaan nyt kukaan selvää...

Taidanpa jatkaa taas huomenna!!

++++ onnea!!!!

Vierailija
31/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asustellaan isossa (78m2) rivari kolmiossa, eikä muuteta ainakaan vielä puoleentoista vuoteen pois...sitten olis tarkoitus omakotitaloa etsiskellä.

Pojilla nyt yhteinen iso huone ja vauva mahtuisi kyllä nukkumaan meidän huoneessa!

Auto vaihdettiin just vajaa vuosi sitten ja siitä on paljon velkaa... ei farmari, mutta tilava...ja varmaan mahtuisi takapenkille turvakaukalo kahden turvavyöistuimen seuraksi...

Vierailija
32/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...heräsin juuri äsken. Oli pakko nukkua vähän varastoon kun menen tänään yövuoroon :-(. Otan iltapäivällä vielä yhdet tirsat ja sitten saa riittää.

Olipas guinnessille käynyt kurjasti! Pahoitteluni. Kerrassaan ihme juttu, että meni kesken tismalleen samoilla viikoilla kuin edellinenkin...voisikohan syy olla siellä kohdun limakalvolla?

Mari69: Samoja minäkin olen pähkäillyt tämän kolmosprojektin kanssa, että hullu varmaan olen, kun haluan tähän jo mukavaksi muuttuneeseen elämäntilanteeseen pienen vauvan. Meillä on 8v tyttö ja kohta 7v poika.

Olen miettinyt sitäkin, että jollemme olisi alkaneet kolmatta yrittämään, olisi tuokin tullut kummittelemaan ajatuksiin neljänkympin tietämissä, ja silloinkos se yrittämättä jättäminen olisi harmittanut.

En nyt muista kuka teki asunto- / autogallupia, mutta vastaanpa siihen minäkin. Meillä on nyt 4h, emmekä ajatelleet ihan heti olla vaihtamassa isompaan. Nuo kolme makuuhuonetta ovat kyllä melko ahtaita, mutta eiköhän sopu sijaa anna. Kyllä yksi häkkisänky nyt mahtuu vaikka meidänkin makuuhuoneeseen. Autona meillä on ihan tavallinen Volvo S60, eli ei mikään tilaihme sekään. Autoa on tarkoitus vaihtaa jouluksi ja mielessä on ollut jo ennen tätä kolmosprojektia Volvon V70. Niin, että eiköhän siihen mahdu ihan kunnialla se kolmaskin. Kunhan asia on ajankohtainen, täytyy katsoa, mitä muita vaihtoehtoja on tarjolla.

Vanhin lapsistamme on 8v ja pituutta hänellä on jo 140cm, joten istuinkorokkeen otimme häneltä pois. Kuopus istuu vielä korokeistuimella, mutta uskoisin, että ensi syksyyn mennessä on hänelläkin se 140cm mittarissa ja korokkeen saa ottaa pois.

Mikäli tästä joskus jonnekin muutamme, tullee kysymykseen omakotitalo. Tällä hetkellä talojen hinnat vain ovat aivan liian korkealla, joten pitänee vain odotella, että hinnat alkaisisivat laskea *toiveunta*...

En muista kuka sitä työtilannettaan murehti. Ei minullakaan vakkarityötä ole, enkä sitä tästä nykyisestä varmasti saakaan jos tulen raskaaksi kesken sopimuksen. Olen ottanut sen periaatteen, että olen ensisijaisesti äiti, enkä itselleni ala mitään suuria urasuunnitelmia tekemään. Olen aina löytänyt töitä, joten en pidä sitä minään ongelmana. Jos töitä ei ole, alan opiskella. Elämä on aina kannatellut ja luotan siihen, että kaikki järjestyy.

Vierailija
33/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guinessille pahoittelut, toivottavasti tutkimukset valaisevat asioita ja isot voimahalukset!!

