Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKERTTUJEN TIISTAI***

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatketaan päivää siis tällä pinolla :)

Vierailija
2/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken pakkasmittaria ja hupsis, siellä on 20 astetta pakkasta! Hurjaa, enimmillään on ollut tähän mennessä 10. Pitääkin toppautua ihan urakalla.

Aamulla on aina hassua kun herää niin kirppu on möykkyyntynyt hieman navan alapuolelle. Olen onnistunut nukkumaan yöt käymättä vessassa, joten jospa täysi virtsarakko painaa vauvelin ylöspäin.

Eipä tänään muuta ihmeellistä auringon alla.

Tytteli-83 rv 19+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]taas uus päivä enkä voi ymmärtää että nämä viikot on mennyt näin nopeasti :O

ollaan tässä nyt juteltu toistemme kanssa jo semmoset 15viikkoa???!!!???

voiko olla mahdollistakaan :)

mietittekö koskaan miltä muut kesäkerttuset näyttävät? tai onko teillä joku tietty mielikuva jostain nimimerkistä?

-ite oon monesti miettinyt :) ja voisinkin aloittaa kertomisen itestäni :)

♥vaaleat suorat hiukset yli olkapäiden (tällä hetkellä muutama raitakin)hiukset yleensä ponnarilla niskassa :/

♥pituutta 155cm ja painoa sen verran että olen alipainoinen(kuten olen koko elämäni ollut)

♥siniset silmät ja perusrillit

♥vaatteet:tykkään käyttää tiukkoja farkkuja ja monasti hyvinkin erikoisia vaatteita :)

hippivaatteet on IN, varsinkin kesäisin :D

no tuossa nyt jotain...mites muut...miltä te näytätte/tyylinne??

tässä kun kummiskin ollaan vielä semmoset 20viikkoa yhdessä.

tuun taas myöhemmin katsastamaan muitten kuulumisia

krisse,tytöt -02 ja -04 +Allu rv18+3

Vierailija
4/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskohan sitä itsekin taas pinoutuisi, eikä vain lueskelisi muiden juttuja.

Eilen kävin lääkärillä, kun on ollut noita supisteluja muutaman viikon ajan. Halusin varmistaa, ettei ole mitään tulehdusta niitä aiheuttamassa. Ja kaikki onkin ihan hyvin, paikat oli niinkuin piti ne. Lepoa se nyt kuitenkin ehdotti ja senhän sitten teen.

Kuulin nyt ensimmäsitä kertaa Nuuskun sydänäänet, IHANAA!!!

Paljon on ollut kaikenmoisia kyselyitä teillä, mutta mä en kyllä nyt juuri niitä muista. Miehen työajat taisi olla yksi... Eli meillä mies lähtee 7.30 ja palailee 16.30-17. Ruuhkista riippuen :)

Ens maanantaina olis neuvola, vihdoinkin! Edellisestä onkin sen kahdeksan viikkoa kulunut... Jotenkin tuntuu että ensimmäistä odottaessa siellä ravasi alvariinsa, mutta nyt ei sitten aikoja olekaan nimeksikään.

Eipäs muuta kuin hauskaa päivää vaan :)

Helmis ja Nuusku 17+4 (ultran mukaan 18+1 ja eilisen lääkärin mukaan 17+6 :D)

Vierailija
5/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Krisse ole niin, että sitä radiojuontajistakin luo oman mielikuvansa ja sitten jos joskus sattuu näkemään irl, niin ei usko että se on oikeasti tuo. Koska sitä on kuvitellut äänelle oman kehon/naaman.

Mutta hieman esittelyä:

- 176 cm, päärynä vartalo (ennen rääpälettä) ja lihaksia löytyy (kiitos säännöllisen saliharjoittelun)

- Tällä hetkellä polkkatukka, tummahkon ruskea

- siniset silmät ja silmälasit (hieman laatikkomalliset)

- vaatetus töissä yleensä suorat housut ja siisti paita, ei kuitenkaan puku. Vapaa-ajalla mahdollisimman rentoa, mukavaa yllä.

No niin, kaikki jotka tunnistaa niin käsi ylös!

