Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~' *~' SyysSÄTEET tiistaihin*~' *~'

17.01.2006 |

Aloitampa pinon, kun en vielä tälle päivälle löytänyt...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tiedon kanssani, että sinulla ainakin ystävän ystävän kiertoon vyöhyketerapia auttoi. Aion tänään varata ajan itsellenikin. Jotenkin haluaisin " luonnonmukaisin keinoin" edetä tässä asiassa. TOSIN koska mulla se tero-reseptikin oli hallussa niin kipasin kuin kipasinkin eilen hakemaan apteekista sen viikon satsin, kaikki keinot siis vaan käyttöön. Yritän tänään myös saada soittoajan varattua lääkärilleni, jotta voisin udella olisiko mahdollista jo täsäs vaiheessa saada aika oikeelle gynelle ja ultraan, jotta voisi varmistua ovulaatiosta tai sen puuttumisesta.

Toivottavasti sulla meni vatsakivut ohi, koita olla stressaamatta liikoja töissä (tiedän, helppo sanoa). KAIKKEA HYVÄÄ SIIS SINULLE ja ODOTUKSELLESI!!

Muitakin piti kommentoimani... ääh, hatara pää... no palailen myöhemmin...

Vierailija
2/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Yritin pysytellä poissa, mutta ei näy onnistuvan... :D Piina pahimmillaan eikä täällä pyöriminen helpota oloa YHTÄÄN!! Pakko keksiä jotain tekemistä, ettei ihan koko aikaa pyörisi mielessä tämä oma tilanne. Huih. :O

Olivialle tsempitykset, toivottavasti saisit kierrot järjestykseen (mutta ennenkaikkea että saisit sen plussan pian, eikä tartteis kierroista enää huolehtia...;D)! Voimia! :)

Mukavahan se on että joku sieltä odotuspuoleltakin jaksaa meitä käydä katsastamassa, terveiset vaan Kidelmalle!!! Ja toivottavasti mahakivut kaikkosivat tyystin ja seuraavat kuukaudet sujuvat ongelmitta! Hyviä vointeja sinnekin!

juhuu, olin kokonaiset 2 minuuttia ajattelematta omaa napaa.. :D saavutus. ;) Nyt se taas tuli mieleen... :/ Ei uskalla ajatellakaan että se toinen mahdollisuus olisi käynyt toteen mutta en uskalla manata sitä toistakaan (huonompaa) vaihtoehtoa tänne... joten pidän suuni kiinni. Ei auta kuin odotella! (ja minä olen huono siinä!)

Pyry. Tulehan väläyttämään taas jotain päivänpiristykseksi, niin saa muuta ajateltavaa!!! :D Se eilinen oli kyllä hauska... ;D

Jumpelis. Eihän mulla mitään asiaa ole, mutta lämpimikseni tässä teen tikusta asiaa... (taas) ;D

Keksittäiskös tälle viikolle jotain galluppia, hmm.. Hei, meillähän oli joskus syksyllä se hiustenväri +silmienväri-kysely, laitetaanko se uudestaan, kun tänne on tullut paljon uusia sen jälkeen?? Kun aina tulee jonkinlainen mielikuva nimestä ja muusta, että minkänäköinen on tms.. Niin ois hauska taas kattoa, osuuko yhtään oikeaan..?? Vähn hömppää viikon ratoksi. ;D

Eli [b]hiusten väri+pituus ja silmien väri[/b]?

-vastaanpa itse.. :D Silmät on vihertävät ja hiukset on pitkät (olkapäiden alle..kai..? :O) ja niiden väri on tällä hetkellä punertava, hieman raitaa löytyy myös. Oma väri on vaaleampi. :)

Hitto, mulla on ihan pahaolo tästä jännittämisestä... tai siis luultavasti siitä johtuen. Yök. menis äkkiä tämä seuraava vuorokausi, eihän tätä odottelua+jännäilyä (yhdistelmä joka tekee sairaaksi..) kestä erkkikään! :D

hmm. nyt taidan häipätä viemästä palstatilaa joutavilla höpinöilläni, joita ei jaksa edes itse lukea ;D Palaillaan taas. Pidän teitä kyllä ajantasalla tilanteesta.. ja pitäkäähän edelleen ne kaikki mahdolliset ruumiinjäsenet pystyssä (no niin, ja ei sitten ajatella ollenkaan kaksimielisesti...;D)!!! :D

[color=red]♥[/color] -Jedelede kera piinaavan jännityksen.. koopeet nytten 27 tai 28/27, miten sen nyt laskeekin.. mutta niillä main kuitenkin! *huokaa syvään*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... sain viestin kadotettua sitten, mikä nakkisormi-onneton mähönen!!!

