Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*##*ENSIKOIDEN TIISTAI*##*

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin väsäämässä pinoa ni huomasin että masukki olki ehtuny jo ;)

Jokos meiän keinuheponen testas?Plussaonneeeeee!!!!!!!!!

Voi harmi Dio ku tuhruttaa!!!!!

Quulle onnittelut kymppiviikon alkamisesta,tää menee vasta kuuetta viiikkoo.

Pistäkäähä tuloksia esille!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afternoon mulla on sama vika tuon oviksen ja tikkujen kanssa. Sain lähes yhtä vahvan viivan sunnuntaina ja eilen ei tullut toista viivaa ollenkaan! Nyt kp 13/25-31. Olis pitänyt aloittaa testaaminen pari päivää aikaisemmin vissiin... Lämmöistäkään en oikein ota selvää, mutta vois olla että se ovis mulla oli jo. Lämmöt on hyppinyt 36,3 ja 36,1 välillä ja perjantaina oli 36,4 sitten la 36,1 ja su 35,8. Siitä on taas noussut niin että ma 36,1 ja tänään sitten 36,3. Oletteko täysin sitä mieltä että ovis meni jo???!?

Mä olen testannut joskus viime vuonna syksyllä kaksi peräkkäistä kiertoa apteekista ostetuilla ovistesteillä, silloin näytti oviksen olevan kp 14. Ja olen ajatellut että se siinä suunilleen on enkä aloittanut nytkään testaamista kun kp 11. Olen kyllä sitä mieltä että vaikka apteekin testit maksaa tuplasti enemmän, niin niissä ei tarvinnut yhtään miettiä milloin ovis on! Ne oli selkeät testit.

Täytyy kuitenkin vielä pari päivää kokeilla pissailla tikulle, jospa se vielä jotain näyttäisi. Muuten täytyy toivoa että sattumalta pupuilut osuivat juuri oikeaan aikaan. Jos ovis oli sunnuntaina niin silloin ei pupuiltu ollenkaan vaan tietenkin juuri edellisenä ja seuraavana päivänä. Toivottavasti se riittää...

Ei ole ihme etten ole vielä raskaana jos kerta ovis onkin ollut paljon aikaisemmin mitä olen luullut. Ei olla oikeastaan pupuiluja aloitettu kovinkaan nopeasti tädin lähdön jälkeen...

Tällaista oviksesta avautumista tänä aamuna! =)

Pitenkäs piinailijat?!? Joko on tullut plussattua???

+++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva enskat, että on jo pino pystyssä!

Wau, Q menee jo hienoilla viikoilla! Onnea! Ja Pepsis perässä, JEEE!!!

Tsemppiä piinailijoille ja tervetuloa uusille!

Ja Naksu ja Dio (jos täti oikeesti sut löytää), plussataan me sit seuraavaksi! ja oliko Fiokin mukana tällä kierroksella?

Tokkikselle extrahaleja, marindalle extra++++tuulia!!

-mooli, kp5/26

p.s. olen muuten vakaasti päättänyt lopettaa liiallisen tissuttelun, katsotaan miten mooli-boolin käypi...

Vierailija
4/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... onko muilla tuoreessa muistissa tuntemukset ekoista luomumenkoista? Täällä mennään kp22/28 ja kaikenmaailman tuntemuksia olen tuntevinani: rintojen arkuutta, nännien nöpötystä (!?!) ällötystä, palelua iltaisin, vatsan turvotusta, masun juilimista jne jne... Voiko olla vain hormoonitoiminnan palautumista vai uskaltaisiko tässä muutakin piinailla?

Pillereiden/renkaan kanssa ei oikeestaan muita menkkaoireita kuin turvotusta ja kouraisuja päivän pari ennen menkkoja. Aikaisempia luomuoireita en edes muista...

leppis-peppis

Vierailija
5/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pillereiden aikaan menkat tuli ja meni. Siinä samalla päänsäryn kanssa mutta ei oikein muuta. Pillereiden lopettamisen jälkeen on tullut valtavat menkkakivut, rintojen arkuus ja mitä muuta pientä kaikkea.... Kyllä niitä kaikkea uusia oireita tulee pillereiden jälkeen. Onhan ne sellaisia kamalia hormonihirviöitä!!! =)

+++++

Vierailija
6/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tämä piti vielä lisätä!!!

Vierailija
7/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika hurjaa jos heti natsais, en kyllä oikein usko. Tällasia tuntemuksia kun ei vaan oo ollu aikasemmin. ootellaan.. ootellaan..

Vierailija
8/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa! En ole millään ehtinyt pinoutua kun ihan järkky kiire töissä.

Kiva, että saatiin taas uusia Ensikoita joukkoomme, tervetuloa vaan!

Leppikselle infoa luomumenkkoihin siirtymisestä: Itse jätin pillerit pois 05/05 ja sen jälkeen meni about 4 kiertoa niin että oli todella huono olo, huimasi, päätä särki yms. ja joka kerta olin ihan varma että NONIH, nyt olen raskautunut... mutta enpä vaan ollut - enkä siis ole vieläkään. Tottakai näitä onnekkaita Enskoja täällä on ollut kun heti eka kierrosta ovat raskautuneet, ja toki näin voi olla myös sinun kohdallasi : ) Aina on toivoa niin kauan kuin Täti vaan pysyy poissa.