Joku eilen kyseli että miltä liikkeet tuntuu.. Oon tunnistanu useamman mallisia, eli tietenkin ihan selkeä potku, joka tässä vaiheessa tuntuu siltä, kuin joku tökkäisi sormella sisäpuolelta. Sitten on ollut sellaisia kutittavia hipaisuja ja joskus tuntuu kuin joku mylläisi tuolla alla, ihan kuin puhaltaisi ilmakuplia vesilasiin.

Mitäs muuta, niin, tänään on se neuvola! Jee! Saa nähdä minne paino on suuntaamassa ja minne hemoglobiini.

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 19+3

Vierailija
6/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tulee kanssa usein mietittyä millaisia ihmisiä koneiden äärellä istuu :)

Elikäs kerron itsestäni kanssakun Krisse aloitti.

Eli mulla on lyhyt tumma/vaalea tukka, aikas sellanen " perustukka"

Pituutta miulle on kertynyt 168cm ja paino huitelee tällä hetkellä n.67kilon tietämissä. (Kääk!)

Silmät on sini/vihreä/harmaa-yhdistelmä.

Pukeudun hyvin klassisiin ja ajattomiin vaatteisiin, joita sitten aina maustan jollain uudella. Housut ovat aina mallia lantio, minua ahdistaa napaan asti olevat pökät.

Mun värit on musta-punainen-valkoinen ja kesäisin innostun aina pastelleista. Blondeille sopii :)

Varmaan tuosta tulee mieleen joku barbababa, mutta niinhän mä vähän olenkin :D

helmis taas

Vierailija
7/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aamun paha oloni on purettu siihen toiseen aloitukseen. Jos jotakuta kiinnostaa, sieltä se löytyy... ; )

Jamesiina

Vierailija
8/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ulkonäköjuttuja.. ;)

Minä olen 172cm pitkä ja hiukset on kerroksittain leikattu ja ulottuu puoleen selkään. Väriltään ovat ruskeat ja tällä hetkellä niissä on raitoja, ja ikävä kyllä myös vähän juurikasvua... :/ Silmät on siniset. Ennen raskautta pukeuduin töissä (päiväkoti) mieluiten farkkuihin ja jonkinlaiseen gollegeen, yleensä huppariin. Mulla oli tuossa joku kausi, jolloin ostelin pääsääntöisesti erilaisia huppareita.. :)) Tällä hetkellä mammahousuista ei löydy farkkuja, mutta hupparit venyy onneksi mahan päälle. ;) Kaupungille kun lähden, niin puen yleensä siistimpää päälle.

Mitäkähän muuta... Eilen tuntui liikkeitä ihan tosissaan! :) Pikkuinen potki pitkin päivää, kai ilmoittaakseen että on olemassa vaikken jatkuvasti liikkeitä tunnekaan. Jospa ne siitä alkaa nyt pikku hiljaa tuntua ihan päivittäin.

Palaamisiin!

mirju ja pikku-pööpöti 18+2

Vierailija
9/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa tosi hyytävä tuuli, pakkastakin on kuitenkin -12, niin ja tuuli vielä lisää kylmyyttä...huomiseksi luvattiin jo yli -20...onneksi mennään hyvää vauhtia kohti kevättä. Vauvan odotus tuo vielä oman jännityksensä, niin aika kuluu suht nopsaan.

Nyt noihin galluppeihin:

Mies lähtee töihin 8-9 aikaan, yleenäs myöhemmin kuin minä. Itse lähden käppäilmään noin 7:30. Ja mies tulee töistä 17-18, vähän riippuu hommista. Muutaman kerran kuussa on työreissussa Helsingin suunnalla. Huomenna taas lähtee kahdeksi päivää. Onneksi reissut yleenäs vain päivän, mas 2 päivän juttuja. Kevääksi oli tosin povattu parin viikon maktaa Intiaan, toivottavasti ei ois. Ei oikein haluttas jäädä loppuraskauden aikaan yksin kotiin esikoisen kanssa.

Ulkonäkögallup:

mulla on olkapäille ulottuvat hiukset, punaruskeat, pari punaisempa raitaa. Tällä hetkellä punertavat/lilat metallisankaiset hieman kulmikaat silmälasit. Tällä viikolal pitäsi tulla uudet rillukat, huu : )

Ne on sitten ruskean sävyiset, mutta myös metallia, ja kulmikkaat. Aisat ovat tosin muovia. Silmäni ovat vihreät.

Ennen raskautta pidin töissä paljon farkkuja, ja jotain neuletta. Nyt mammahousut ovat suorien housujen tyyliset. Tyyli on ehkä sitä casual tyyppistä. Mitähän vielä: töissä (ja muutenkin) on aina kevyt meikki: meikkivoide, luomiväri, rajaukset ja ripsari. Huulipunaa ei pahemmin tule käytettyä. Pitäisikin ostaa uusi puna.

Nyt täytyy paneuta töihin, kuulumisiin : )

sokuri 20+2, ja poika 06/03

Vierailija
10/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta sataa täällä Vantaalla, jees!

ulkonäkögalluppiin: tummat pitkät hiukset, joissa raitoja, vihreät silmät, yleensä rillit pienet kulmikkaat, joskus piilarit, 160cm. Töissä joudun olemaan jakkupuvussa ja korkokengissä, mutta muutoin olen aina farkuissa tai jossain löysissä " ulkoiluvaateissa" tai miksi niitä nyt sanoisi.

Miniä04(menikö oikein?) mullakin on huoli noista liikkeistä, tunsin jo muutaman viikon ajan päivittäin ainaki jotain kuplimista, nyt ei ole neljään päivään tuntunut oikeastaan mitään? Yritän lohduttautua ettei näin aikaisessa vaiheessa vielä tarvitsekaan tuntea liikkeitä, mutta kyllä vähän hirvittää. Onneksi to on neuvola!

Ja sukupuolielämästä minäkin kommentoin, aiemmin musta tuntui että seksin vähentyminen johtuu vain musta, eli oon väsynyt jne., mutta itse asiassa oon ajatellut nyt enemmän että ei tuo mieskään kyllä aloitteita juuri tee. Eilen kun hän jopa teki aloitteen oli hän ihmeissään kun innostuinkin mukaan, on ajatellut etten halua eikä hän viitsi " painostaa" , mä taas sanoin että musta tuntuu ettei se halua kun ei tee aloitteita..noh, meillä on aina käynyt niin että kun vauva on syntynyt ja imetys on laantumaan päin on meillä aina puhjennut entistä hurjempaan kukkaan tuo sexielämä, jotenkin sitä on aina päässyt ns. syvemmälle toiseen (siis henkisellä tasolla:) ) että ollaan aina lähennytty lapsen syntymän jälkeen ja sexi on ollut aivan mahtavaa.

Kaiken kaikkiaan aika ennen lapsia verrattuna aikaan esikoisen jälkeen on hurja ero seksin suhteen. tuntuu että mies pitää mua naisellisempana kun olen synnyttänyt lapsen hänelle ja mä taas olen alkanut osata nauttia ihan tosissaan sänkyhommista, tullut jotenki herkemmäksi jne..vaikka vartalo ei niinkään ole kaunistunut sektioiden ja imetysten jäljiltä, mutta eipä sitä enää ajattele niin pinnallisia asioita.

Sokereista joku kysyi niin mulla oli kakkosen kanssa yksi arvo koholla ja olin loppuraskauden ruokavaliolla ja lisäksi kävin säännöllisesti tarkkailussa naikkarilla. Vauva syntyi ihan normaalin painoisena eikä hänellä ollut mitään ongelimia sokerien kanssa, onneksi. Nyt joudun ilman muuta tämän kolmannen kanssa myös rasituskokeeseen, saas nähdä miten arvot nyt on!

