Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Syyskeijujen uusi viikko*

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista niciä keillä tiputteli. Toivottavasti tiputtelu loppuu. Minulle tiputteli edellisessä raskaudessa ja olin epätoivoinen. Onneksi kaikki meni hyvin ja nyt pikkuinen nukkuu ulkona päiväunia.

Me olemme kertoneet minun vanhemmille ja sisaruksille sekä yhdelle kaverille. Anoppi ja appiukolle kerromme alkuraskauden ultran jälkeen. Kertomisperiaatteena olen pitänyt sitä, että keroon heille joille kertoisin myös keskenmenon.

Epätodellinen olo jatkuu. Minulla ei ole raskausoireita. En edes tietäisi olevani raskaana, jos en olisi tehnyt testiä. Edellisessä raskaudessa podin jatkuvaa aamupahoinvointia.

Varasin ajan alkuraskauden ultraan ja neuvolaan. Alkuraskauden ultraan on vielä kaksi ja puoli viikkoa. Minulla on pitkät viikot edessä. Ensimmäinen neuvola on ystävänpäivänä.

Onko syyskeijuille olemassa sähköpostilistaa?

Tervetula kaikille uusille!

Haave 5+1

Vierailija
22/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin katsottiin illalla vaaleja ja tuuletettiin, kun oma ehdokkaamme pääsi toiselle kierrokselle. :) Sit yöunille ja nukuin 7,5 h ja äsken taas pojan kanssa yhtä aikaa aamupäikkärit. 8-) Ihan hullua, miten uni tulee milloin vain, missä vain.. yleensä pitää olla ihan hiljaista ja säkkipimeää, että saan unta! Eilenkin mies touhus pojan kanssa olohuoneen lattialla ja minä nukuin siinä vieressä. Yritän kyllä syödä vitamiineja, jotta piristyisin.

Mä oon kertonut vauvauutista jotenkin ihan epäloogisesti; joillekin kavereille olen uskaltanut kertonut, joillekin en. Lähipiiri tietää. Meidän poika syntyi kesäkuussa 2005, joten ehdin siinä muutaman viikon " kärvistellä" helteessä. En ollut ostanut mitään mammavaatteita kesäksi, kun LA oli toukokuun puolella, joten mulla mahtui päälle tasan yks (!) rantamekko. Lähinnä sain vain naapureilta " joko pian?!" kyselyitä ja huvittuneita katseita, mielestäni kukaan ei katsonut kateellisena upeaa masuani kun lekottelin hiki päässä kuistilla. :>

Minusta on kuitenkin parempi itse kärsiä tukalasta kuumuudesta turvonneena pötikkänä, kuin hermoilla, saako pidettyä vastasyntyneen tarpeeksi viileänä. Viime kesä oli nimittäin aika kuuma eikä meillä ollut yhtään viileää paikkaa vauvalle; pihalla varjossakin oli rattaiden sisälämpötila liki 30 C.

Nyt touhuamaan, mukavaa viikkoa keijuille!

Uiiui, poju 7,5 kk ja Tiitu rv 6+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa keijukaiset!

Mulla oli aktiivinen viikonloppu, en oikein ehtinyt koneelle laisinkaan, kävin tosi pikaisesti lukemassa lauantain pinoa, mutten ehtinyt kirjoittaa. Me käytiin miehen kanssa koeajamassa autoja. Kai semmoinen pitää nyt sitten hankkia kun tuleva pikku Untamo vaatii paljon tilaa ja tavaraa... Farkkumaillia siis katellaan, ehkäpä Toyota Avensista tai Skoda Octaviaa tai Saab 9-3:a. Toi Saab olis jotenkin " rohkea" veto, ainoa joka siinä epäilyttää on takapenkin ja takaluukun pienuus verrattuna Toyotaan tai Skodaan... Saapa nähdä.

Sit mulla oli valmistujaisjuhlat lauantaina. Toivottavasti meni täydestä, kun olin laittanu omppumehua vanhoihin siideripulloihin, hih! Siellä oli kuitenkin 3 ihmistä, jotka asiasta tiesivät. Siitä tulikin mieleeni, että en ole saanut pidettyä suutani kiinni, vaan olen kertonut tästä asiasta 5 hyvälle ystävälleni. Mies ei tykkää, että kerron, joten olen käskenyt ystäviäni pitämään suuta supussa... Vanhemmillemme kerromme ehkä vasta rv 12:n paikkeilla, kun olemme helmikuun lopulla seuraavan kerran menossa heitä tapaamaan. Jos eka virallinen ultra olis silloin jo tehtynä, vois jakaa niille uusia " valokuvia" .

Olikohan se Vauva2006 joka ihmetteli niitä rv:ja ja la:ita. Neuvolaan kun menet ekan kerran, terkkari laskee tämän ekan arvioidun la:n yksinkertaisesti siten, että viimeisten kuukautisten eka päivä on rv 0+0. Siitä kun lasket itse kalenterissa eteepäin, pitäisi sinunkin löytää oikea rv ja la. Uusi rv alkaa aina samana viikonpäivänä. Se rv:n 11-13 ultra sitten vasta tarkentaa sitä. Näin olen ymmärtänyt...

Mulla tämä paha olo on myös lisääntymään päin. Ja pää on kipeä, ja pyörryttää aika usein. Inhoittavaa! Muuten ei uusia oireita ole viikonlopun aikana ilmaantunut. Mulla olis to-aamulla hammaslääkäri klo 8. Mitähän siitä tulee? Pitää sanoa sille lääkärille että " etoo, varo vain etten laattaa sun päälle" ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Rizzu rv ~6+2

Vierailija
24/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu päikkäreillä ja nyt aikaa hieman kirjoitella.

