Testasin haamun menkkojen jälkeen äsken..
menkat oli ihmeelliset runsasta vuotoa 2 päivää ja sitten rusehtavaa pari päivää.Päivää ennen menkkoja testasin negan.Oireita on mm. tummentuneet nännit sekä paineen tunne kohdussa..
Mitäs nyt?
Kommentit (22)
Tämä olisi jo neljäs lapsi mutta ei ikinä ennen ole ollut vastaavaa.
Pitäkää peukkuja että vahvistuu :)
Yritetty ollaan kovasti vauvaa ja kierto on ollut normaali 29pv mutta viimeksi tuhrutti ensin kp29 alkaen 4pv!! sitten alkoi menkat jotka kesti 5 päivää! Siis mulla on normalisti 3pv menkat joista kunnon vuotoa 1,5pv. Nyt pakottaa munasarjoja, iltaisin on särkenyt päätä otsan kohdalta kuten ensimmäisessä raskaudessa, alaselkää pakottaa ym... Mietin tässä että oiskohan rahan tuhlausta tehdä varalta testi vai luotanko siihen että nämä on vain jotain muuta..?!
tuli kahet kuukautiset ihan oikeilla paikoilla jaolin raskaana en tosin tiennyt olevani.
Ota yhteyttä neuvolaan tai käy verikokeesta vahvistamassa tai ultrassa!
Nyt sit saa taas ootella..
Yleensä mulla menkat kestää todella runsaina 5 päivää.Nyt tosiaan kaks päivää vaan ja alaselkää jomottelee sekä menkkakipuja on..
Kiitos kun vastasit,oon ihan sekasin nyt ja en tiedä mitä ajatella.
OOttelen huomiseen ja testaan sitten jo uudestaan.
Mikähän testi olis hyvä?Nyt testasin prisman halppistestillä..
Kiitti 6 tiedosta että menkat voi tulla oikeesti vaikka olisikin raskaana. Ei tässä sikäli muuten olisi tiedon kanssa hoppua mutta yleensä tulee otettua lauantaina saunan jälkeen siideri joka loppuu välittömästi jos tulen raskaaksi. Tunnun vain olevan niin huonosti raskautuvaa sorttia että epäilen kovasti voisiko se olla totta... Ei varmaan auta kuin käydä apteeksissa..
Emme yritä lasta, mutta ei se mikään vahinko olisi, vaikka raskaaksi tulisinkin. Ehkäisemme kondomilla.
Mulla on ollut alaselkä kipeenä nyt jo reilun kuukauden ja viikon verran rinnat on tuntuneet jotenkin pinkeämmiltä kuin yleensä.
Ja ihan kuin nännitkin olisivat tummuneet. Menkat on kyllä olleet ajallaan ja ihan normaalit... Mutta tuskinpa se olisi ensimmäinen kerta, kun kumi pettää!?
Kovasti onnea jo näin etukäteen! Peukkuja että viiva voimistuu ja vauva siellä kasvaa :)
T:5
Toivotaan parasta,pitää ootella miestä kotiutuvaksi ,hui mitähän se sanoo?
On ilonen mutta ei varmaan usko todeksi kuten en minäkään..
Luultavasti OLIT " raskaana" eli munasolu hedelmöittyi muttei kiinnittynyt.
No voihan se olla niinkin että kesken meni,ooteellaan tässä ainakin huomiseen..
Toinen " haamu" leikkii tossa lattialla nukeilla ja toinen pienempi heiluu sylissä:) Että näinkin voi käydä. Ei ne ekat kuukautiset aina jää pois...
Kuopuksen kohdalla olin jo varma raskaudesta ja soitin neuvolaan. Ekalla käynnillä sitten sydänäänet kuuluikin:)
tuli mulla ihan oikeasti kahet menkat ja kun tein testin oli viikkoja on kasassa aika paljon. Ultrassa kävin ja olinkin jo Viikolla 16 eli tosi pitkällä. Yhdessä vaiheessa olin aivan varma olevani raskaana mutta kun kuukautiset tuli ajattelin kehoni vaan toimivan " oudosti" .
Terv. (6) Jolla yksi lapsi nukkuu ulkona ja toinen kasvaa masussa.
Pieni vinkki: olet raskaana, jos raskaustesti näyttää plussaa.
Kai te tiedätte, että monella ei ensimmäisinä kuukausina ole MITÄÄN raskauden oireita ja kuka voi pahasta olosta mitään sanoa. Jessus.
Tiedän kyllä miltä tuntuu olla raskaana,onhan minulla jo kolme lasta :)
Mutta enen ei ole näin käynyt että menkat tulee ihmeellisesti ja testi näyttää ihan selvää haamua.
Ei vain ollut niin tumma ja paksu kuin kontrolliviiva.
Kiitos vastaajille ja lisääkin saa kommentoida.
Vierailija:
Emme yritä lasta, mutta ei se mikään vahinko olisi, vaikka raskaaksi tulisinkin. Ehkäisemme kondomilla.
Mulla on ollut alaselkä kipeenä nyt jo reilun kuukauden ja viikon verran rinnat on tuntuneet jotenkin pinkeämmiltä kuin yleensä.
Ja ihan kuin nännitkin olisivat tummuneet. Menkat on kyllä olleet ajallaan ja ihan normaalit... Mutta tuskinpa se olisi ensimmäinen kerta, kun kumi pettää!?
Kokeile saman merkkisellä testillä kolmen päivän kuluttua, jos se oli keskenmeno viivan pitäisi edelleen olla haamu, jos olet raskaana viivan pitäisi olla selvempi!