Johan taas tuli tarinaa, pitää alkaa tehdä ruokaa ja hakea sitten lapset koulusta ja eskarista!

t. mariadee 16+4

Vierailija
11/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs taas hyvää työaikaa, kun lueskelin eilisen pinonne läpi! Itselläni oli niin kiire, etten ehtinyt koneen ääreen lainkaan. Tuntuu, että nämä työt ei lopu ikinä... Toisaalta kivaa, niin päivät menee paljon nopsempaa. =))

Oma olo on ihan ok, ja liikkeetkin tuntuvat päivittäin. Sunnuntai tosin oli sellainen päivä, etten tuntenut masussa yhtikäs mitään. Ehdin jo huolestuakin, mutta onneksi eilien ja tämä päivä on korjannut tilanteen... Esikoisellakin oli tuolla masussa sunnuntai lepopäivä, eli ei kai tämä uusi tulokas ole samanlainen sunnuntai-huilaaja.. ? Lauantai-iltana vatsani tosin kovettui melko pitkäksi aikaa, ja kyseessä olikin kai kivuton supistus... Jos vaikka vaavi siitä hermostui ja päätti sunnuntain olla täysin aloillaan. Olen niin innoissani odottanut näitä liikkeitä, mutta nyt vasta muistan sen kuinka stressaavaa se on, kun liikkeitä ei aina tunnu! =0(

Perjantaina onkin sitten rakenneultra ja se jänskättää pikkusen. Toivottavasti vaavinkaisella on kaikki hyvin!

Omasta ulkonäöstäni sen verran, että:

- Olen 158,5 cm lyhyt ja painoa on kertynyt muutaman vuoden aikana liikaa ja nyt vaaka näyttää n. 67 kg. Onneksi sentään tämän raskauden aikana paino ei ole vielä noussut! *koputtaa puuta!*

- Hiukset ovat kerroksittain leikatut, ja ylettyvät olkapäille. Väri on ruskea, tosin muutaman harmaankin olen jo löytänyt!!! *iik*

- Pisamat " koristavat" kasvojani sekä talvella että kesällä, tosin kesällä enemmän...=(

- Kotona käytän täysin kotivaatteita, eli usein t-paitaa ja verkkareita. Töissä sitten päälläni on useimmiten farkut/suorat housut ja neulepaita. Mitkään jakkupuvut eivät siis todellakaan ole minun juttuni!

Eipä sitten muuta kuin hyvää päivän jatkoa kaikille! =))))

t. susse 18+4 (?) ja poika10/02

Vierailija
12/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota mun työasua että se on siis pakollinen töissä se jakkupuku ja korkokengät, eli en siis omasta halustani sellaisiin päivittäin pukeudu :D.

alkoi vaan huvittaa kun ajattelin jos joku luulee että ihan omasta halustani sellaisiin joka päivä tälläydyn....etenki nyt kun tuo masu on alkanut kasvaa alkaa olla jo aika huvittavaa lellertää sellaisissa. En tiedän kuinka loppuraskauden meinaan sulloutua noihin vaatteisiin!

Sain eilen päätöksen että saan pitää kesälomat ennen äippälomaa joten pääsen töistä pois jo 18.4, JEEEEEEESSSSS!!!!!!

Vierailija
13/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun juuri mahataudista, joka alkoi perjantaina ja vielä eilen illalla oksensin, kun uskalsin syödä yhden yogurtun :( Kirkkaat nesteet pysyy sisällä ja mustikkakeitto mutta kaikki muu saa niin kauhean närästyksen ja pahoinvoinnin aikaiseksi että oksennus lentää. Eilen sitten päädyin kokeilemaan apteekin täysravinnetetroja, josta pitäisi saada kaikki ja se helpotti oloa, kunhan vain sai alhaalla pysymään. Tämän aamun aloitinkin sitten yhdellä tetralla ja nyt on olo paljon parempi kun on edes vähän energiaa.

Tyyppi liikkuuu (onneksi on siis pysynyt kyydissä mukana). Liikkeet mulla tuntuu lähinnä sellaisina tökkäisyinä ja pyyhkäisyinä. Kohtuni kun on aika supistusherkkä niin yleensä pitempiaikainen möyriminen saa aikaiseksi supistelusarjan ja silloin myös liikkeet tuntuvat vihlaisuina. Joskus se selvästi potkii suoraan kohdunsuulle koska tuntuu ihan selvästi ihan samalta kun sisätutkimusta tehdessä kohdunsuuta kokeiltaessa.

