Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka EIVÄT äänestä?

Vierailija
16.01.2006 |

Minä en koskaan ole äänestänyt vaaleissa enkä ikinä aiokaan. En myöskään urputa valinnoista, mutta se nyt on vaan minun tapani elää. Hämmästyin kun täällä vain kysellään ketä äänestät? Siksi hämmästyin kun itse en asiaa joudu miettimään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul ei oo MITÄÄN oikeutta sanoa yhtään mistään yhtään mitään ! PISTE

Vierailija
2/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mitään järkeä valita niistä kaikista huonoista vaihtoehdoista sitä vähiten huonoa, joka sitten pääsee asioista päättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä, ja sun kaltaiset on täällä heti urputtumas jos joku ei tee massan mukana robottimasiesti samaa kuin muutkin. Elä ja anna toisten elää!!!

Vierailija
4/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa, ettei muka saa valittaa, jos ei äänestä. Mä olen ihan sujuvasti valittanut silloinkin, kun en ole äänestänyt. En jaksa kuunnella sitä liturgiaa tyyliin " et voi valittaa, jos et äänestä" tai " tottakai äänestän, jotta lunastan itselleni valitusluvan" .

KUKA nää jankutukset on keksinyt???????????????????

Vierailija
5/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kyllä politiikkaa ja heti jos tulee mielestäni hyvä ehdokas joissakin vaaleissa, niin menen kyllä äänestämään.

T.3

Vierailija
6/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamatta itse tikkua ristiin asian hyväksi.

Vierailija
7/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa vaan tollaset ulkoa opetellut litaniat, joita ihmiset toisilleen jankuttelevat. Valitan vastakin, jos valittamista on, äänestin sitten tahi en. Miksi ihmeessä äänestäisin vain äänestämisen takia, jos sopivaa ehdokasta ei löydy? Jotkut ovat sitäkin mieltä, että kyllä on äänestettävä, vaikka sopivaa ehdokasta ei löydy, kunhan vaan äänestää, että SAA sen valitusluvan. Ihan kissanpaskaa.