Kalluppiin vastasin hiukset tummahkot ruskeat, pituus puolipitkä(olkapäiden tienoolle) ja silmien väri harmaan vihreet.

kp 10/30, sen sain tarkistus-laskettua, kun se pirun viesti otti ja häippäs :/

Jedelle piinaus-kärsivällisyyttä ja tietysti +++++- tuulia puhpuh sinnepäin!

Sitten häivyn, jos saisin sen karanneen viestin kiinni... Hiivatti!

-himppu-

Vierailija
4/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kirjotellu tänne pitkään aikaan, mutta oon seurannu kyllä tiivisti säteiden tapahtumia ja piinaillu teidän kanssa samaan aikaan. Varsinainen yritys alko meillä siis marraskuun lopussa (jtp-taktiikka) vaikka pillerit on kyl ollu pois jo maaliskuun lopusta. Nyt on iloinen/hämmentynyt olo, kun kp 30/29 ja Biocardin testiin tuli HAALEA sininen viiva, joka kyllä näkyy niin että mieskin näki. Aconiin tuli TODELLA MITÄTÖN viiva, joka tuskin edes näkyi. Oon näyttäny Aconin roskishaamuja (45 min jälkeen Acon eilen ja toissapäivänä) miehelle kyllästymiseen asti niin paljon, että se ei aamukuudelta unenpöpperössä uskonu että HAALEA sininen viiva Biocardissa voi olla VARMA raskauden osoitus. Oireita mulla on tässä kierrossa ollu väsymys, alaselkäkipu, vessassa ravaaminen ja alavatsan nippailut, mutta rinnat ei oo yhtään kipeet eikä edes turvonneet. No, kiva, että voin jakaa tän teidän kanssa, koska muille en voi vielä kertoa!

Sylikaupalla plussasäteitä kaikille!!!!!++++++++++++++++++++++

Vierailija
5/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille sädesiskoille!

Täältä pesee nyt puhtaasti omaa napaa... Olin jo tuossa eilettäin heittää pyyhkeen kehään tän vauvatouhun suhteen. Tympii kun tulosta ei tuu vaikka miten yrittää (eikä tätä yritystä nyt niin kauaa ole kuiteskaan ollu, mutta jotenki se vaan tuntuu niiin pitkältä ajalta...) :o(

No tänään taas olen ollut paremmalla päällä ja olen alkanut tutkimaan sitä ihanaa limaa (kiitos Jedeskän ja Pyrytäjän :o) Tänään tein ekan limahavainnon sitten hormonikierukan poiston! Nyt on menossa kp15 ja toinen tikutuspäivä. Katotaan osuuko limat ja tasavahvat viivat edes yhtään lähekkäin :o) Tänään tuli tosiaanki kaks viivaa mutta taas oli se testiviiva haaleampi. Jospa se jo huomenna olis plussaa...

Tikuttelin jo viime kierron ja tasavahvoista viivoista asti " hurjastelimme" joka päivä mutta eipä tuo auttanut. Lieköhän edes ovuloin tuolloin... Mutta nyt täytyy kiiruhtaa katsomaan lapsen maalausta (siis lapsi maalaa paperille, ei siis maalaa itseään).

Laittakaahan kuulumisia myös ne joiden " kaapissa seisoo" ! Hitsi kun vieläkin naurattaa se!!!

Ai niin ja galluppiin: silmät on vihreät ja tukka pitkä, väriltään päältä vaalea ja alta 70-luvun ruskea

Plussatuulia puhisten, haaveilija taustalta

Vierailija
6/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan omasta olosta itsekkäästi. =) Ei mennyt vatsakipu ohi yön aikana, vaan piti käydä ensiavussa. Kamalaa pistävää kipua olo alavatsassa ja vauva ei liikkunut ja olin varma, että peli menetetty. Siellä katsoivat tulehdusarvot, jotka oli kunnossa. Myöskään pissassa ei mitään ihmeitä vialla, leukkarit yhdellä plussalla kyllä. (soitin tänään lääkärille ja kaikki on kunnossa) Onneksi heillä oli sentään laite, jolla kuului sydänäänet ja hienosti kuuluivat. =) Ilmeisesti kohdun kiinnikkeet siellä venyy ja kohtu kasvaa vaan. Ei ollut vaan tämmöstä olo esikoista odottaessa, eli siksi olin paniikissa. Nyt olenkin pari päivää sairaslomalla ja oon tässä nukkunut parhaan aamua. Vieläkin on välillä sellasta kipua, mutta pitää yrittää ottaa rennosti.

