Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että taas eilen ärsytti! ov

Vierailija
16.01.2006 |

Mieheni teki ruokaa ja kun oltiin syöty niin mä sit tietenkin jouduin keittiön siivoamaan kun mieheni tuijotti mäkihyppyä. No ei siinä mitään mut sanoin sit miehelleni että olis ollut ihan kiva jos olisit sinä välillä siivonnut keittiön että en mäkään kun teen ruokaa niin jätä sinulle keittiön siivoamista. No mieheni sitten siihen että ei kerennyt kun pitää koko ajan olla pojan kanssa (poika 11kk) ja sanoi sen niin että mä en ole koskaan pojan kanssa ja en koskaan hoida sitä. Mä sanoin että no ehkä mä olisin ollut pojan kanssa jos sä olisit siivonnut sen keittiön. Ärsyttää kun mies aina syyllistää mua siitä kun en kerkeä paljon olemaan lapsen kanssa kun koko ajan pitää jotain kotitöitä tehdä kun muut vaan sotkee ja mä en voi sietää sitä että koti on sotkunen. Onneksi tänään taas alkoi viikko niin mies on töissä niin mä voin pyhittää aikani omalle lapselleni kun ollaan kahdestaan niin kun teen jotain vaikka esim. ruokaa niin laitan kaikki tavarat paikkoilleen ym. niin mun aika ei mene koko ajan siivoamiseen ja kerkeän olemaan oman lapseni kanssa. Ja siis tätä esintyy varsinkin viikonloppuisin kun mies on kotona ja jättää kaikki tavarat siihen mihin ne nyt sattuu jäämään.

Mies kyllä siivoaa aina kun pyydän ja oma-aloitteisestikin mut mä itse olen tarkka siitä että tavarat laitetaan käytön jälkeen sinne minne ne kuuluukin eikä jätetä johonkin roikkumaan ja laitetaan sit paikalleen kun keretään, helpompaa noin ja koti pysyy järjestyksessä.

Huh mikä sepustus mut kiitos kun sain purkaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noistahan sitä väännetään. Eikä ne miehet osaa oikein siivota kuitenkaan, aina saa olla perässä jälkiä korjailemassa.

No pääasia, että käy töissä, ei ryyppää, eikä lyö.

Vierailija
2/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku olis omasta elämästä lukenu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sun mies kuitenkin tekee sen ruoan? Meidän isäntä, patalaiska sohvaperuna, ei tee sitä koskaan.

Tulee valmiiseen pöytään ja saattaa kysyä, että" miksen ole sille laittanut juomalasia" , johon minä nuivasti vastaan, " ettet säkään mulle ole koskaan lasia pöytään laittanut" . Ja tuota rataa..mikset ole pessyt nitää ja niitä vaatteita, jäkä jäkä. Mies ei tee koskaan mitään, ei varmaan edes tiedä missä on siivoustarvikkeet. Eikä osaa käyttää imuriamme!

Vierailija
4/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annostelen ruoankin hänelle valmiiksi ja jos hän haluaa lisää, minä nousen ja laitan hänelle. Eli älä ap valita.

Vierailija
5/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Annostelen ruoankin hänelle valmiiksi ja jos hän haluaa lisää, minä nousen ja laitan hänelle. Eli älä ap valita.

Opeta edes lapset ottamaan itse ruokaa, vaikka ei isä osaakkaan.

Vierailija
6/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä nuo siivousjutut on aika henk.koht. asioita, kaikkia ne ei häiritse samalla tavalla. Teidän koti on sinun miehenkin koti! Meillä se, jota enemmän siivo häiritsee, siivoaa. Joskus se olen minä, joskus mies. Miehen kohdalla olen huomannut, että mitä enemmän " nalkutan" sekaisista paikoista ja ympäriinsä ajelehtivista tavaroista, sitä vähemmän häntä kiinnostaa siivota. Ja sitten tuo, mitä joku jo kirjoittikin, että anna ennemmin kiitosta ruoanlaitosta kuin moitetta sotkuisesta keittiöstä, muuten saat pian kokkaillakin itse. Ja vielä lapsesta, että jos miehesi on arkisin töissä, anna ihmeessä hänelle aikaa nauttia viikonloppuna lapsesta ja nauti sinä siitä, että saat rauhassa siivota sen keittiön...

Vierailija
7/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pääsääntöisesti tekee kaikki ruuat, myös viikolla. Tekee vuorotyötä joten on usein ruokamestarina vaikka minä olenkin kotona (olen pph!).

Mutta... arvatkaas kuka siivoo ne miehen sotkut??

No, mä. Jos en siivoo, ni kaikki jää pöytään, maitoja myöten ja saavat olla ihan rauhassa siinä vaikka seuraavaan ruokailuun asti.

Mut mä siivoon, siitä on tullu jo ihan tapa. Joskus kokeiltiin keittiövuoroja, toinen hoitaa ruuan teon JA siivoukset aterian jälkee, mut ei toiminu. Nyky systeemi toimii, ja väistänkin vaan alta pois kun mies tulee ruuan laittoon!

Vierailija
8/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen, jos mies tekisi edes kerran viikossa ruuan. Meillä minä käyn töissä ja mies on vajaa 2-vuotiaan kanssa kotona. Minä teen ruuan töiden jälkeen, pesen pyykit ja siivoan talon. Mies tyhjentää tiskinkoneen, mutta siihen se sitten jääkin. :-( Toisaalta omat siisteysstandardini ovat huomattavasti korkeammalla kuin mieheni ja meillä vallitsee periaate " se siivoaa, jota sotku häiritsee" . Onneksi nyt olen lomalla ja minulla on aikaa viettää lapseni kanssa! :-)

Vierailija
9/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat on töissä(mulla vuorotyö) ja kaks pientä lasta,kolmas tulossa.mies ei tee käytännössä mitään kotitöitä.olisiko kerran tehnyt ruokaa ja imuroinut kaksi kertaa kahdeksan vuoden aikana.en mä ainakaan jaksa olla kokoajan sanomassa sille kun se ei tee mitään.iltaisin ja viikonloppuisin on lasten kans jos mä olen töissä ja hyvin lapset hoitaakin,olen siitä ilonen enkä napise turhasta!

Vierailija
10/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ärsyttävää, kun toinen kokkaa ja sit jättää kaikki tiskit toisen siivottavaksi. Kyllähän ne ruuantekovälineet kuuluis sen siivottavaksi ketä sitä ruokaa tekee. Mutta sitten ne lautaset mistä syödään mun mielestä kuuluu jonkun ruokailijan siivota, kiitokseksi ruuantekijälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme