Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKERTTUJEN TIISTAI***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sen verran lisään vielä et hiusten pituus on puoleen selkään asti ja käytän piilareita päivittäin. omaan kyllä hengettömät silmälasit hopeisin sangoin mutta en tykää yhtään silmälaseista. Harkitsenkin kovasti jospa lasten jälkeen leikkautan silmät jotta ei tartte piilareillakaan enään pelata.

Vierailija
22/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin täällä viimeksi omituista kipuani/supisteluani ja nyt on kohdunsuu ja vauva taas kerran tarkistettu. Uudelleen synnyttäjällä kohdunsuu voikin olla hieman pehmeän tuntuinen pinnasta, kunhan on kokonaisuudessaan napakka. Ja kanavaa oli jäljellä aivan riittävästi, joten ei ole syytä huoleen. Ja vauva touhusi ultrauksen ajan aivan terveen oloisesti ja lapsivettä oli riittävästi.

Joten... ei sitä paljon pelättyä selibaattiakaan tule. Omien tuntemusten mukaan saan touhujani rajoittaa, mut mitään pakollista ei ole, kunhan en maratonille lähde tms... Tosin väsymys niitä haluja välistä leikkaakin kovin. harmi, kun iltaisin ois aikaa, niin sit onkin niin niin väsynyt. :-)

summersnow rv18+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks toi oli ihana idis tää ulkonäkö juttu, tulee pitkiä tekstejä ja on hieno huomata miten ihmiset kuvailee omia hiuksiaa ku toisista saa ihan selvän kuvan ja toiset on ehkä hiukan sillee harmaa se kuva! =) Näi ammatin puolesta tarkkailtuna.

Sitten haluisin kertoo hiukan ku kävin täällä perjantaina itkees omaa pahaa mieltä ja oloa.Eli sillon oli kovat alavatta kivut ja supisteli jonkun verran. No lauantaina supisteli " enemmän" ja oli TOSI kipee maha+närästys. Sitten yöllä heräsin kauheeseen tuskaan mikä oli alavatta ja-selkä, lonkat ja nivustaipeet. Siihen päälle supistelut joita tuli 2-3 tunnissa. Soitin sillon yöllä ensiapuun et jos se virtsarakon tulehdus oli pahentunut kun mulla se on aina ollut oireeton, käski tulla vasta aamulla päivystykseen. Aamulla siel päivystyksessä todetaan et pissa on puhdas et soita maanantaina omaan neuvolaan ja jatka siitä eteen päin. Jälleen yöllä heräsin supisteluun ja nyt tuska oli vaa nivustaipeissa. Soitin eile aamulla neuvolaan jo ihan vaa varmistaakseen niitten muitten testien tulokset joita viime viikolla otettiin, kaikki ne oli puhtaat. Sieltä ei löytynyt mulle aikaa neuvolalääkäri vaa sano et mene päivytykseen nii kyllä sut sieltä laitetaan eteenpäin. Noh taas kilttinä tyttönä päivystykseen. Siellä se katto sisätutkimuksen et juu ei näy mitään. Kirjotti pikalähetteen gynelle ja labraan verikokeille. Se sano et hän faxaa sen lähetteen sinne gynelle et sieltä lähetetään mulle sit aika. Minä sitten terävänä kysymään tältä et mistä nää kaikki voi johtua. No tää sano et näyttää ihan siltä et istukassa ois verenkierto häiriö! No kävin siel labras ja otin niist tuloksist soittoajan samalle päivälle. Soitin ite sinne gynelle ja sanoin et sinne on jossain vaiheessa tylossa lähete ja selitin sit tilanteen, nii eiköhän siellä lääkäri täryttänyt heti et onko multa kukaan näillä mun lääkärikäynneillä kattonut ees et onko sikiö hengissä!? No mä itkin jo aikast kovaa siin puhelimessaja se sano et heti et hän ottaa sut vastaan heti nii selvitetään tää tilanne. (Ajo matkaa 25km) Ajoin sinne ja itkin koko matkan ja pelkäsin vaa pahinta. Se katto ensin sisälle ja totes heti et kohdunsuu on punanen ja näyttää tulehtuneen. Sitten ultralla totes että kyllä on vilkas sikiö ja vastaa täysin viikkoja et kyllä istukka on ihan kunnossa. Kirjotti 10 päivän lääkekuurin ja olis kirjottanut sairaslomaakin saman verran mut totes et vanhasta tottumuksesta hän tietää teijät yrittäjät et töihinsä meet kuitenkin! Lääke autto heti, niinku se lupaskin, heräsin yöllä kyllä supistuksiin 2 kertaa mut mihinkään ei sattunut!!! Lääkäri käski ottaa rauhallisesti, kielsi kantamasta mitään ja pitkät ajomatkat kokonaan pois. Sit ne supistukset tai tulehdus ei oo vaikuttanut mitenkään kohdunkaulaan! JEE!!! Vähäs mä oon onnellinen supistelevan mahani kanssa!

