Mies ei huomioinut synttäreitäni!
En paljon toivonutkaan, mutta tää on pohjaveto... Ollaan oltu yhdessä 2 v eli ei edes kauaa ja muistutin kyllä synttäreistäni useampaankertaan eli tiesi kyllä. Rahaa hänellä ei ollut (elää sossun tuilla), mutta olisin silti toivonut hieman HUOMIOTA!
Aamulla heräsin ja lähdin töihin... mies nukkui vielä. Päivällä olin töissä... synttärionnittelutekstareita tuli kavereilta. Tulin kotiin ja täällä mua odotti samat pyykit, samat tavarat ja tiskit. Mies tuli ovelle vastaan ja sanoi hyvää syntymäpäivää ja anto pusun :(. Joo... Olihan sekin jo jotain, muisti sentään, mutta ei korttia...ei valmista ruokaa, ei oltu siivottu, ei mitään normaalista poikkeavaa... Ei minkäänlaista romantiikkaa... :(
Suutuin ja sanoin kyllä muistavani seuraavaksi kun hänellä on merkkipäivä. Ja mainittakoon, että miehellä jalka kipeä, mutta mulla kuumetta ja aionkin huomenna todennäköisesti olla saikulla. Mies työtön. Kiva.... Mitäs tästä mieltä??
Kommentit (5)
Kostamalla tuskin saat mitään parannusta asiaan. Kyllä miehesi on vaan hoksattava tällaset asiat muuten.
Mä en varmasti pystyis elämään noin itsekkään miehen kanssa... Siis päivä kotona, eikä mitään tehty sen hyväksi, että minä tulisin hyvälle mielelle syntymäpäivänäni. En minäkään mitään kummallisia lahjoja saa (enkä odotakaan), mutta ajatus on tärkein.
Minä en ole kahdesta nuorimmasta lapsesta saanut edes kukan kukkaa kun syntyivät! Ei ne siitä opi vaikka sanoiskin.
Kyllä sinua on nyt koukattu pahemman kerran. Miksi et vain voi hyväksyä, ettei miehesi ole super-romantikko?
Mutta ei musta miehen ole mahdotonta oppia....
Ei olisi paljon tarvinnut. Joskus tuntuu, että miehet tekee tahallaan vastaavaa. Esim. jos pyydät siivoamaan, siivoavat huonosti, niin ei tarvitse siivota jatkossa kun vaimo kumminkin tekee kaiken perässä jne.
Mies osaa kyllä olla romanttinenkin jos haluaa, ehkä juuri siksi loukkaannuinkin, koska tiedän, että osaa! Ei vain ollut viitsinyt!
ap
Sanoin miehelle, ettei olisi ollut iso vaiva vaikka ostaa korttia tai kirjoittaa runoa...etsiä vaikka netistä joku nätti... mutta kun ei ollut yhtään viitsinyt nähdä minkäänlaista VAIVAA! Sehän mua just loukkas kun ei ollut tehnyt mitään... Olisin ollut ikionnellinen pienestä muistamisesta joka ei olisi vaatinut yhtään rahaakaan (vain viitseliäisyyttä), mutta ei niin ei...
Tuli sellainen olo, että olenpa mä miehelle ihan saatanan tärkeä orja, joka jynssää sen kuteet ja huolehtii asiat.
:(
Muiden miehet yhtä törppöjä?
ap