G. Mies on peruspäivätöissä liukuvin työajoin, eli yleensä menee vasta 8.30-9 töihin... ja kotiutuu joskus klo 18. Itselläni sitten onkin aika pitkät päivät täällä kotona kun en noiden supistusten vuoksi oikein mitään voi tehdä ja nyt on tuo mahatautikin ollut. Välillä mies joutuu työmatkoille, kuten nyt helmikuussakin on joku kahden viikon koulutus.

Itse olen kolmivuorotöissä ja pääsääntöisesti olen tehnyt vain yövuoroja, mutta ensiviikon jälkeen mun ei enää tarvi tehdä yövuoroja. VÄhän kauhistuttaa siirtyä kokonaan päivävuoroihin, mutta onneksi ne vuorot ovat lyhyempiä, joten paremmalla mahdollisuudella kärsin olla töissä vaikka vähän supistaisikin.

UlkonäköG: 157 cm lyhyt ja 50 kg tällä hetkellä, keskiruskeat hieman raidoitetut (lue vanhat raidat) kulahtaneet hiukset, yleensä ponnarilla tai letillä tai saparoilla. Noin olkapäiden alapuolelle ulottuvat hiukset.

Yleensä kapeat lantiofarkut ja tiukka yläosa, huppari tms. ja lenkkarityyppiset kengät Nyt on lantio mamma-farkut, reisitaskut ja mustat suorat mammahousut kaapissa, mutta ovat lahkeista aika leveää mallia. Ulos lähdettäessä mustat suorat housut ja vähän korkeampi korkoiset kengät. Kotinurkilla osaan soluttautua tuulipukukansaan, eli tuulipuvun housut ja ulkoilutoppis löytyy koiranulkoilutusta ja työmatkoja varten. (töissä käytän firman rytkyjä).

Meikkaan hillitysti, mutta tarvittaessa tykkään käyttää tummempaakin huulipunaa :}

Ninni rv 16+6

Vierailija
14/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää on täällä Kymenlaaksossakin.Uuniin piti ensimmäiseksi pistää tulet..Vielä lupas yli -20 astetta huomiseksi..hyrr hyrr.Onneksi tosiaan koko ajan ollaan kevääseen päin menossa.

ULKONÄÖSTÄ:

- pituutta löytyy huimat 163.5cm ja painoa 69-70kg. Minun " normaali" paino oli tuolla 60-64kg tietämillä ennen esikoista.En kerennyt pudottaa kaikkia kiloja kun taas aletaan vaa' an viisaria nostamaan. Vielä ei ole tullut yhtään kiloja,enkä tosiaankaan toivo että lihoisin saman verran kuin esikoista oottaessa,eli +26kg.

-minulla on vaaleat puolipitkät hiukset,alta tummat ja siniset silmät.Täältäkin löytyy tuota tyvikasvua..onneksi ensi viikolla on kampaaja;) Meikkaan hillitysti,mutta tykkään olla ns" laitettu" , kun johonkin menen.

-vaatteista en osaa sen enempää kertoa kuin suurin osa on H&M:ltä ostettuja

Sykerö on ollut vilkkaalla tuulella.Tuntuu että liikkeet näkysi vatsalta,mutta sitten kun niitä jää odottamaan ei tapahdu liikkeen liikettä enään. On kyllä tuota vararengastakin sen verran,ettei välttämättä viel näkyiskään..

Tuulia,Mimmi 3/05 ja sykerö rv17+3

Vierailija
15/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin välillä innostun kirjoittamaan. Ihan joka päivä ei ole edes tullut luetuksi, kun tämmöisessä avotoimistossa istuu niin ei aina kehtaa netissä surffailla ja meillä oli muutaman viikon ehdoton netin käyttö kieltokin noitten tietoturva ongelmien vuoksi. Kotona ei sitten yhteyksiä olekaan.

Jotenkin tämä paikallaan istuminen on hankalaa. Ei millään meinaisi jaksaa istua asiallisesti tässä tuolissa vaan aina rönöttää johonkin suuntaan ja vähän väliä on käytävä jossain käppäilemässä.

