Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolutien lopettamisen jälkeen, milloin testata?

02.02.2007 |

Hei!

Minulla olisi tällainen tilanne, että söin teroja kiertojen säännöllistämiseksi. Kierrot ennen teroja oli 30-60. Terojen aikaan tulikin säännölliseksi, kolmessa kierrossa peräkkäin oli 27-28, mutta neljännessä terokierrossa kun piti aloittaa ne, niin alkoikin kuukautiset kp 15 ja oli ihan suht normaalit. En sitten aloittanut siinä kierrossa niitä, enkä ottanut tässäkään kierrossa. Nyt on kp 30 eikä kuukautisia vielä kuulu. Ovista en ole selvästi pongannut, mutta kp 16-17 paikkeilla oli vähän sellaisia oireita (limoja). Nyt tällä viikolla on valkovuoto lisääntynyt melko paljon ja ollut melko limaista, enkä muista ennen sellaista olleen (siis tavallisissa kierroissa).

Minulla on kyllä jo kolme lasta, mutta aina on tärpit tapahtunu helposti, nyt on yritystä jo vuosi. Ja aina raskausaikana mulla on kyllä tuo valkovuoto ollu todella runsasta, mutta en muista missä vaiheessa se on runsastunut.

Mietin vaan, että voiko terojen pois jääminen tehdä jotain hormonaalisia oireita ja kuinka kauan nyt mahdan odottaa, että uskallan testata.

Eli onko jollakulla kokemusta millaisiksi kierrot on menneet, kun terot on lopetettu?

Tulipa pitkä ja sekava sepustus, toivottavasti joku osaa jotakin sanoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta terojen jälkeisistä " luomukierrosta" , eli millaiseksi kierrot on tulleet terojen lopettamisen jälkeen? Onko pysyneet samassa kuin kuurin aikana vai palautuneet pitkiksi ja epäsäännöllisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla