Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAINONPUDOTTAJAT 2006! (Vko 3)

16.01.2006 |

Taas on uusi viikko ja vaa' alla käyty. Paino on sama kuin viikko sitten,

mutta olen tyytyväinen, koska lisää ei kuitenkaan ole tullut.

Viikonloppuun asti meni suhteellisen hyvin ja jaksoin jopa jumpata 4

kertaa, mutta viikonloppuna oli juhlat ja tuli otettua siideriä. Myös

yhden hampurilaisen söin, mutta ranskalaiset sentään vaihtuivat

miniporkkanoihin :)

Ostoslistalla olis uusi vaaka, tuo vanha kun näyttää painon 0,5kg:n

tarkkuudella niin ei oikein osaa sanoa mihin suuntaan paino on menossa.

Myös askelmittari ja sykevyö on tilattu. Joka tapauksessa uusi viikko

olis taas edessä ja intoa riittää viikonlopun repsahduksesta huolimatta.

Tänään taas jumppaamaan ja vatsalihaksia vääntämään!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Nellukk@ OO-OOOOX

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku 88 ja nyt 82,5 eli yhteensä 5,5 kg. LOISTAVAA !!!

Pisteiden kanssa ei hankaluuksia, suuren ruokahaluni kanssa on.... Kaamea himo meidän lähi pubin pitsaan :o) Vieroitusoireita, vieroitusoireita !!!!

Vierailija
22/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko toisin sanoen taysin pain p..... Vaaka tanaan 69.0 eli 200g plussaa viimeviikosta. Oli miehen ja minun synttarit tuossa viikonlopulla ja kaikkea hyvaa tuli naposteltua ja salille kerkesin kahdesti :( . Mutta puhdilla uuteen viikkoon turha tassa on selitella...

Tsemppia ja palaamisiin!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn vaa´alla sunnuntaisin, mutta nyt oli poikkeus, kun en eilen päässyt. Eli tänään vaaka näytti n. 75kg (viisarivaaka) eli viime viikosta n. kilo tippunut.

No, en voi kyllä omaksi ansiokseni tuota lukea, sillä mässäilty on enemmän kuin laki sallii ja kuntopyöräilykin jäi yhteen puolituntiseen (tavoite 3X30min/vk), koska sairastin viikonlopun flunssaa ja jotain ihme vatsatautia. Vatsatautia lienee siis kiittäminen, kun ei uskaltanut loppuviikosta oikein syödä mitään.

Tällä viikolla on ryhdistäydyttävä syömisten suhteen todella ja pyöräilytkin hoidettava.

Vierailija
24/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa oli pudonnut 1,7kg!alku paino oli 82,8kg ja tänään aamulla 79,6!eli kokonais saldo 3,2kg!ja tyytyväinen olen!

olen aloittanut lenkkeilyn, käyn n.1-3 kertaa viikossa, riippuu aina vähän miehen työvuoroista milloin pääsee.

TSEMPPIÄ kaikille!

äitskäx2 000 000 000 000 000 00XXX

Vierailija
25/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tullut 300g plussaa, mutta en kyllä yhtää ihmettele. Olin nimittäin kotona käymäs muutaman päivän, niin siellä tulee sit aina syötyä niitä äidin hyviä pöperöitä liikaa..=)

Tosin sit kävin siskon kans pari tuntia hiihtämässä, mikä oli todella mukavaa pitkästä aikaa. Aijonkin siis lähteä hiihtämään myös täällä kotona, kun suksetkin on.

Tänään alotin kaverin kans jumpan. Tai siis bodybalancea se on. Oli kyl tosi kiva tunti, mennään siis ens viikolla uudestaan..

