Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masennuksen toinen nimi on LAISKUUS.

Vierailija
21.06.2008 |

"olen niin masentunut.tarvitse saikkua.. nyyh."

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet eivät kuulosta kovin samanlaisilta.

Vierailija
2/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia joskus vituttaa ja laiskottaa, mutta jos sairaslomalle jää diagnoosina masennus niin kyllä silloin tosiaan on paha olla. Oikeesti. Hoidan työkseni masentuneita, he eivät kyllä ole tahallaan laiskoja ja saamattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa, ei huvita, en kykene.

Vierailija
4/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. masentuneitten parissa työskentelevä

Vierailija
5/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se jokin narkomaanin alahaara?

Vierailija
6/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoen muiden tekevän samalla tavalla...

Epäempaattisuuskaan ei ole kovin tervettä.

Vierailija
7/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti masentunut ei ole laiska.

Itseäni ottaa päähän narkoleptikkona, kun tällä sairaudella ei pääse sairaseläkkeelle. Edes sairaslomaa en ole sairauden takia pitänyt, kun en sitä saisi.

Vierailija
8/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks niitä ei montaa eikä tartte tuntea sitä.

Vierailija
9/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihan kateeksi.

Vierailija
10/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten on tosi paljon juuri niitä, jotka käyttää masennusta tekosyynä saadakseen saikkua. Minä ainakin tiedän muutaman, jotka ovat myöntäneet tämän ihan suoraan, kun työnteko ei ole kiinnostanut ja saikkua on ollut "pakko" saada. Mietin vain, että miten nämä menee siellä lääkärillä läpi? Vai miten hyviä näyttelijöitä tällaiset tyypit ovatkaan?

Vierailija
11/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun normaali ihminen valvoo pari vuorokautta putkeen on narkoleptikko yhtä väsynyt jo parin tunnin jälkeen. Eli nukahtaa lähes väkisin. Harvinainen sairaus.

Ei liity huumeisiin.

Vierailija
12/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli voisi muutuua.

Vierailija
13/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänellä onkin diagnoosi vaikeasta masennuksesta. pitääpä sanoa pojalle, että ottaa itseään niskasta kiinni ja lakkaa laiskottelemasta. vaikka ei sen masennus kyllä laiskotteluna oireile...

terveisin: 11 vuotiaan äiti

Vierailija
14/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hirveetähän on tehdä työtä, kun kunto on kaikkea muuta kuin normaali ja pahimmat väsymiskaudet lääkityksen alettua olikin pakko myöntyä huilaamaan.

Koska kaikki masennusdiagnoosilaiset ei todellakaan ole pois töistä tai ovat vain ihan lyhyitä aikoja, on tosi typerää ap:ltä tehdä tämmöisiä aloituksia. Riittävän kurjaa, jos on masentunut. Ei siinä tarvita enää tämmöisiä vihjailuja, sairaslomasta saattaa masentunut tuntea muutenkin syyllisyyttä/häpeää. Jos siis sairaslomaa edes pitää.

Eiköhän ne ole ennemminkin noi kaikenlaiset selkä- ja hiirikäsivaivat yms. jotka on niitä höpöhöpösairaslomalaisten juttuja. Niistähän saa tosi pitkiäkin saikkuja eikä edes tarvitse leimautua töissä, toisin kuin mielenterveyteen liittyvissä jutuissa käy.

Vierailija
15/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et masentuneelle ihmiselle mene moista sanomaan, et teidäkään kuinka se ihmisen psyykkeeseen voi vaikuttaa. T.kans yksi mt-ongelmaisten parissa työskentelevä

Vierailija
16/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron

Laiskuus, ei halua tehdä mitään

Masennus haluaa tehdä, mutta ei kykene

Vierailija
17/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea elämä alusta alkaen; läheisten menetyksiä, kiusaamista, henkistä väkivaltaa kotona, huostaanotto vielä sairaampaan perheeseen, hyväksikäyttö, ikuinen vähättely, kadulle potkiminen, kaverittomuus, työpaikkakiusaaminen jne. Lista jatkuisi niin pitkään että kukaan ei sitä jaksaisi lukea.

Ps. Niin minä olin se 14 vuotta masentuneena ollut.

Vierailija
18/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä en ole masennuksen vuoksi ollut poissa päivääkään. Työni hoidan luullakseni hyvinkin (ainakin se näkyy palkassa). ITöissä otan vastaan moniongelmasia ihmisiä, tuen, kuuntelen, teen kaikkeni jotta heillä olisi paremmin asiat. ltaisin minä itken, juon tai itken ja juon. Saatan käydä lenkillä ja itken, käyn uimassa ja itken kun kävelen kotiin. Luen jotta en itkisi... Laiska olen vaan.

Vierailija
19/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen niin masentunut.tarvitse saikkua.. nyyh."

taidat olla laiska..ainaki sängyssä

Vierailija
20/20 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ahdistuksena ja itsetuhoisuutena. Olin osastolla jossa suurin osa nauroivat saanko minä speediä dosetista.. Minä en nuku 6h kauempaa päivässä. Ajatukset kiertää kehää, elämä tuntuu vaikealta, ihmissuhteet mahdottomilta ja koko elämä merkityksettömältä. Olen ollut varmaankin masentunut koko elämäni (kamala lapsuus). Nyt vasta 3 vuotta sitten se diagnosoitiin, samoin persoonallisuushäiriö.. Harva ihminen tietää missä jamassa oikeasti olen. Sen tietää vain oma perhe..