Enää en itse jaksa innostua mistään lupaavista oireistakaan, kun niin monta kertaa on havainnut oirehdinnat turhiksi. Olen luvannut itselleni että teen raskaustestin vasta kun Tätsä oikeasti myöhässä.

Ensi viikolla aika gynelle, ihan vuositarkistusta varten vaan ; ) mutta tietysti käytän tilaisuuden hyväkseni ja kyselen mitä olisi tehtävissä raskautumista ajatellen. En nimittäin ole tähän päivään mennessä bongannut ovista missään kierrossa... Ehkä tikuttelen sitten liian myöhään tai jotain, mutta en ole saanut tikkuun edes hailukan hailukkaa viivaa. Viime vuoden keväällä ultrattiin ennen yrityksen aloitusta, ja gynen mukaan kaikki oli oikein siistin näköistä ainakin - kohtu oli vaan hiukan vinossa.

Jokos Keinuheposella olis uutisia? Ymmärsin että piinailet kovastikin? Täällä peukut pystyssä odotellaan...

Ja ihanaa lukea odottajien kuulumisia, voi kun pääsis itsekin siihen joukkoon pian! Madam Mamman ennustus meni ainakin poskelleen kun tyttöä lupaili syyskuussa 2006, ja nyt alkaa olla jo vähän myöhäistä siihen.

Touhukasta tiistaita kaikille ja suuria plussatuulia!!

- Jessica -

Vierailija
9/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kiitti vaan kannustuksesta ja tuesta (taas)!

Täällä on yksi jo vähän piristynyt naikkonen, joka tosiaan nyt sitten tätiä kestitsee: tulva alkoi viime yönä! En vaan nyt oikein tiedä että laskisiko eilisen kp 1:ksi vai vasta tän päivän. Jonkun ohjeen mukaan piti laskea vasta seuraava päivä, jos kunnon vuoto alkaa illalla klo 18 jälkeen. Ja siis, mullahan kyllä turhrutteli ihan kunnolla jo eilen iltapäivällä. Taidan kuitenkin aloittaa eilisestä¿

Tokkopa: Mä meen kans noihin kokeisiin sit tässä kierrossa. Toivottavasti selvii nyt jotain. Kaameeta, jos toi sun lääkärin kommentti pitää paikkaansa: mulla on kierrot olleet enimmäkseen yli ton 35pv! Mullekin kyllä lääkäri arveli, etten ovuloi joka kierrossa, pitemmissä ainakaan, mutta ei se ihan noin toivotonta ennustetta antanut. Toivotaan, että sulle sattuu lyhyempi kierto, jotta pääset testeihin! Nää pitkät kierrot on kyllä maailman masentavimmat. Muakin eniten tädin tulossa otti päähän se, että voi mennä taas viisikin viikkoa ennen kuin ovis suvaitsee mua ilahduttaa (mikäli mä nyt siis edes ovuloin tässä kierrossa!).

Kauheen nopeesti aika kuluu: miten Quiero voi olla jo viikolla 10?! :) Oma aika vaan menee hitaammin.

Mites meidän piinailijat? Keinuhepo? Amy? Majita? Uutisia?

Diotima kp 2/29-46

Vierailija
10/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mooli: mulla on sama vaiva... eli pitäisi sitä tissuttelua vähän rajoittaa. mutku mutku se olut on niiiiiin maistuvaa. saunan jälkeen varsinkin.

kivaa että Diotimakin on positiivisemmalla mielellä :) niin täälläkin. en oikein tiedä kuinka pitkään viittin tätiä odotella ilman lääkekuuria, kun lääkäri tosiaan sanoi että jos nyt alkaa näyttään siltä että menee monta viikkoa niin sitten laitetaan teroja starttaamaan kiertoa. että harmittaa että vitkuttelin niin pitkään näiden pitkien kiertojen kanssa!

kiva kun ootte täällä :) ja teiltä saa aina piristystä!!! olen tosi huono vaan kommentoimaan muiden juttuja kun en uskalla pitää töissä tätä palstaa auki kovin pitkiä aikoja kerrallaan... nää on pikaisia nää mun salaiset käynnit :)

tokkopa

Vierailija
11/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit 1.5 vuotta sitten. Mulla oli jo ennen pillereitä epäsäännöllinen kierto ja sama meno jatkui pillereiden lopettamisen jälkeen, eikä hormoni-kuurit (söin teroja puoli vuotta) auttaneet.

Pillereiden aikaan mulla ei pahempia oireita ollut. Ainakaan loppuaikoina. Ei mitään turvotuksia, rintojen kipeytymistä tms.

En siis tiedä miten ois, jos ois säännöllisempää, mutta voi sanoo että jokainen pillereiden jälkeinen kierto on ollut erilainen, kuin muut. Välillä on enempi menkkakipuja, välillä vähempi. Joskus tissit on kipeet oviksesta menkkoihin, joskus vasta pari pv ennen menkkoja, joskus kipeytyy oviksen aikaan, mutta kipu helpottaa palatakseen ennen menkkoja. En luota enää mihinkään merkkeihin mistään (paitsi lämpöihi, jotka mulla on oviksen jälkeen selkeesti koholla, kunnes täti tulee).

