Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te kouluttamattomat, sivistymättömät ja pienituloiset juntit äänestätte Niinistöä?

Vierailija
16.01.2006 |

Ettekä te höppänät tajua, että Niinistölle teitä ei edes ole olemassa. Niinistö on hyvätuloisten, hyväosaisten ja varakkaiden asialla. Se, että itse kuulun enemmän Niinistön kohderyhmään, ei estä minua äänestämästä mieluummin tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden puolesta.

Voi voi... osa teistä Jennicoiden, Nicojen ja Jeminoiden äideistä vissiin oikeesti luulee, että teistäkin tulee kokoomuslaisia " viksuja ja vilmaattisia" " menestyjiä" kun äänestätte " Salea" . Voi voi...

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun henk.koht. hyvinvointini ei vaadi " etuja juuri minulle" . Kannatan ajatusta, että jokaisen tulisi yrittää parhaansa. Oma hyvinvointi tulee siitä, että tietää pärjäävänsä juuri niin hyvin, kuin on itse yrittänyt. Väsyttävää kuunnella jatkuvaa syyttelyä ja kateellisten panetteluja. Tästä on syntynyt vastenmielisyys vasemmistoa kohtaan. Ja eniten hirvittää lukea näitä visioita, millainen yhteiskuntamme olisi, jos Niinistöstä tulisi presidentti. Haukutaan köyhää Niinistön äänestäjää ja maalaillaan ties mitä kuvia tulevaisuudesta. Hyvät vasemmistolaiset, pitäkää toki presidenttinne ja jatkakaa ainaista valitustanne. Teille pahimmille kiihkoilijoille kun on loppujen lopuksi ihan sama, ketkä tätä maata johtavat, kun tyytymättömyyteenne ei voi kuitenkaan vaikuttaa kukaan muu kuin te itse.

Vierailija
62/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väitänkin, että kokoomus saa paljon ääniä näiltä " haluaisin olla rikas ja varakas ja siniverinen ja vaikka mitä" -päiväuneksijoilta.

T. 13 (joka ei kovin älykäs, mutta tiedän ketä äänestän ja tiedän myös MIKSI)

Peruskoulun rimaa hipoen läpäisseet yksinhuoltajalähiömammat kuvittelevat, että he pääsevät jotenkin osalliseksi tästä kokoomuslaisesta hyvinvointivaltiosta. Totuus on, että jos Suomi sellainen olisi, jäisi Reimatecit vähiin monen lähiön hiekkalaatikolla. Kokoomuksen arvomaailma toimi siten, että itse teet valintasi ja niiden seuraukset kannat. Jos sitten sairastuu, joutuu työttömäksi tai muuta ikävää, niin voi voi.

Äänestäkää vaan Niinistöä, kyllä sille av-mammojenkin äänet kelpaa. Mutta älkää luulko, että jotenkin teidän tulonkehitys tai te yleensä kiinnostaisi missään määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun henk.koht. hyvinvointini ei vaadi " etuja juuri minulle" . Kannatan ajatusta, että jokaisen tulisi yrittää parhaansa. Oma hyvinvointi tulee siitä, että tietää pärjäävänsä juuri niin hyvin, kuin on itse yrittänyt. Väsyttävää kuunnella jatkuvaa syyttelyä ja kateellisten panetteluja. Tästä on syntynyt vastenmielisyys vasemmistoa kohtaan. Ja eniten hirvittää lukea näitä visioita, millainen yhteiskuntamme olisi, jos Niinistöstä tulisi presidentti. Haukutaan köyhää Niinistön äänestäjää ja maalaillaan ties mitä kuvia tulevaisuudesta. Hyvät vasemmistolaiset, pitäkää toki presidenttinne ja jatkakaa ainaista valitustanne. Teille pahimmille kiihkoilijoille kun on loppujen lopuksi ihan sama, ketkä tätä maata johtavat, kun tyytymättömyyteenne ei voi kuitenkaan vaikuttaa kukaan muu kuin te itse.

Vierailija
64/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on kyllä valmis jakamaan hyvinvointia, mutta kuka sen hyvin- voinnin ensin kerää ja huolehtii siitä että ihmisillä on työtä ja hyvinvointia. Helppohan jonkun Halosen on puhua kauniita ja sepitellä juttuja hyvinvointivaltiosta ja tasa-arvosta.. mutta missä ovat teot? Mitä Halonen on tehnyt kyseisten asioiden hyväksi? Ottakaapa ensin selvää ennen kuin äänestätte ihmistä, jonka edesottamuksia peitellään mm. median taholta. Miettikää nyt tämä ns. " ihmisoikeuksien suuri puolustaja" on itse joutumassa syytteeseen ihmisoikeustuomioistuimeen. Entäs ns. " Stasi-yhteydet" ? Presidentin nimitysoikeuden väärinkäyttö? jne. jne.