Oma napa: Meillä oli rakenneultra perjantaina kun raskaus oli tasan puolessa välissä. Piti/sai yksityisellä käydä kun ei täällä muuten tehdä noita ultria. Kaikki oli masussa hyvin ja sekin selvisi, että poika siellä on. Jopa minä sen erotin, kun lääkäri pysäytti kuvan niin. Ei me sitä kysytty, vaan kun lääkäri kysyi, että nyt nykyy selvästi haluatteko tietää niin mikä ettei.

Noihin kyssäreihin: Mies menee klo. 7 töihin ja minäkin yritän siihen tähdä, mulla ei vaan ole niin tarkkaa tuon ajan kanssa niin yleensä se venyy n. 15-20 yli seittemään, kun tytöt pitää viedä hoitoon. Kotiin mies tulee n.16.15 tai miten on ruokatuntia pitänyt niin saattaa tulla vähän aijemminkin. Minä olen yleensä kerennyt tulla jo silloin kotiin.

Ulkonäkööni: Mulla on tummat pitkät suorat hiukset. Vartola suht normaali, tosin tuota lantiota ja rintavarustusta sais olla vähän vähemmän. Yleensä pukeuden farkkuihin ja suht tyköistuviin paitoihin, mutta kotona on sitten verkkarit tms. jalassa. Töissä normaalit vaatteet, meinaan ei mitään erityisiä työvaatteita. Tosin kun tämä työ on paljolti tuolla maastossa tapahtuvaa niin vois kait sanoa, että maastovaatteet (goretex-puku) ja kumpparit ja maastokengät on niitä työvaatteita.

Liikkeet täällä tuntuu päivittäin ja välillä ihan kunnolla vihlaseekin kun sopivaan paikkaan osuun. Vilkas poitsu masussa hyörii.

Ei muuta kuin mukavaa tiistaita kaikille ja hyviä vointeja.

Magpie rv.20+4 (tytöt 8/00 ja 5/02)

Vierailija
16/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkonlopun opiskeluputki on tältä erää ohi ja olo on kuin tyhjiin kierretyllä rätillä. Olo on karmee ja väsyttää " liikaa" , niin etten saa etes nukuttua.

Ulkona on kova tuuli -20 pakkasta. Keskimmäinen lähti oottamaan ulos esikoista koulusta tulevaksi. Saapa nähä, kauanko tarkenee. Kuopus jäi sisälle ja valittelee huonoa oloa ja onkin jotenkin kuumeisen oloinen ja flunssainenkin. Kun ei tulis sairaaksi. Huomenna ois taas hoitipäivä ja mulla hirveesti hommia.

Miehen työajoista: Lähtee ajelemaan töihin seittemältä viimestään ja kokonaispalkkaperiaatteen mukaan kun eletään, niin joskus saattaapi tulla kotia jo kolmeksi, toisinaan vasta kuuden-seitsemän aikaan. Useimmiten kuitenkin viiden ja kuuden välillä. Työreissujen määrä vaihtelee. Välillä ei oo kuin kotimaan lentoja ja vajaan vkon reissuja kerran pari kuussa, toisinaan lähtöjä yhestä kahteen vkoksi ulkomaille ympäri maailmaa. Yleensä ulkomaan reissut liittyy johonkin projektiin ja ne kasautuu vajaan puolen vuoden pätkälle. Ne on semmosia yksinhuoltaja-jaksoja, ettei miestä paljon näy kotona.

Ulkonäkö:

-lähes mustat (oma väri) hartiamittaset, mutta kerroksittain himppusen leikatut taipusan suorat hiukset (melkein aina ponnarilla)

-ruskeet silmät, hengettömät hopeansävyiset lasit

-talvella hyvin vaalee iho, mutta kesällä rusketun nopeasti todella tummaksi

-pituutta 168 ja paino kolkuttelee seittemää kymmentä. Oon aika kurvikas malliltani. Ennen esikkoa painoin 55 ja se on vielä tavotteena saaha takasi.

-Kuvitelkaa sellanen mustalaisen, japanilaisen, intialaisen ja irakilaisen risteytys... :))) Ja supisuomalainen oon! :))))))))

-vaatetus yleensä reippaat suorathousut ja siisti tyköistuva neule, joku värikäs huivi. Kotona rytkyt...