OLIVIA, kiva jos voin olla avuksi! Toivottavasti kiertosi asettuu uomiinsa ja pääsette touhuilemaan kunnolla! Itse oon miettinyt, jos hakisin vyöhyketerapiasta apua selkäkipuun...

JEDELEDE, joo jännitys on täälläkin korkea siun puolesta. Yrittää heti kun viestisi näkee lukaista, josko siellä olis se plussa uutinen! Kiitos vaan siitä upeesta odotuspuolen esittelystä!!!

PÄÄSKY, onnea PLUSSAsta! Upea juttu, mikä varmaan pistää pään pöyrälle! Nautinnollista raskausaikaa!

Nyt pitää mennä jotain syömään, kun ei oo tullut syötyä juuri mitään.

Plussatuulia kaikille!

Kidelma =)

Vierailija
7/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että plussanneiden määrä vaan lisääntyy ja me muuthan tullaan kyllä perässä!

Täällä menossa kp 19/29-36 ja edelleen haalea viiva ovistestissä. Siis onko se niin, et toisenkin viivan pitää olla yhtä tumma ja sit " äkkiä peiton alle" ? Tikuttelen ekaa kertaa ja tietoa ei oikein ole.

Nyt kyllä toivon, et vahva viiva ei tulis ihan vielä, oon nimittäin kuumeessa ja halut aika alhaalla. Mut pupuiluinnon kaivan vaikka mistä jos viiva vahvistuu.

G: siniset silmät, hiukset lyhyet ja punertavat (kampaajalta haettu väri)

Jedelede: Onnea testin tekemiseen!!! Ulkona näyttää olevan sen verran hyvä tuuli, et täältä kun puhallan niin taatusti tulee plussa-tuulet sinne asti.

Nyt pakko palata petiin, kuume taitaa nousta.

Vierailija
8/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom, ja täti tuli!

Että osaa taas harmittaa. Vaikka nyt teoriassa ollaankin miehen kanssa " ei tehdä vauvoja" -projektilla liikkeellä niin kyllä se vaan harmittaa. No, ennustaja-elli lupaili poikaa lokakuussa 2006 syntyväksi ja Madam Mamma tyttöä joulukuussa 2006. Jos edes jompi kumpi tärppäisi niin kiva olisi :o)

Uuteen kiertoon vaan uudella innolla! *yrittää hämätä muita säteitä yltiöpositiivisella asenteellaan...*

[color=red] Olivia: [/color] Tulehan sitten heti jakamaan vyöhyketerapia-kokemukset. Jos vaikka itsekin innostuisin sellaista koittamaan.

[color=red] Pääsky77: [/color] Onnea plussasta!!

[color=red] Kidelma: [/color] Kiva kuulla, että vauva voi hyvin!! Toivottavasti loppuraskautesi sujuisi mallikkaasti ja huolia aiheuttamatta!

[color=red] Haaveilija76: [/color] Onnea oviksen metsästykseen ja limojen bongailuun! Kuten olemme lukeneet täältä niin se voi olla yllättävänkin hauskaa :o)

[color=red] Jedelede: [/color] Tsemppiä ja tsemppiä! Toivottavasti sinä nyt saat sen plussan... Lupaan ja vannon, että pidättelen tätä täti pirulaista täällä nyt ainakin viikon verran, niin pääset rauhassa siirtymään odotuspuolelle. Tietenkin sillä ehdolla, että tulet sitten ensi kuussa hakemaan minut täältä sinne puolelle myös :o)

[color=red] Gallup-vastaus: [/color] Hannalla on siniset silmät ja vehnän vaaleat hiukset, joiden latvat huitelevat jossakin korvan ja hartioiden välimaastossa. Todellinen suomi-neito siis! :o)

Taas töiden pariin... ja tätiä pieksemään!

-Hanna

Vierailija
9/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli IHAN pakko tulla tsekkaamaan, josko olisi Jedeledellä jo plussauutisia =) Vaikkei Jedellä ollut, niin onneksi Pääskyllä oli, ONNEA ONNEA!

Jos eilen seisoi kaapissa, niin tänään seisoo päässä. Nimittäin silmät. Heräsin yöllä miehen yskintään ainakin 20 kertaa, kunnes älysin mennä sohvalle nukkumaan. Vain herätäkseni aina, kun naama oli kiinni sohvatyynyissä. Voi sitä riemua kellon soidessa.

Kidelma: Onneksi kaikki näyttää olevan hyvin. Vähemmästäkin sitä säikähtää. Millä raskausviikolla olet menossa? Jos muistatte, niin laittakaahan raskautuneet niitä viikkoja viestien mukaan¿ tai minä ainakin olen hirrrrrmuisen kiinnostunut! =)

Hannakolle harmittelut tätsystä! Mitä se roikale meillä kellään käy?!? Toiset eivät vaan tajua lukea rivien välistä, vaikkei toivota kylään yhtään.

Gallupiin (joka oli tosi hyvä idea): Silmät ovat siniset. Hiukset vaaleahkot (huono tummempi väri päällä, kohta taas vaaleampaan päin) ja tissipituiset. =D Olen siis Hannakon tapaan vähän tämmöinen Elovena-tyttö. Siis hiuksista ja silmistä, muussa naama on enemmän sellaista Jari Tervo -luokkaa. =)

Jaa, kahvitauko töissä. On niin rankkaa tämä palstailu. =)

Pyrynen

Vierailija
10/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=royalblue1]TÄällä oli ollut niin vilkasta, että piti tulla välillä moikkaamaan.. :)

[b]Pääskylle[/b] ONNEA!!!! Mukava kuulla teistä " taustailijoistakin" kuulumisia, varsinkin plussauutisia! Vauvaliimaa ja tarrasukkia, niinhän sitä täällä taidetaan tavata sanoa! :)

[b]Kidelma[/b]: hyvä että kaikki oli kunnossa! Nyt otat ihan rauhassa ja lepäilet muutaman päivän, niin jospa helpottaisi. Mulla on ollu molemmissa raskauksissa kaikenlaista vihlomista ja muuta, mutta ei onneks mitään älyttömän kovaa. Mutta ainahan niitä kohdatessaan alkaa vauvan vointia miettiä jne. Tsemppiä sinne! ;)

[b]Hannako[/b]: VOI ITKU! Vai meni se täti ja yllätti... :( pahoittelut! Pidättelehän sitä ämmää nyt sitten siellä lukittujen ovien takana, ettei pääse karkaamaan ainakaan tänne.. thänks! ;) Ja aivan varmasti, JOS niin hyvin kävisi, että palstanvaihto olisi edessä *käyttää kiertoilmaisuja, koska ei uskalla ääneen sanoa* niin takuulla tulen pikkubussilla teidät loputkin hakemaan ensi kuussa. Voi kunpa niin kävisikin. (siis että nyt olisi tärpännyt ja sitten tietty että ens kuussa muillakin) *toivootoivoo*

Kiva kuulla myös kuumeilijoista (76 ja 69???)! Plussatuulia ihan kaikille!!

No niin ja nyt joku kärttää syliin pääsyä, ei tule taas mitään tästä kirjottamisetsta.... AAAKS!

heiippa taas, palailen

Vierailija
11/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi onnea pääskylle! Ja tokaksi, tsemppiä Jedelle piinailuun! Toivotaan, ettei täti löydä sinne!

Itsellä kp 19 ja odotellaan edelleen kierron loppupuolta ja tätiä, että ens kuussa päästäisiin ehkä clomien kanssa kokeilemaan onnea! :)

Galluppiin: hailakan merenvihreät silmät (oikeasti mun silmät on tosi vaaleat...), vaalean ruskea, olkapäille ulottuva pehko... :) Ei elovena-tyttö, mutta ei kyllä vois luulla ku korkeintaan ruotsalaiseksi. ;)

Mutta nyt menen, moikka!