Kaikille tsempit täksi viikoksi!=)

Vierailija
26/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä yritän roikkua... N. 800g oli lähteny viime viikolla vaikka loppuviikosta repsahdin aika pahasti sipseihin ym. vaikken edes yleensä sipsejä juuri syö. Mikä lie suolan ja rasvan puute=)

Mutta tyytyväinen täytyy olla että alaspäin on paino kuitenkin menny. Mutta matkaa on vielä ja periksi ei edelleenkään anneta. Tänään vain tuntui ettei pointsit riitä mihinkään, joten täällä yrttiteetä yritän hörppiä ettei nälkä ylllättäisi....

Tsempit uudelle viikolle!!!!

iiida

Vierailija
27/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienostihan taas kiloja on porukalla tippunut:)

Vaa' alla käyty ja jeeee...900g lähtenyt.

Lähtöp: 96.4kg

Nyt: 94.4kg

Eli yht. painoa lähteny tasan 2 kiloa

...ja ihan tyytyväinen olen. Motivaatio on edelleen korkealla. Joka/ joka toinen päivä olen käynyt kävelyllä, ruoka-annokset on pienentyneet, Kasviksia lisännyt ruokavalioon ja hedelmiä. Suosin enemmän tummaa leipää...ja toki myös herkuttelen välillä, mutta kaikki pointsit laitan ylös. Tänään innostuin vähän liikaakin herkuttelee.

Mut näillä eväillä mennään eteenpäin tälläkin viikolla...

Huomasin muuten, että housuista menee jo vetoketju kiinni kokonaan, eikä jää enää puoleen väliin ;)

T:zsazsa 0000000000 00000000XX

Vierailija
28/42 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on kyllä aika pettynyt :( omasta mielestäni viime viikko meni tosi hyvin, söin joka päivä suurinpiirtein 1800kcal mikä oli määräkin syödä ja kävin kolmesti jumpassa. paino käväisikin viikolla jo 77.9kg:ssa mutta mikä lie turvotus iskenyt kun perjantaiaamuna vaaka näytti 78.5kg eli 200g enemmän kuin edellisellä viikolla. ja sama linja jatkuu, tänään vaaka näytti jo 79.0kg... *huoh*

no, ei tässä auta muu kuin jatkaa vaan valitulla linjalla vaikka kieltämättä ottaa päähän! ja uuteen vaakaan pitäisi myös satsata, tuo vanha tuntuu arpovan noita lukemia ja olenkin päätynyt metodiin että punnitsen itseni vähintään viis kertaa ja uskon lukemaan joka tulee useimmin. olen kuolannut hobby hallista soehnle body balance-vaakaa, se mittaa rasvaprosentin ja elimistön lihas- ja nestepitoisuuden painon lisäksi :) no, täytyy katsoa tämän viikon lukemat ja jos plussalinja jatkuu niin sitten miettiä hankintatoimenpiteitä motivaation säilyttämiseksi...

eipä muuta kuin oikein hauskaa viikkoa kaikille!

t. peppis XOOOOOOOOOOOOOO (masentavan paljon noita pallukoita vielä...)

Vierailija
29/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeily ja pisteiden lasku. Eli viime viikosta 1,2 kg ja kokonaispudotus 1,6! No ei se näin kirjoitettuna paljolta näytä, mutta puntari kun näytti jo aivan eri kilolukuja- näytti vaakalla niiiiiiin mukavalta. Pitäis ottaa joku merkitsemissysteemi tähän pinoutumiseen, kun meitä on paljon niin ei tahdo muistaa alkupainoa jne. Esim alkupaino/tämänhetkinen paino/ tavoite tai jotain sinnepäin!

pauliina 66,2/64,6/60

Vierailija
30/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee, 3kg mennyt, tällä viikolla 1.5kg.