Oma napa:

Vauvelin liikkeet on tuntunu ja näkyny jo joitain viikkoja ihan reippaasti. Tämä potkii ja käännähtelee hyvin ronskisti (Isoveljien ja iskän suureksi riemuksi!) :) Perjantaina liikkeet alko hiljenemään ja vaimenemaan. Lauantaina liikkeitä ei tuntunu mitenkään. Sunnuntain puolella aamuyöstä havahduin, ettei vauva oo herättäny möyrimisellään kertaakaan. (Tämä on melkonen yökukkuja). Laskin kakstuntia liikkeitä ja kolme ilmakuplaa muistuttavaa aavistusta sain aivan kohdunsuun tuntumasta aikaseksi. Yhtäkkiä vauva meni aivan jäykäksi mötiksi (Ei supistanu.) ja suunnilleen vartin päästä lösähti aivan veltoksi. Yritin olla ajattelematta kauheuksia ja heräilin koulupäivään. Ei ainuttakaan liikettä kaikesta istumisesta huolimatta. Vauva oli koko ajan aivan samassa kohti, takapuoli tuntui navan alapuolella vähän vinossa. Illalla itkin miehelle, että nyt tämä on kuollu... Mies veti sängylle kainaloonsa, tunnusteli vauvaa ja tarttui hellästi takapuolen kohdalta ravistellen. " Kuules tyttö, tuo sinun äitiparkasi on ihan hermona. Potkaseppa vähän iskälle, niin saahaan sitte kaikki nukkua..." Mies siinä lirkutteli ja töni, pitää varmana, että tyttö tulee. Samantien, kun mies siinä ravisteli, nuppunen potkasi itsensä hurjalla jymäyksellä eri asentoon ja entisenlainen yöjymistely alkoi. :)) Mies hymyili tyytyväisenä " Se on vaan isin tyttö..." . Ei sille voinu olla nauramatta, hangonkeksi mokoma... :)))

M ja Nuppunen 19+6

Vierailija
17/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä miona aina osaat kirjottaa niin että ihan vedet nousee silmiin :)

oli taas niin herkästi kerrottu että melkeen itku taas pääs ;)

nyt jatkamaan hommia...

krisse tytöt ja allu 18+3

Vierailija
18/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamesiina:

Minun aamun paha oloni on purettu siihen toiseen aloitukseen. Jos jotakuta kiinnostaa, sieltä se löytyy... ; )

Jamesiina

Jamesiina kirjoitti:- 17.01. 09:52

Tervehdys!

Aluksi varoitan että olen pahalla päällä. Oma syntymäkuntani ei sitten antanut apurahaa... Ja ajtukset sen mukaiset. Ja sitten minua ärsyttää syystä tai toisesta se, että tehdään ns. aloitus, kaksi riviä tahi yksi ja jätetään siihen. Miksei samalta istumalta tee kunnon aloitusta. Maailma ei siihen kaadu jos toinen aloitus samaan aikaan ilmaantuu. Ei ainakaan pari vuotta sitten toukokuun ihmisillä...

Vauveli potkiskelee jo oikein mukavasti, eikä mene enää päivääkään etteikö jotakin tuntisi. Maha vaan tuntuu jotenkin oudolta. Äitiyshaalareiden ensimmäiset napit paukkuvat auki, mutta silti voin melkein mahallani nukkua... En ymmärrä. Huomenna neuvola, jossa saa taas sydänääniä kuunnella. Ja seuraavaksi odotellaan sitten maaliskuun alkua, jolloin saatan taas Vauvelin nähdä ruudulla.

Muutenkin olo on ihan ok. Nilkkoja vain on alkanut hieman pakottaa, mutta ei sen kummempia vaivoja.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille, joille se on mahdollista.