Kiitos myös kaikille onnitteluista!! Me asutaan rivarikolmiossa ja aiotaan asua vielä tod.näk. pitkään, kun ei olla vielä oikein varmoja missä päin suomea sitä haluttaisiin asua. Haaveena on, että viimeistään esikoisen aloittaessa koulun, olisimme asettuneet aloillemme ja asuisimme omassa isossa talossa =0) ! Tilaa on vähän, mutta sopu sijaa antaa! Lasten makkariin mahtuu ihan ok, kerrossänky ja yksi norm. sänky joten näillä sunnitelmilla mennään eteenpäin. Ensimmäisen vuoden vauva tosin nukkuisi meidän makkarissa. Kun lapset ovat pieniä on pienessä asunnossa suht " helppo" olla. Siinä vaiheessa kun lapset alkaa kaipaamaan omaa tilaa ja aikaa, on aika vaihtaa isompaan.

Auto meillä on sedan ja aiomme sen aluksi samana pitääkin, katsotaan sitten tilanteen mukaan, jos tarttee isompaa niin sitten vaihdetaan!

Hyvää keskiviikon jatkoa kolibreille!! Ja plussa onnea!!

Vierailija
34/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen ollut lähinnä sellainen lueskelija taustalla näiden tekstien suhteen, mutta nyt on pakko osallistua.

Ekaks tohon asuntogalluppiin: Me asutaan 47 neliöisessä kaksiossa, siis kaksi muksua, me ja koira... =) Nyt on kyllä aktiivisesti asunto hakusessa, kun paikat alkaa tosissaan käydä pieneksi. Ja autona on farmari ford ja sinne aiotaan änkeytyä myös jos kolmas pieni jossain vaiheessa ilostuttaisi meitäkin...

Siitä puheen ollen... Eilen illalla tuli todella paha yökötys ja hajut mielettömän voimakkaina. Tähän asti en ole edes uskaltanut unelmoida, että jotain voisi olla tapahtumassa, mutta ehkä kuitenkin. Kierron pituudesta ei ole mitään käsitystä kun pillereiden syömisen jälkeen on tullut vain kerran vuotoa ja sekin tuli jo kahden viikon päästä kun lopetin pillereiden syömisen. Nyt on kuitenkin menossa kp 30 ja muitakin viitteitä on ollut raskauden suhteen, joten sormet on kyynärpäihin asti ristissä, että tärppäisi.

Pakko kyllä sanoa, että on aivan mielettömän mukavaa lukea toisten tekstejä, jotka painivat muutenkin samojen asioiden parissa kun itse. Itse sain opinnot päätökseen joulukuussa ja nyt sitten lähdettiin yrittämään vauvaa (nuorimmaista yritettiin yli vuosi) vaikka vähän tekisi mieli töihinkin. Varsinkin jos vauva olisi todella tulossa, niin äitiysrahaan sillä ois suurikin merkitys... *syvä huokaus* Samoin, kun asunnon vaihto on edessä, niin myös paikkakunta saattaa vaihtua siinä samalla ja se tuo taas omat juttunsa. Mistä sitten koti löytyykään, niin ennen syksyä sinne muutetaan, koska esikoinen aloittaa sillon eskarin ja sen jälkeen ei haluta enää lähteä muuttamaan ainakaan paikkakuntaa...

Tulipas nyt vuodatettua oikein kunnolla... =) No, katsotaan mitä tuleva tuo...

Onnea kaikille plussanneille ja kuntoa kaikille pupuileville!

M.O.T vilkuttaa " heipat!"

Vierailija
35/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokeri kirjoitti:

Samoja minäkin olen pähkäillyt tämän kolmosprojektin kanssa, että hullu varmaan olen, kun haluan tähän jo mukavaksi muuttuneeseen elämäntilanteeseen pienen vauvan. Meillä on 8v tyttö ja kohta 7v poika. Olen miettinyt sitäkin, että jollemme olisi alkaneet kolmatta yrittämään, olisi tuokin tullut kummittelemaan ajatuksiin neljänkympin tietämissä, ja silloinkos se yrittämättä jättäminen olisi harmittanut.

Juuri tätä olen minäkin miettinyt; kaikesta järkeilystä huolimatta se vauvakuume on jo muutaman vuoden ollut niin voimakas että vaikka taas olisi saanut itsensä vähäksi aikaa järkeiltyä pois vauvakuumeesta niin viimeistään vaihdevuosien uhatessa olisi tullut pakonomainen vauvansaamisen tarve... parempi nyt kun olen " vasta" 36-vuotias.

Mahdollisuus saada se kolmas lapsi on juuri nyt (lähivuodet). Jos nyt jänistää niin olen varma että 45-v vuotiaana kun pojat on jo isoja äidistä välittämättömiä teinejä kaipaisin sitä hiukan pienempää lasta...