Oon 164cm ja 55kg (ei oo vielä tullut yhtään painoo lisää). Ja nyt mulla on tosi tylsä tukka ku se vaa rehottaa tummanruskeena. Ennen se oli sellanen violetti pörröpää mut ku haluu jotein uutta eikä keksi mitä ni see vaa kasvaa...

odottavaparturi ja mutteri 16+4

Vierailija
24/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tänäänkin viimeinen kirjoittelija... Luettekos näitä pinojen häntiä vielä huomenissa?

Töissä oltiin ja kotona ootti ihan hirvee sotku. Oli mies kulta hionu kellarin betonilattian.... Arvaatte miten paljon pölyä oli joka paikassa. Tuli siis tehtyä täyssiivous koko huusholliin ihan vaan äkämyksen voimalla... Nyt sit supistaa ja voin " hyvällä" syyllä äkäillä miehelle. Sit sovintoseksiä illalla:-)

Ulkonäöstä: Pituutta 165 ja painoa vähän. Tästä huolimatta leveät lanteet ja lihaisat reidet lisäksi c-kuppi. On ollut tekijällä kieroutunut huumorintaju... Hiukset ovat nyt raskauden aikana tummuneet paljon ja ovat nyt tummanruskeat. Pituutta tuohon harteille asti. Kipeästi olen kampaajalle hakeutumassa. Silmät ovat vihreät ja iho vaalean vaalea. En rusketu koskaan, mutten palakkaan. Pisamia taas riittäisi, jos joku haluaa:-)

Vaatetus rento, useimmiten sammarit ja joku neule. Kesällä erikoiset t-paidat useimmiten punaista. Lenkkarit jalassa ja sillei... Sit kun lähdetään viihteelle tai juhlimaan laitan viimesen päälle päästä, kynsien kautta varpaisiin ja korkoa tulee se 7 cm vähintään.. Vaatetuskin paranee potenssiin kymmenen. Töissä talo tarjoaa vaatetuksen, vihreää siis suurimmaksi osaksi...

Illan jatkot ja massu tässä potkuttelee naputtelun tahtiin. Mies kun tuli hakee ni autossa alko isin jutuille hirveä myllerrys ja potkusirkus.

Lytte ja Masukki 18+3

Vierailija
25/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lytte, et ole viimeinen ainakaan tänään.. :) Itse käyn ainakin vilkaisemassa edellisen päivän pinon ennenkuin aloitan lukemaan päiväpinoa.

Sitten neuvolakuulumisia:

Painon nousu 825 g/vko!!! Argh! Sitä tämä ummetus teettää.. *huokaus* Hemoglobiinikin oli taas tippunut 122 > 108, joten 3 krt viikossa otettu rautatabletti ei riitä, vaan siirryn takaisin päivittäiseen.

Hieman huolestutti kun ei heti löytänyt sydänääniä, viimeksi kun löytyi heti ja selvästi. Oli sitten takana ja napanuora välissä sekä oma suolistokin piti aikamoista meteliä, mutta löytyi sitten..

Selkäkipuihin suositteli testaamaan tukiliiviä, pitää käväistä joku päivä tutustumassa.

Nyt sitten vain odotetaan ensi viikon ultraääntä.