Jamesiina ja MasuVauveli rv. 20+4

Vierailija
19/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa lunta (koko pvän) mutta pakkasta ei ole kuin -2, mutta viima on aikas kylmä ja saa tuntumaan et olis siperiassa :)

Ulkonäkö tarinaan: Itse olen 165cm pitkä ja " normaal" (alipainoinen aina) painoni on 51kg, nyt rv 17+2 sitä on 55-56kg. Vartalon malli on siro ja rintavarustusta 2 lapsen jälkeen saisi olla huomattavsti enemmän ;DD (Raskaan olles ne yltää D-kuppiin mutta laskevat kuin räjähtäneet ilmapallot imetyksen lopussa ;/ )

Hiukset ovat luonnostaan tummanrusekan punertavat. Mutta nyt niissä on aika paljon vaaleita raitoja/vaalennusta ja punaisuutta lisätty alle.

Kasvoja koristaa pisamat (kesällä huomattavsti enemmän) ja vihreät silmät. Nykyään päivetynkin hyvin auringossa, jopa rusketun mutta nuorena ja vielä aikuisiässä ennen paloin eritääin helposti.

Itse käytän aika nuorekkaita vatteita -> tiukkoja farkkuja ja myötäileviä paitoja. Meikkaan joka pvä, mutta en sentäs sotamaaluksen verran. Kengissä tykkään näin talvella käyttää saapikkaita, korkeita ja matalampiakin. Kesällä sitte ihania tyttömnäisiä sandaaleita ja ulos mentäessä korkeita korkoja omaavia meno-kenkiä.

itse en siis koe olevani vanha ja en näytä edes ihan ikäiseltäni, mutta huomaan kyllä iän karttuessa että alan kiinnittämään huomiota siihen, etten liian teinimäisiä vaatteita enään osta, vaan siirryn tavallaan nuorekaiden ja tyylittelyn välillä ;)

Oma (.). Eilen en tuntenut liikeitä ollenkaan vaikk päivittäin olen nyt jo tuntenut. Uskon että kyllä huomen viimeistään taas tuntuu jotakin jos ei vielä tänäänkään. Rakenneultra tosiaan vielä 2 vkon päässä, 30.1 ja samalla vkolla sitte on neuvolakin.

Mutta nyt syömään ettei vaan pääse kiloja tippumaan ;DDD

Marieela ja Palleroinen 17+2

Vierailija
20/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ei pitäs erehtyä päikkäreillä nukkumaan, päätä jomottaa.... Ja luvassa ilta kaksikseen miehen ollessa töissä, en yhtään tykkää sen iltavuoroista, vaik niitä ei oo ku kaks peräkkätä....

UlkonäköG: 161cm pitkä ja painoo ihan liikaa! Ennen esikoista painoin vaan(?) 80, mut sen jälkeen on menty vaan ylöspäin. Suurena tavoitteena ois et kaksnumeroisena pysyn tän odotuksen JA SIT lähemmäs normaalipainoo... (ei siis mitään paino-ongelmaa, hirmusilla selittelyillä... :) ) Hiukset on hartioille asti suorat ja kohta tasapitkät, punertavat vaaleilla raidoilla, oma väri ois jotain maantienharmaan luokkaa... Siniharmaat silmät, kantikkaat sinimustakehyksiset lasit, välillä piilarit. Nyt pukeutuminen kotonatyöskentelemisen seurauksena lähes aina mustat housut ja t-paita +neuletakki. Kodin ulkopuolella liikkuissa pienenpientä panostusta kumminki...

Päivän kohokohta alkaa olla käsillä: postin hakeminen! Pienet on ilot...

Nyt alkaa olla kummia vimmoja...Tekis mieli leipoo! Ja tietty ei kaapis oo tarvikkeita,eikä viittis lähtee kävellen pojan kans kauppaan... Mut jospa se tästä taas alkas kiinnostaan, viimeks syksyllä oon tehny ei-pakon-edessä nisua... Säälittävää.... Mut ainaki yrityksen alkua alkaa olla, jospa sit ku työt loppuu....

Ja napura on melkonen liikkumaan, heti ku asettuu pitkälleen, tuntuu et myllää ihtesä ulos viel...........

Juu,hetki omaa aikaa irti koneesta vielä ku poika nukkuu....

Suhmura ja Napura 19+5 ja poika 12/03