Ja toki on mielessä että jos vaikka saisikin tytön, kun nyt on kaksi poikaa. Kuvittelen että tytär (varsinkin isompana) voi antaa äidille asioita joita ei äiti-poika suhteesta saa. Toki poikavauvakin olisi tervetullut.

Vierailija
36/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis hymy halusi tehdä jutun naisparin perheestä niin kuin tarkoituksena kertoa että elämme ihan samanlaista elämää kun hetero perheet.

Meidän perheessä siis kaksi äitiä.

Ainut että siihen juttuun tosiaan jäikin virheitä, mutta kaipa noi suurinosa jutuista lehdissä on vähän mitä sattuu. tosin on meistä ennen tehty ihan hyviä juttuja.. ehkä se on tuo lehti, niin kuiin olen vähän kuullut.

Vierailija
37/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan kamala päänsärky :/ ! Mistähän lie tullut... Harvoin mulla kuitenkaan on pää kipeä. Kyllä tuo opiskelu on sitten kivaa ;)!

Liipe: jäin miettimään, että tunnenkohan sut... Mun yksi vanha pelikaverini kuuluu myös sateenkaari-perheisiin...

Ihan kamala tuuli tuolla pihalla!! Siellähän jäätyy pystyyn! (niin että mikä... ;) ) No, mutta nyt tekemään evästä kun maha kurnii.

himppu

Vierailija
38/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut plussanneille, plussia siis on käsittääkseni tänne viime aikoina sadellut, perässä tullaan toivottavasti!

Ja galluppinako täällä oli asunto ja autoasiat? Meillä 5h+k , joten hyvin meille kolmonen mahtuisi, kaksi makkaria tulee olemaan lasten käytössä tulevaisuudessa, joten toisen makkarin saisivat lapset sitten jakaa, kun yksi huone on ns.kirjasto/ vapaa-ajan huone, josta en haluaisi luopua lastenkäyttöön vaikka lapsia kolme olisikin.

Auto meillä on farkku, tosin liian pieni takapenkki kolmelle lapselle, eikä siitä saa lukittua turvatyynyä, joten lasta ei etupenkille voi laittaa. Meillä on toinenkin auto, ns. kauppakassi , joten mietinnässä on sitten ollut että farkku vaihdettas tilavampaan, isosta volvosta haaveillaan, ei ole vielä laskettu onko siihen varaa, varmaan sitten kauppakassikin menis vaihtoon ;) Suositelkaas te omaa mallianne kenellä oli tilava farkku?

Omaa napaa..kp 7 menossa ja tässä kierrossa yritän nyt ovista metsästää ja jos ei löydy niin clomit sitten seuraavasta kierrosta kehiin. Olen jo aloittanut tuon kuuluisan greippimehunkin juomisen päivittäin, onko tietoa sen todellisista vaikutuksista, kertokaahan??

Kanelisokeri: Mäkin menossa illalla yövuoroon, enkä ole kyllä saanut nukutuksi päivällä lainkaan. Jaksatko hyvin valvoa yöt? Saatko päivisin nukuttua? Meillä ipanat hoidossa joten nukun koko päivän aina vuoron jälkeen, mutta olen miettinyt noitten yövuorojenkin vaikutusta näihin kiertoihini, eihän sitä kukaan varmaankaan tiedä mutta, uskon että niillä jokin vaikutus on, kun välillä kuitenkin eletään taas normaalissa päivärytmissä ja sit yhtäkkiä yörytmiin.. Olikos meillä sama kp tässä kierrossa, jokos oot clomit popsinu? Entäs aiotko metsästää ovista testeillä? Mulla alkaa oviksen metsästys lauantaina kp 10, saa nähä miten käy, pikkasen jännitystä elämään ;)))

Paljon ++++säteitä kaikille ja rauhaa piinailijoille!

Vierailija
39/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis minä en ole mitään pelannut, mutta puolisoni kyllä.. lätkää.. tosin ei enään...

Vierailija
40/61 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lajia minäkin, pk-seudulla useita vuosia sitten tosin. En enää myöskään pelaa. Ajattelin vaan tuosta lehtijutusta, kun tämän pelikaverini perheestä oli joskus juttu kaksplussassa.