Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja kuukautiset

17.01.2006 |

Hei taas!

Kyselin viime viikolla voiko olla raskaana vaikka kuukautiset ovatkin kerran tulleet. Nyt olen jo viikon potenut raskausoireita joita ykkösen aikana pari vuotta sitten; ällöttää, viluttaa, rinnat kipeet, jopa maitoa erittyy, sydämen tykytyksiä... Mutta menkat loppuivat noin viikko sitten. ja olivat suhtiskohtis normaalit kuin ennenkin. Paitsi monta päivää vuoto oli vähäistä rusehtavaa, ja päivän pari tuli rehellistä verta. Tuntuisi typerältä tehdä testiä, jos en olekaan raskaana ja elimistö huijaa minua näin julmalla tavalla :( onhan niitä valeraskauksiakin olemassa, mutta toisaalta myös valemenkkoja... Neuvoja kaivataan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkamaiset vuodot aina kun kuukautisten olisi pitänyt tulla, suosittelen testaamaan vaikken kauheesti odottais mitään...Ilmottele kuinka kävi?

Vierailija
2/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä tuli muistaakseni kolme kertaa menkat kunnes kävi gynellä ja todettiin sen olevan raskaana.Siihen ne menkat loppu kun sai varman tiedon=)Kannattaa tehdä testi kummiskin kun sulla maitoakin erittyy ja kaikki oireet viittaavat raskauteen=)Ilmota mikä tulos tuli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Täällä pähkäillään vähän samanmoisen tilanteen kanssa... Onko kellään tietoa voiko raskaustestin tehdä heti kuukautisten jälkeen vai pitäisikö odottaa vähän aikaa? Tai voihan sen toki tehdä, mutta miten luotettava tulos on?

Vierailija
4/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kemiallisen raskauden. Eli raskaus alkoi, ja tuli menkkojen mukana pois, ja oireita voi olla edelleen jos raskaushormonia on vielä veressä. Testikin voi näyttää haamua.

Näin mulla on käynyt pari kertaa. Oon menkkojen jälkeen testannut ku olen oireillu, tuloksena haalea haamu, ja parin päivän päästä samalla testillä nega. Joskus olen mennyt ihan veritestiin asti, joka on sit näyttänyt negaa.

Nykyään yritän odottaa testaamatta ja kuulostella tuleeko ovisoireita. Niitähän ei pitäs tulla jos raskaana on.