*~' *~' SyysSÄTEET tiistaihin*~' *~'
Kommentit (33)
sinua jo vähän kaipailinkin.. :) Ai olet vielä töissä... ? No sinähän tuotkin minulle kotimatkalla testin, niin päästään tästä piinasta... :D:D:D
Ei vais. jos ei tuntiin tätiä näy niin eiköhän tästä suunnata apoteekkiin jahka mies kotiutuu (sille en kyllä sano vielä mitään... jumpelis.).. ehkä. :D
-se sama maanvaiva, joka näköjään raportoi tänään jokaisen vatsanväänteensä julkisesti... :D
Eipä mulla muuta! =)
*jännittää sormet ja varpaat suorina*
kirjotin tuohon maanantain pinoon kun en huomannut tätä. Onhan täällä plussauutisia ja piinailijoitakin, hienoa!
Sellaista piti kysymäni että mistä suosittelette tilata ovistestejä? tein äsken nopean päätöksen että hankin täksi kierroksi sellaisia.
senna
ai niin gallup:
silmät siniharmaat, hiukset vaaleat ja tosi pitkät (jopa ärsyttävän pitkät)
Hih, kylläpäs te nyt olette melkoisia... :D
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en nyt kuitenkaan testaa. Ainakaan vielä. Jomottaa yhä enemmän tuolta alavatsasta että enemmän uskon nyt tädin tuloon..? Mutta rinnat on kyllä yhä oudontuntuiset. (enkä edelleenkään muista -KÄSITTÄMÄTÖNTÄ- että onko tällänen tunne ollu ennen...?siis ennen menkkoja). EIköhän sekin tässä nyt selviä pian. Voi oikeestaan olla kumpaa vaan. :O Yritän nyt ootella tässä ja kattoa mitä tuleman pitää. Luulis että jos täti on tullakseen niin tulee lähimmän vuorokauden sisään ja se on sitten siinä. Mutta jos ei tule, niin sitten on jo paremmat mahkut. ;)
Pikkasen kyllä nyt epäilyttää, mutta kuten sanoin..odotellaan ja katsotaan.
Hyviä öitä kaikille! :)
-piina-Jede *lopettaa tältä illalta palstahäiriköinnin* kera kp 27-28/27.
Pitää käydä nyt sitä lähipäivinä täällä tiiviisti kurkkimassa Jedeleden tilannetta... Hym, kylläpä jännitän siun puolesta. Onneksi tässä on vapaata, että pääsen tänne notkumaan. =)
G: Hiukset on puolipitkät vaaleahkot, joissa punertavia ja vaaleita raitoja. Niin ja silmät on vihreät.
Poistuu takavasemmalle,
Kidelma
Oli niin kiirus päivä töissä etten ehtinyt lukaisemaan pinoa kuin vasta nyt, ja huh huh kun Jede pitää meitä nyt jännityksessä. Täällä tietenkin ollaan täysillä hengessä mukana ja pidetään peukut ja ne varpaatkin pystyssä että plussa pamahtais. Kyllä se olis nyt listaemon vuoro saada lippu odotuspuolelle!!!!! Voi vitsit tosiaa kun on jännää, huomenna on pakko päästä töissä kurkkimaan mahdollisia tuloksia...
Niin ja ne tärkeimmät: Pääskylle superonnittelut plussasta!!!
Mä olen nyt niin sekaisin kun mulla pyörii vaan Jeden jännät hetket mielessä etten nyt muista mitä piti kommentoida. Palaan toiste paremmalla ajalla.
Villis kp 9/28-30, käytössä nyt j3p-taktiikka
Eli mulla on vaaleat hiukset, joihin aina laitan kampaamossa vielä vähän vaaleampia raitoja sinne tänne. Pituutta niissä on korvan ja olkapäiden välimaastoon saakka. Silmät ovat jotain sini-harmaan väliltä.
Mitä!! En oo ollu muutamiin päiviin edes kattelemassa mitä täällä tapahtuu ja heti on plussa säteitä ilmassa..
Pääskylle onnea, toivottavasti tuulet puhaltelee meihin muihinkin päin!
Jedelede, testasitko jo? Mä en kyllä pystyis vaik olisin kui tehny päätöksiä olla testaamatta. Niistä ku on niin helppo luisua.. Luin noita sun kirjotuksia ja odotin joka kerta et nyt siel on testattu. Kiusaat varmaan meitä muitakin ihan tahallaan... Nyt on ihan pakko päästä huomenna koneelle!
Ennen kuin keskityn omaan napaani, niin vastauksia galluppiin. Eli silmät on siniset ja hiukset on ruskeat. Vaaleita raitoja on joukossa ja ne on lapaluiden väliin, about.
No niin. Meillä loppui rätti aika. Nyt keinot on " kovat" . Meidän strategia on puputtaa vähintään joka toinen päivä, mieluiten joka päivä. Kierron alusta, kierron loppuun. =) On kumma, jos ei mitään tapahdu! Puolet siitä urheilusta on varmaan ihan " turhaa" , mutta so what! Ovistestejä en oo tehny ku en tiä kannattaako... Kierto on vielä sen verran epätasanen, vaihtelee 32-36 välillä. Viimeks oli kyl 44..? Aika on gynel, jos vaikka vähän sais järkee tähän touhuun...
Koita Jedelede jaksaa ja pinnistellä. Älä pidä meitä liian kauan jännityksessä...
Olen koko illan vähän väliä aukaissut tämän keskustelupalstan! Nyt kun on kaiken kukkuraksi mitä täältä lukea! (Kun siis ei enää ole niin hiljaista...)
Minä tuossa tein tosca-omenoita miehelle ja se on onnessaan! :) Aikoi kaataa minut tänään petin pohjalle, mutta saapas nähdä... (kerrankin näin päin, enkä minä aina ole vonkaamassa ;).)
Soitin tuossa äsken hellyttävälle velipojalle (ikä siis 4v.) ja se nostaa aina vaan enemmän ja enemmän vauvakuumetta. Se on niin kiltti ja aurinkoinen tapaus! Onneksi ens viikonloppuna taas nähdään senki kans!
Mutta Jedelede, kyllä sulla on rautaiset hermot! :) Ei kaikkien pinna riitä noin intensiiviseen piinailuun! ;) Nim. täällä yksi!
Mutta nyt ehkä oikeasti pitää mennä katsomaan petiä kohti, jospa se mies hyökkäis kimppuun! ;) Hei ja Hannakohan se oli (hatara pää johtuen välillä olleesta puhelusta), pahoittelut tädistä!
Mutta nyt tutilullaa!
t.Hippis
Onnekas hippi-hiiri... Mulla kait on semmonen tuuri, et mies on reeneissä 23 asti. Toivottavasti sitä jaksais it eolla hereillä siihen asti... Pitäisköhän mennä valmiiks ketarat ojossa sänkyyn maate. Ymmärtäisköhän se yskän kun tulee kotiin..Niin, unohdin mainita, et tämän kierron ajan mietin " ainoastaan" puputtamista. Saapahan ajatukset pois puputtamisen syystä.. =) Käy kyllä sääliksi luokkakavereita..
Testasitko jo Jedelede????
Siis, et jaksaisin ite olla hereillä kun se tulee kotiin... On mullaki ajatukset..
:
siis oon pidätelly pissiä ;D
-nyt muuten taas juilii enempi mahaa.. En mää kyllä tiedä, voiko tästä mitään hyvää seurata.... ? *sekoaa*