Kaikenlaisia kivoja oireita on ollut, mutta tärppiä ei vielä ole tullut. Olenkin sillä kannalla, etten niiden varaan laske, vaan testaan, jos täti joskus on myöhässä.

Toivotaan, että sulla säännöllistyy kierto pian ja plussa tulee!

Ja piinaile vaan: monella on onnistunut yritys heti ekassa pillerittömässä kierrossa!

D.

Vierailija
12/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mooli plussatoivotuksista *rutistaa*! Ja lähettää samaa sinne etelään päin..

Masu pohti ovista - voihan se vielä ihan hyvin olla edessä, jos sun pisin kierto on ton 31 päivää niin ovis voi olla siinä kp 16 paikkeillakin. Ja äkkiä se toinen viiva siihen tikkuun sit tupsahtaa. Jospa se sieltä vielä tulee. :)

Omaan napaan ei mitään uutta, tosi hitaasti menee aika.. Se gyne kirjotti mulle niitä clomeja, tosin neuvo alottamaan vasta kolmen kuukauden päästä. Kannattaakohan malttaa odottaa niin pitkään?

Tulkaahan piinailijat kertomaan kuulumisia!

Vierailija
13/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indigo]Heippa vaan kaikille!

Tänne ei kuulu muuta uutta kuin uusi kampaus eikä sekään nyt kauheasti muuttunut, vain väri hiukan tummeni ja kirkastui. Tulin siis just kampaajalta ja kylläpäs oli taas rentouttavaa olla hierottavana ja parantaa maailmaa ihan rauhassa. :o)

En siis ole testaillut eilisen jälkeen. Lämmöt kuitenkin koholla edelleen. Meinasin, että seuraavaks testaan perjantaina, jos ois tarvetta, mut kauheesti tekis mieli testaa jo huomenna aamulla. Mutta se voi olla vaan testien haaskausta. Mutta saahan noita uusia... Saa nähä, mitä teen.

Leppis kyseli luomumenkoista. Mulla ne alkoi marraskuussa ja kyllä on ihan erilaisia oireita kuin silloin pillereiden aikaan. Kivut on kovemmat ja kierron mittaan juuri näitä nänniherkkyyksiä jne. on tullut. Tässä alkaa olla aika ekspertti oman kehon kuuntelussa, kun koko ajan aistii jotain uutta. Mikä sitten meinaa mitäkin, onkin ihan toinen juttu.

Plussatuulia ja haleja kaikille - jatketaan yhtä pirteellä mielellä eteenpäin!!! (vaikka välillä masentaakin)

-Amy, kp 31/30(?)[/color]

Vierailija
14/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lukea tuon pinon, mutta en muista siitä enään mitään :/

Eli on uusia plussia kasassa?

Meninkin teille valittamaan oireettomuuttani, Helvete, nyt on paha olo kokoajan olen halannut pönttöä tänään jo viisi kertaa ja ei tunnu riittävän.

Tänään olen ollut muista syistä saikulla, mutta huominen työpäivä pelottaa, mitä, jos en jaksa?

No jospa tää tästä.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 6+0 (uusi viikko uudet kujeet)

Vierailija
15/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ensikoille! Oon välillä käyny lueskelemassa teiän viestejä, ja nyt päätin liittyä mukaan. Eli oon 24 v. ja mies on 25 v. ja ensimmäistä haaveillaan, asustellaan pääkaupunkiseudulla. Vauvahaaveet ja yritys alkoi kesällä 2005, ja ensimmäinen raskaus saikin nopeasti alkunsa. Oli kuitenki kohdunulkoinen, ja jouduin rv7 tähystysleikkaukseen (viime syyskuussa). Nyt katsellaan ja piinaillaan, onko raskautuminen vielä mahdollista.

Vierailija
16/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan edelleen. Kp 25/25-26. Odotan menkkoja alkavaksi aikaisintaan huomenna, joten ei auta ku odottaa ja yrittää keskittyä muihin asioihin... testata on siis tarkoitus vasta lauantaina, niinku syyskeijujen kanssa sovittiin.

Oireina etova olo, ja tissit on jotenki niin " läsnä" , ne tuntuu koko ajan vaikkei ole todellakaan mitenkään isokokoiset. Kipeät ovat ja nipistelevät aika ajoin. Kohdussa tuntuu menkkamaista jomotusta ja viiltelyä, välillä kipeitäkin. Taitaa ne huomenna alkaa.

Onnea matkaan testailijoille, malttia piinailijoille, mood for lovea ovisaikaa eleleville... ;)

Vierailija
17/17 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävät hyvät tsemppauksesta, valitettavasti täti vei voiton ja tuli kylään tänään. Kp:t siis 1/27. Ihme kyllä, maailma ei keikahtanutkaan kauhean kovin, olin niin hyvin jo valmistautunut tähän.

Eteenpäin sanoi mummo lumessa! :)