Vierailija
65/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla Halonen on virkakaudellaan kunnostautunut " yksinhuoltajalähiömammojen" puolestapuhujanan?? Hänellä on ollut kuusi vuotta aikaa, eipä ole mitään kuulunut. Ihan ymmärrettävää, että Niinistö vetoaa kaikenlaisiin kansalaisiin, koska muutosta totisesti halutaan!

Vierailija:

Vierailija:

Väitänkin, että kokoomus saa paljon ääniä näiltä " haluaisin olla rikas ja varakas ja siniverinen ja vaikka mitä" -päiväuneksijoilta.

T. 13 (joka ei kovin älykäs, mutta tiedän ketä äänestän ja tiedän myös MIKSI)

Peruskoulun rimaa hipoen läpäisseet yksinhuoltajalähiömammat kuvittelevat, että he pääsevät jotenkin osalliseksi tästä kokoomuslaisesta hyvinvointivaltiosta. Totuus on, että jos Suomi sellainen olisi, jäisi Reimatecit vähiin monen lähiön hiekkalaatikolla. Kokoomuksen arvomaailma toimi siten, että itse teet valintasi ja niiden seuraukset kannat. Jos sitten sairastuu, joutuu työttömäksi tai muuta ikävää, niin voi voi.

Äänestäkää vaan Niinistöä, kyllä sille av-mammojenkin äänet kelpaa. Mutta älkää luulko, että jotenkin teidän tulonkehitys tai te yleensä kiinnostaisi missään määrin.

Vierailija
66/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli presidenttinä kuka tahansa, ei hän voi tehdä mitään kovin suuria tekoja!!! Sellainen ehdokas, joka muuta väittää, on populisti.

Ihmiset odottaa ihan kummia asioita presidentiltä. Ei tiedetä mitä presidentti voi tehdä. Jotain se Halonen on kuitenkin tehnyt hyvin, kun on kaikkien aikojen suosituin presidentti -yli puoluerajojen!!!

(Toki on ihan konkreettisiakin tekoja; esim. Halosen puhe YK:ssa oli yksi tuoreimmista. Mutta tärkeintä on arvot.)

Vierailija
67/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjan kannattajat haukkuvat kilpaa Niinistöä äänestäviä.. Siinäpä vasta oiva osoitus miten ajattelette. Mihin on unohtunut se tasa-arvoisuus ja toisten kunnoittaminen..? Näistä kirjoituksista se ei ainakaan paista. Mielestäni on erittäin törkeää ja ala-arvoista väittää, että Niinistöä äänestäisi vain a) porvarit b) wannabe-porvarit.. On varmasti niinkin, mutta eiköhän tuohon väliin mahdu paljon muunlaisiakin kansalaisia!

Itse en ole vieläkään varma, kumpaa äänestän tällä toisella kierroksella. Mediassa Halonen on antanut itsestään hermostuneen ja epävarman kuvan.. vaikka hän kuitenkin on vielä toistaiseksi istuva presidentti, ja hänen tulisi käyttäytyä arvovaltansa mukaisesti. Mielipiteeni näistä päivän polttavista aiheista käy Niinistön kanssa yksiin, mutta näissä paljon puhutuissa arvoissa ei.. Kun taas Halosen kanssa olen samoilla linjoilla. Voin siis hyvinkin löytää molemmista ehdokkaista hyviä ja huonoja puolia.

Presidentinvaaleissa äänestetään yleensä henkilöä, ei puoluetta.. ja sen takia äänestäjät liikkuvat yli puoluerajojen. Sen takia valitsenkin kumpaa äänestän henkilön mukaan, täytyy miettiä millaisen ihmisen haluan edustavan Suomea ja onhan presidentti myös suuri mielipidevaikuttaja. Eduskuntavaaleissa sitten mietin enemmän puolueohjelmaa ja sitä, mitä asioita oma ehdokkaani kannattaa.. Eduskunnalla on kuitenkin asioissa enemmän valtaa kuin presidentillä (ymmärtänette mitä tarkoitan)

Vierailija
68/70 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Nämä ovat HENKILÖ-vaalit, EI puolue!!! Eli kumpikohan ehdokkaista on edustuskelpoisempi???? Muumimamma tosiaan...?

b) Presidentti ei vie tätä maata yhtään mihinkään eikä pahemmin saa vaikuttaakaan eli turha meuhkata rikkaiden tai köyhien puolella pysymisestä. Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä. Halosen pitäisi ehkä harkita menoa takaisin SAKn lakimieheksi jossa sitten saisi teidän köyhien tms (mihin nyt itse itsenne luokittelittekin ) etuja ajetuksi paremmin :/

Vierailija
69/70 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiteytti homman aika hyvin.

Vierailija
70/70 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei vain ymmärrä omaa etuaan.