Vierailija
31/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo pudonnut viikossa vaikka täälläkin on repsahdeltu ja liikkumaan on päästy vähän kun lapset on sairastelleet. yhteensä painoa pudonnut siis 2.6kg:) tavoite jonka olin asettanut helmikuun loppuun on jo nyt saavutettu:)

onnea kaikille pudottajille ja tsemppiä niille joiden paino ei ole pudonnut tai on noussut.

mamiko XX000000000

Vierailija
32/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin siis alkoi eli ekalla viikolla lähti 2,6 kg ja viime viikolla sitten plussaa 800 g KAMALAA =o( No, arvasin, että pudotusta ei juuri tule, kun oli kaverit viikonlopun kylässä ja syötyy tuli vaikka sun mitä herkkuja, mutta että noin paljon plussaa...

Kokonaispudotus siis nyt vaan 1,8 kg

meetsie 79,3/76,7/77,5 ooooo ooooo oooxx

Vierailija
33/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tuli taas syötyö " normaalisti" :-( Ja eilen ja tänään viimeiset joulun suklaakonvehdit... Mutta silti yritän pysyä mukana. Huomenna haen postista Painonvartijoiden cd-rommin ja eiköhän sillä taas saa intoa hommaan.

OOOOOOOOOX

Vierailija
34/42 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ekan viikon +100g jälkeen paino on nyt lähteny putoomaan ja vaaka näytti tänään 82,3 eli alun nousun jälkeen on nyt pudonnu 2,3 kg! Sit löysin TOSI hyvät sivut osoitteesta www.kalorilaskuri.fi. Suosittelen, aluks tuntuu vähä monimutkaselta mut parissa päivässä opin ja on tosi hyvät! Kertoo mm. kuinka paljon protskuja, hiilareita ja rasvoja pitää minäkin päivänä syödä.. Nälässä ei oo tarvinnu olla ja herkutellakkin saa :)

Vierailija
35/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sopivasti tällainen talviflunssa. sen hyvä puoli on se, että ruoka ei maistu oikein millekään, eli sama vaikka popsii porkkanoita kaiket päivät. Toisaalta ei ole päässyt kävelemään kun henki ei oikein kulje. Nyt on sitten 20 astetta pakkasta. Käyn vaa' assa sunnuntaiaamuisin alasti aamupissan jälkeen ;)

Kuitenkin ooooo ox

Vierailija
36/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 66.1kg/63.5kg/55kg.

mamiko XX000000000

Vierailija
37/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni ja yllätyksenä testasin plussan ja laihdutus loppui lyhyeen eli minut voi poistaa listalta. Kiitti! Tsemppiä kaikille laihdutukseen ja kiitokset tästä alkuvuoden vertaistuesta mitä teitä sain!

Vierailija
38/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein paljon onnea. odotatko ensimmäistä? itselläni kohta 3kk tyttö ja 1½v poika:)

Vierailija
39/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odotan. Poika täyttää ensi kuussa 2 vuotta. Edellisen raskauden jäljiltä mulle oli noita kiloja jäänytkin, joita alottelin vuoden alusta tiputteleen tosissaan. Uusi vauva ei ollut vielä suunnitelmissa, mutta on tosi iloinen yllätys! Edellistä teimme useamman vuoden..

Vierailija
40/42 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee, olen aivan öönä että näin kivasti menee...Puntaria en omista mut painoa on n 90kiloa ja alle 80 pitäisi olla kesällä..huh. Liikuntaa lisätty niin että uimassa kilsan olen käynyt 6 kertaa ja kävelyllä yhtä monta kertaa. Keksit ja karkit olen jättänyt ja onnistunut...

Nyt on teholaihdutus ollut 2-3 pv kun olin tii:na sterilisaatiossa (kääk) ja lääketokkurassa, sinä pvnä söin ainoastaan leivän. Eilen leivän, 2 lusikkaa maksalaatikkoa (hyi, ei maistunut kun popsin kiputabuja) ja appelsiinin. Tänäänkin 2 leipää ja hieman riisiä+kanakastiketta. Eli liian vähän on syöty, pitää skarpata huomenne. Uimaankaan en saa kymmeneen pvään mennä. No, tästä se lähtee...