Vierailija
12/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista kaikille!! Ootte ihanan kannustavia! Toivon teille jokaiselle ERITTÄIN pikaista plussaamista, varsinkin piinailijoille. Kyllä se kuumeilu palkitaan (näköjään). En ois itekään uskonu että yhtäkkiä vaan niin käy, mut nyt on pakko uskoa ja uskon myös teidän puolesta!!!!!!!!!!!!!! Ite kuumeilin vuoden ennen tätä plussaa, joten tiedän miltä se tuntuu. Lisää plussasäteitä säteille!

Vierailija
13/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötäelämisestä Pyry, Hanna ja Jedelede! Toivon tosiaan, että kaikki on kunnossa. Onneksi torstaina lääkärineuvola ja pääsen sinne jututstelemaan asioista.

Hanna, ikävää kun se täti teille kurvasi vaikka onkin ei-toivottu vieras! Toivottavasti älyää jättää siut rauhaan ja pääset karauttamaan ensi kuussa odotuspuolelle! Täältä iso HALI sinne suunnalle!

Jedelede, kauan pidät meidät piinassa ja testaat? Osaa olla sitten täällä kurkkimassa ajoissa!

Nyt pitääpi lähteä hakemaan pikku ukkeli hoidosta!

Kidelma rv. 15+1 (en aina näköjään muista niitä laitella) =)

Vierailija
14/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni oli pysyä poissa huhuilemasta tämä päivä, ja palata vasta huomenissa kertomaan huomenaamun testin tulosta, mutta tässä sitä taas ollaan. Testiä en oo tänään tehnyt, vaan päätökseni mukaan vasta huomenna, elleivät ne menkat ilmoittele tänäänkään itsestään. Tein siis eilen acon10:llä haamuplussan, jonka haluaisin ehdottomasti vahvistaa!!

Tänään kp 32/28, ja edelleen menkkamaisia jomotuksia, pääasiassa oik. alavatsassa. Koko ajan (jo perjantaista asti, jolloin menkkojen piti alkaa) on ollut tällainen tunne. Eilen illasta asti on ollut rinnnat hieman hellinä, mutta muuten ei todellakaan mitään raskausoireita ole. Jos olisikin, niin uskaltaisi ehkä luottaa siihen mahdollisuuteen enemmän.. Mutta toivoa onneksi on ja toivon, että huominen varmistaisi tän epätietoisuuden!

Kerroin muuten tänään parhaalle sydänystävälleni, missä mennään. Onpahan sitten tukea ja turvaa sieltäkin suunnalta, kävi miten kävi.

Jep, eipä tässä nyt muuta. Mukavaa tiistaita kaikille!

Ja kaikille extra paljon onnea omissa tilanteissaan!

Sekä erityisonnittelut Pääskylle!!

-marion76-

Vierailija
15/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla taas tänne vaikka aattelin että en kyllä nyt ala vielä hehkuttamaan oireita tms. *huok*

Mutta.. Tässä iltapäivän mittaan alkoi meikäläisen rintavarustus oireilla! IIK! Kihelmöintiä/tykytystä)?) ja kuumotusta, ehkä turvotustakin. Ja perskule, kun en MILLLÄÄN muista oisko ikinä ennen menkkoja ollut tämmöstä tunnetta (miten ne tuntemukset aina onnistuukin unohtamaan, just kun niitä " pitäs" tarkkaan tutkia... ??;D) Molemmissa raskauksissa ekoja oireita just kierron oletettuina viimesinä päivinä on ollut julmettu arkuus tisseissä.. Mutta enhän minä nyt ENÄÄ muista miltä se tuntuikaan... Mutta JOSPA tämä tästä voimistuisi niin ei tarvitsisi miettiä!?!?! *edelleen ne varpaatkin pystyssä* HUI. Ja niinkuin minä ajattelin että en mieti ja pähkäile näitä YHTÄÄN ennen ylihuomista (kun oltais varmasti " yliajalla" ) AAAAARHGS! Hullua touhua. Mahassa tuntuu kuitenkin jotain jomotusta. Tai emmä tiiä. Ei tästä nyt kyllä ota erkkikään (edelleenkään...) selvää!

