Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isästä purkausta. Itkettää vaan ;(

Vierailija
21.06.2008 |

Minkä hiton takia kaikki mitä mä sille sanon (siis laitan viestillä;) on väärin???!?! Ihan sama mistä aiheesta tahansa. Ihan jokaisesta hermostuu ja tulee kauhea tappelu.

Pitääkö se vaan niellä kaiken mitä se sanoo ihan hiljaa, vastaan laittamatta niin ei tulis tappelua. Mä haluasin vaan hoitaa kaikki asiat siististi ja tappelematta, mutta kun tää eräs hermostuu joka asiasta.

Eron myötä se on muuttunut ihan kauheaksi! Mun syytä kaikki asiat, mä syytän sitä joka asiasta muka...

Ite se minut jätti, ja sanoi heti eron jälkeen että haluaa että asiat hoidetaan sovussa ilman mitään sotia, ja pitää musta ja lapsista huolta eikä jätä meitä pulaan (raha-asioissa siis kaiketi). Mut mikä helkutti siinä sitten on, että asiat muuttui noin? Vai vaikuttaako tämä uusi muija sitten niin paljon mieheen ja miehen ajatuksiin?

En pysty taas tekemään muuta kuin itkemään ;( Mahtaa tuolla toisessa päässä olla hauskaa kun pääsevät oikein yhdessä loukkaamaan minkä kerkiävät.. Sain just viestin että se vähä aika minkä mies 5 vuoteeen oli kotona, oli vain lasten takia ei mun. Miksei sitten ole jättänyt mua heti silloin? Ja minkä takia teki mun kanssa 3 lasta (joista nuorin on vielä mahassa vähän aikaa)? Ja että älä pelkää, ei mun uus muija sun kans mitään kaveria ala leikkimään.. EI HELVETIN HELVETTI!!!!!!! =(((

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnilla ja seurakunnilla on ns. perheneuvojia/parisuhdeneuvojia. Varaa sellaiselle aika. Sinne voi mennä ihan yksinkin, eikä tavoite tarvi olla parisuhteen korjautuminen, vaan riittää ihan eroprosessissa hengissä selviäminen.

Elät nyt liikaa miehesi ehdoilla, ehkä roikut vielä itsekin pikkaisen hänessä. Ja se roikkuminen saattaa vaivata miestäsi ja tuollainen loukkaava viestiminen on sellaista irtioton pyristelyä sinusta. Nokka eteenpäin ja unohda tuollaiset äijät. Suunnittele kuinka hoidat teidän välisen suhteen mahdollisimman minimaalisin yhteydenotoin. Mieti mitä SINÄ itse haluat huomisesta ja ylihuomisesta jne. ottaa irti. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä.

Vierailija
22/25 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jää yksinhuoltajaksi niin jää yksinhuoltajaksi. Exältä on turha odottaa mitään "apua" tai mitään pyytää, ihan sama kuka on jättänyt. Hyvä, jos exä pitää lupauksensa jne, mutta on aivan turha laskea sen varaan mitään.

Lasten tapaamisista ja elatusmaksuista kannattaa sopia lastenvalvojalla kirjallisesti, mihinkään "lupauksiin" ei kannata luottaa, ei myöskään siihen, että "exä on hyvä isä lapsille". "Hyvien isienkin" elämä muuttuu.

Ehdotan, että et lue exäsi tekstareita ja vielä vähemmän vastaat niihin. Et tarvitse elämääsi moisia loukkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teette tapaamissopimuksen, pidät tapaamisista kiinni. Jos exä peruu, seuraava mahdollisuus tavata on sitten kun sopimuksessa seisoo. Sä et saa estää tapaamisia, mutta ei sun myöskään tarvi suostua kaikkeen. Ja merkitset ylös kaikki toteutuneet/toteutumatta jääneet tapaamiset jotta muistat ne jos joskus riitaa tulee asiasta. Eihän niillä mitään juridista merkitystä ole, mutta onpahan silti jotain ylhäällä ettei pelkällä mutulla mennä.

Pitkääkö mun vaan hyväksyä, että hän voi vaan ilmoittaa viime tingassa milloin ehkä saattaa ottaa lapset?

Vierailija
24/25 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedäkään mitä uusi muija tienaa, koska silloin ku laskin tuon niin ei pitänyt olla mitään uutta muijaa.. =) Kun he olivat vain kavereita!! Mutta kyllä aion laskettaa sen määrän, ihan sama mitä exä on siitä mieltä..

En mä kyllä omasta mielestäni roiku exässä. Haluan vaan, että saadaan kaikki asiamme erilleen, että pääsen jatkamaan elämääni eteenpäin. Nyt vain pelkään, että entäs jos se ei maksakaan esim. sitä mun nimellä olevaa bensalaskua, jonka on kuitenki yksin tehnyt jne..

En ole äiti-Kiljunen =)

Vierailija
25/25 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat lastenvalvoja laskea sopivan summan, et ala puhumaan mitään että mies ei kykene maksamaan. Laitatte paperille milloin on miehen vuoro ottaa lapset, tosin isänhän ei ole pakko ottaa lapsia jos ei halua.

Kaikki asiat vain paperille ja ex-miehelle vain pakolliset viestittelyt, ei mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi