*Syyskeijujen uusi viikko*
Kommentit (47)
Ootteko monelle kertonu jo raskaudestanne vai pidättekö kui pitkälle salaisuutena?
No siinäpä hyvä kysymys,.. Viimeksi siis kesällä -04, kun kerkesin kertomaan kaikille läheisille ilosanoman alkaneesta raskaudesta, niin kaksi viikkoa myöhemmin jouduin ilmoittamaan suru-uutiset.
Tällä kertaa en tiedä, mitä pitäis tehdä. :/ Toisaalta tekis taas mieli kuuluttaa koko maaimalle, että olen vihdoin viimein uudestaan raskaana, mutta kun mielessä kummittelee se edellinen kerta, niin se laittaa jarruja kummasti. Mitä mieltä olette yleisesti? kertoako vai ollako hiljaa?
Vieläkin on ihan uppo-outo olo yleensäkin koko ajatuksesta, että olen raskaana, mutta pikkuhiljaa se alkaa upota ajatuksiin enemmän ja enemmän. Onnellinen olen, siitä ei epäilystäkään! :)
Mitenmuuten, kun ilmoitatte viestin lopussa rv +X, nin X=uuden alkaneen viikon päivät? Tuntuu suorastaan tyhmältä kysyä, mutta kun en ole vielä oikein tuttu näitten ' kuvioitten' kanssa. ;)
Kaikkea hyvää jokaiselle Syyskeijulle!
SyksyäOdotellen rv4
tervetuloa joukkoomme ' kasvavaan' ! :)
SyksyäOdotellen Rv4(?)
Kiva kun taas tuttuja kuumeilupuolelta ilmestyy =) Tervetuloa joukkoon kaikille uusille :)
Kiirettä pukkaa iltatoimien kanssa, palailen jos ehdin.
:o) teille kaikille! Samaisessa tilassa...
Caleolle paljon onnea plussasta ja tervetuloa mukaan syyskuisten junaan!!!! =D
Nyt kerkesin vain nopeasti katsastamaan pinoa, sillä pitää laittaa ipanat nukkumaan. Tultiin just kylästä ja siellä oli jo ihan pakko paljastaa salaisuutemme!
Oma napa: saan taas lisätä oireisiin palelemisen ja pissittämisen!
*tiitiäinen79, rv.5+5
tiitiainen: Me tänään kerrottiin mun vanhemille tulevasta vauvasta. Otti asian hienosti, yleensä tuppaavat olemaan sellaista ylihuolehtivaa porukkaa, että miten nyt rahat riittää ja jaksatteko ym ym. Mutta tänään siis ei paljon noita kommentteja kuulunut.=)Ja olivat iloisia meidän puolesta.
Musta on jotenkin hassua, kun esikoista odottaessa oli ihanaa kun kaikki hössöttivät mahan ympärillä, nyt taas tuntuu vaivautuneelta ajatellakkin että vaikka töissä kertois raskaudesta.Vaikka kamalan onnellisia ollaan tästä alkaneesta raskaudesta miehen kanssa molemmat. Onkohan nää niitä raskaushormooneja jotka on jo sekoittanut mun pään???
Täällä ei mitään uusia oireita, vähän viluttaa ja väsyttää. Palan tunne kurkusta on hävinnyt, mikä on kyllä kivaa, alkoi jo vähän ottaa päähän se jatkuva nieleskely.
Esikko lukee Seuraa sohvalla siihen malliin että tuntuu olevan iltasadun aika.
Vielä frodolle: Kai se positiivinen asenne auttoi tän plussan kanssa, en jaksanu enää hermoilla tätiä enkä pongailla kamalasti oireita ja näin kävi! Hih hii...voi että muuten tuntuu mahtavalle!
Caleo 4+2 ( voi kun te muut ootte jo niiiin pitkällä =)
nuuskuneidille: mekin olemme menossa naimisiin ennen lapsen syntymää. Tosin häät suunniteltiin tälle kesälle, vaikka ei tietoa tästä iloisesta masuylläristä ollutkaan. tarkoitus oli aloittaa pikkukakkosen yritys häiden jälkeen : ) Päädyimme kuitenkin nyt aikaistamaan hääjuhlia parilla kuukaudella, että jaksaa viimehetken valmistelut ja mahtuu päälle vielä edes jonkinlainen häämekko. Vauvamahalla ylpeänä pystyssä kävelen kuitenkin alttarille!
Kertokaas muut, jotka harrastatte liikuntaa (tämän tai aiemman raskauden aikana), onko normaalia, että liikunnan jälkeen tulee vähäistä veristä vuotoa? Ekassa odotuksessa ei ollut minkäänlaisia vuotoja, mutten liikkunutkaan silloin muuta kuin rauhallisia kävelylenkkejä.. Vuoto meni siis ohi, eikä kipuja ollut, mutta mietityttää uskaltaako sitä liikkua. Höh, olin ajatellut liikkuvani niin pitkälle kuin jaksan ja tuntuu hyvälle, jos kuntokin olisi sitten parempi pikkuvauva-aikana..
Ootteko muuten jo ostelleet mitään vauvajuttuja, itse katselin eilen Lindexin loppualea, mutteui tarttunut mitään vauvalle sopivaa kyytiin, oli jotenkin niin sukupuolisidonnaisia värejä vaan jäljellä.. Tuleva isoveli 2 v oli eilen isälleen sanonu, että vauva äidin massussa on tyttö, pitäisköhän tuohon luottaa ; ),
eka-vekara 6+2