Kidelmakos se kyseli, että millos meinaan testata.. Jaa-a. Meinasin että jos huomenna ei näy muuta, niin sitte apteekkii ja torstaina testaus. Mutta... en kyllä nyt enää tiiä. :D Taidan odotella kuitenkin tän illan, että voimistuuko nämä " oireet" ja mihin suuntaan. Sitten ollaan viisaampia. ;) Koittakaa kestää, ei tämä piina helppoa ole mullekaan! (siis jos tunteet sais voiton, niin mähän oisin jo kiiruhtanu apteekkiin ;D)

Voi jummijammi. Mä en halua tipahtaa alas!!!!!! käääääääääk! :D

*sekoaa* -Jede ;)

Vierailija
16/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI ei SEISO kaapissa... nimittäin yhtään TESTIÄ!! :D Ei VOIS olla testaamatta. Ja kuitenkin haluisin vielä malttaa mieleni, kun pelkään että sieltä kuitenkin nega paukahtais... :/

Kierto on kuitenkin ollu sen verran säännöllinen viime kuukaudet, että tästä illasta huomisiltaan on sitä kriittisintä aikaa, eli kyllä se sitten selviää kuitenkin aika pian.

onpas kiva pitää jännitystä yllä, hih

Vierailija
17/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POTKAISKAA MUA! :D

Minä en halua alkaa vielä elätellä liikoja toiveita... enenenenen EN! :D Just kun tuon edellisen kirjoitin niin eikös alkanu masussa juilia ikävästi. Meni kyllä ohi. Mutta palautti minut maanpinnalle ainakin. Odotellaan nyt ihan " rauhassa" ... ;) *uskottelee itselleen*

Vierailija
18/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede testaa testaa testaa :o) En voi käsittää miten sää voit vielä olla testaamatta :o) minä en vois... Käyt iltalenkillä ostamassa sen testin ja testaat :o) Ei tipu niin korkealta jos nyt jo testaa (mitenköhän muuten vois huijata :o) Heh heh! En mää ahistele. Oikeesti on kyllä kunnioitettavaa että malttaa olla testaamatta. Minäkin yritän sitten olla testimättä kuun alussa :o)

Nim. Yllyttäjäkö?

Vierailija
19/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vielä yllytätte... :D Oishan se sikäli perusteltua, että jos testais, niin jos tulis nega, niin eipähän elättelis juuri mitään toivoa eikä enää tartteis jännätä. Mut jännäilyhän se on se jippo! ;)

No, katotaan nyt.. kyllä taas noita jomotuksia tulee välillä, mutta niin myös rintojen tuntemuksia. Mies tulee kotiin n.tunnin päästä, eli ehkä sitten pääsis sinne apteekkiiin, jos tekee vielä mieli hakea se testi.. (en mä kyllä paljoa yllytystä tarvia, ei sillä.. kova työ on ollu pidätellä itseään tässä kotona viimeset tunnit... ;))

Pidätellytkin olen kyllä muutaman tunnin, eli se testauskin onnistuis periaatteessa vielä tänä iltana... *pohtii*

Jep, mutta mietitään... ellei se anti-toivottu henkilö päätä yhtäkkiä paukahtaa paikalle! Hope not! *hus-hus*

Pidän teitä kyllä ajantasalla, lupaan sen.. Saatte sit kaivaa mut syvältä suosta, jos kaikki menee toisin kuin toivottu *ikuinen pessimisti* ;)

piinaaja-Jede taas täällä (tää ei kyll yhtään helpota... KOKO ajan mietin tätä.. pitäisköhän pistää kone jo kiinni... VARMAAN maltankin :D)

Vierailija
20/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juupeli, Jede. Kylläpä nyt rupesi jännittämään täällä katsomossakin! IIK! Ylihuomenna sitten viimeistään testaat, jookos?!? =) No ei, testaat tietty silloin, kun siltä tuntuu. Ja tosiaan: on se hyvä, ettei testi(kään) seiso kaapissa! =D

Jännittää ihan hirveästi jo omakin tilanne. Minulla on tosin testaamiseen vielä... *laskee, laskee* 12 päivää (eli ensi viikon sunnuntai). Aargh, kyllä aika kulkee hitaasti. Tuota ennen en halua testata, koska lauantaina 28.1. on yksi tärkeä juttu, jolloin haluan keskittyä muuhun, eikä siitä kyllä tule mitään, jos tiedänkin olevani raskaana. Eikä siitä keskittymisestä ehkä muutenkaan tule mitään. =) Paitsi tietty jos täti kaahaa paikalle ennen sitä.

Blööh ja Blääh, pitäisi vielä vähän töissä tsempata.

Pyryli