Miksi te kouluttamattomat, sivistymättömät ja pienituloiset juntit äänestätte Niinistöä?
Ettekä te höppänät tajua, että Niinistölle teitä ei edes ole olemassa. Niinistö on hyvätuloisten, hyväosaisten ja varakkaiden asialla. Se, että itse kuulun enemmän Niinistön kohderyhmään, ei estä minua äänestämästä mieluummin tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden puolesta.
Voi voi... osa teistä Jennicoiden, Nicojen ja Jeminoiden äideistä vissiin oikeesti luulee, että teistäkin tulee kokoomuslaisia " viksuja ja vilmaattisia" " menestyjiä" kun äänestätte " Salea" . Voi voi...
Kommentit (70)
Olen varmasti minäkin tosi älykkö, kun haluan, että jokainen suomalainen saa miljoona euroa! Minusta se olisi tosi kivaa, että jokainen voisi hakea sellaisen shekin kaupungintalolta!!!
Tämä termi vasemmisto-älykkö on naurattanut minua aina. Viimeksi tämä tuli todistettua yhden merkittävän älykkö-taistolais-kulttuurityypin sanottua, että kyllä se demokratia on kuitenkin paras vaihtoehto???? olipa oivallus!! Tämän on jokainen oikeisto-tyhmyri tiennyt heti lukemaan opittuaan, ilman kommunistisen vallankumouksen yrittämistäkin!
Naivius=älykkys
Realismi=kylmyys, kovuus
Ja se rahojen jakaminen on helppoa, mutta sen jaettavan hankkiminen onkin vähän vaikeampaa!
Vierailija:
a) Nämä ovat HENKILÖ-vaalit, EI puolue!!! Eli kumpikohan ehdokkaista on edustuskelpoisempi???? Muumimamma tosiaan...?
Kyllä oikein kauhulla ajattelsin esim. Putinia ja Niinistöä samassa pöydässä!! Se kuitenkin on niin, että suhteet Venäjälle on meidän ulkopolitiikan a ja o!
Hei come on, pitkäaikaiset kotiäidit ovat suuri rasite niin miestensä kuin yhteiskunnankin kukkaroille. Ovatko kotiädit todella noin naiiveja, että äänestävät yhden yksittäisen kommentin takia?
No sehän on tosiasia, että yleensä vasemmistolaiset löytyy niistä koulutetuista ja hyvätuloisista, jotka haluaa, että kaikilla on hyvä olla. Oikeistoa äänestää yleensä vain kouluttamaton, ennakkoluuloinen väki.
Karrikoidusti näin.
T: Vasemmistolainen
Eräs joka ei arvota ihmisiä heidän koulutustaustansa ym statuksen kautta.
vaikka nyt olen köyhä ja kouluttamaton kotiäiti, opiskelen koko ajan ohessa ja jonakin päivänä olen hyvässä työssä.
Lisäksi minua odottaa aika helkkarin iso perintö, josta en haluaisi maksaa hemmetisti perintöveroa ja sen jälkeen vielä veroa siitä että omistan niin paljon.....
-Nyt köyhä, joskus rikas-
Joutaisivat navetan taakse ja......
minusta työttömille ja kotona oleville äideille/isille ei pitäisi maksaa mitään, kannatan täyttä kapitalismia. jos ei ole varaa lapsiin, ei niitä pitäisi tehdä.
-6-
En olekaan pitkään aikaan, jos koskaan, lukenut mitään noin muita ihmisiä alentavaa ja ylenkatsovaa, omissa ihanissa liemissään, lilluvaa tekstiä kuin tuo sinun on ap. Et selvästikään ole ihmisenä kovin kummoinen ja se on asia mitä ei se koulutus tmv korvaa eikä korjaa.
Mutta, elämä on ja opettaa sinullekin vielä ja se on sitten sinusta kiinni miten kovalla kädellä opetuksen on tultava jotta se menee ns jakeluun.
Ikinä en äänestäisi kovien ja kylmien arvojen kokoomuslaista. Uskon tasa-arvoon, oikeudenmukaisuuteen ja siihen että kansakunta on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki. Kaikki hyvätuloiset eivät luojan kiitos ole itsekkäitä. Oikeisto kerää populismillaan harmittavan usein kouluttamattomien ja syrjäytymisvaarassa olevien protestiäänet, vaikka tosiasiassa oiekiston ajama politiikka suistaisi juuri nämä ihmiset kurjuuteen.
Vasemmistolaisissa&vihreissä on suomen älymmystö.
Tuskin edes tietävät mitä tarkoittaa.
Eli ap tuskin on sitä ryhmää... heh heh. Olen itse asiassa ap:n kanssa TÄYSIN SAMAA MIELTÄ siitä, että Niinistöä kannattaa käsittämättömän moni sellainen ihminen, jonka asioita kyseinen herra ei lainkaan edusta. Se on huvittavaa mutta myös säälittävää.
t. Akateeminen kotiäiti ja Halosen joukoissa -tiukasti!
Mutta viestinne, arvoisat Tarjan kannattajat tulee ikävä kyllä selväksi. Samoin ajatusmaailmanne.
Surullista.
=(((
kuuluu itsekin tähän " älymmystöön" !!!
;-DDD
Suomesta, jos se Tarja valitaan. Vittu se on niin ärsyttävä. Kovaan ääneen siinä kassalla keskustelivat. Hoh hoijaa.
Jotenkin näin itse myös lähiössä asuvana ihmisenä uskon, että Tarjan arvot kohtaavat omani paremmin. Plussaa tuo myös se, että Tarja asui Kalliossa ennen valintaa pressaksi, vaikka olisi varmasti voinut asua ns. " hienostoalueilla" . Saulista en usko samaa siis sitä, että hän voisi olla ihan tavallisen rahvaan parissa.
Lisäksi täytyy vielä sanoa, että Niinistö on minusta varmasti hyvin älykäs ihminen, mutta lämpöä hänessä ei ole tipan tippaa.