En sitten tänäänkään ehtinyt soittaa neuvola-aikaa. No ehkä saan sen huomenna aikaiseksi. Pitää varmaan laittaa puhelin muistuttamaan asiasta.

Me ei olla kerrottu raskaudesta vielä kenellekkään. Ja kaikille kerrotaan vasta np-ultran jälkeen. Sit alkaakin taas ssukulaisten osalta hirvee hössötys. Toivovat niin kovasti että tulis tyttö. Sukuun on syntynyt viimisen 12 vuoden aikana vaan poikia.

Mulla oli esikoisen kanssa tosi pieni maha koko raskauden ajan. Kesä 04 ei ollut yhtään tukala. Kiva oli käyttää vaatteita joissa maha näkyi. Nauroin aina vaan sitä että veilä heinäkuussa maha näytti siltä kun oisin vaan ollut pieni kalja maha. Nyt kesäks pitää kivoja mamma vaatteita hankkia. Itse en tykkää mistää ylisuurista paidoista yms.

Esikoisen raskaudesta on mieleen jäänyt ihan hirveä närästys, alkoi rv21 ja jatkui ihan loppuun asti. Synnytyssalissakin närästi kätilön tuoma omena mehu =). Rennieitä sai olla koko ajan syömässä eikä nekään oikein auttaneet. saa nähdä tuleeko tässäkin raskudessa yhtä kauheat närästykset.

Joo nyt meikaamaan yms että pääsee kauppaan kun mies tulee töistä ja poitsu herää.

Öttis, poitsu ja masutoukka rv 7+3

Vierailija
25/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...samarinia käyttää närästykseen raskausaikana?Tietääkö kukkaa?

Vierailija
26/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun joukkoonne tässä vaiheessa, vaikka la on hieman vielä epäselvä :) Odotan kolmatta lastamme, ennestään on kaksi tyttöä 05/03 ja 01/05. Normaalin kierron mukaan la olisi elokuussa, mutta mulla on pitkä kierto ja omalla näppituntumalla la olisi syyskuun ekoina päivinä. Virallista aikaa saa vielä odottaa, sillä täällä ei ole tarjolla kuin rakenneultra.

Perheeseen kuuluu myös aviomies ja pari koiraa. Ammatiltani olen wahm.

Olo on suunnilleen sama kuin parissa edellisessäkin raskaudessa, oksettaa :) Edelliset kolme päivää meni nukkuessa, kun iski suunnaton väsymys. Nyt se onneksi helpottaa, niin pystyy taas jatkamaan töitä. Mieli on erittäin herkkä ja masu on jo nyt näkyvillä tarkimmille silmille. Mieluummin pidän äitiyshousuja, jotka eivät kiristä mahaa :D

Ollaan kerrottu ihan lähimmille ystäville ja yhdelle minun ja yhdelle miehen siskolle. Muille kerrotaan sitten tässä jossain vaiheessa. Ei tällä mahan kasvulla kauaa voi olla kertomatta ;)

Porenn ja Pimpula rv 7 (olkoon nyt noin tässä vaiheessa)

Vierailija
27/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-Maij: anoppini ja appeni olivat 37v ja 40v, kun tulivat isovanhemmiksi eli siis anoppi on ollut vajaa 17v, kun on saanut mieheni.

Vauva2006: taidetaan olla melkein samanikäisiä oottajia samalta alueelta, että moikka vaan :)

Meidän tyttö syntyi 2004 kesäkuun lopulla. Siinä ei kovin kerenny nauttia hehkeästä kesämahasta. Vannoin kyllä, etten koskaan synnytä enää kesävauvaa. Ei tiennyt, mitä pukea itelle saatikka vauvalle ja saako se tarpeeksi nesteitä ja voi luoja sitä hien määrää :( Poika oli sentäs jo yli 5kk ekana kesänään. No nyt sit kokeillaan tämä kesän yli odotus ;)

Mulla ei oo erityisiä oireita, itseasiassa mahaa kyllä nyt jomottaa. Palelu on ehkä vähentynyt, mutta tämä räkätauti sen ku jatkuu. Eka neuvola on kahen viikon päästä.

Nyt syömään, heräilin äsken yövuoron jäliltä. -piias- rv 6

Vierailija
28/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tytö päikkäreille ja nyt voi itse vähän surffailla netissä!

Mulla olisi ensi viikon torstaina eka neuvola (rv silloin 8+5) toivottavasti kuuluisi sydän äänet!!! Luulempa, että ei ne kyllä vielä kuulu, mutta toivossa on hyvä elää.

Mulla on ollu tänään aivan ihmeen hyvä olo, ei aamulla kuvottanut yhtään ja nytkään ei väsytä lainkaan. Se on jännä kun vertaan kokoajan tätä raskautta siihen, kun odotin esikoista. Olo oli silloin 24h ihan kauhee ja oksensin kokoajan. Olin sellainen kävelevä Zombie...hehheee! Nyt tän raskauden aikana ei oo mitään oireita.(toisaalta kait pitäis nauttia tästä olosta)

Me ei olla kerrottuu vielä muille kuin miehen siskolle ja mun äidille ja yhdelle tutulle pariskunnelle. Sitten sen viikon 12 jälkeen aateltiin puhua avoimesti raskaudesta muilekkin.

Hyvää maanantain jatkoo kaikille!

Mami rv 7+2

Vierailija
29/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas tällä pinolla jo mittaa!:)

Täällä vointi edelleen verrattain hyvä, joskin hienoista pahoinvointia ilmeni (vihdoin) viikonloppuna. Josta olin itse asiassa onnellinen, teki tän odotuksen konkreettisemmaksi, taidan olla vähän outo...?;)Väsymys on ihan uskomatonta, minäkin simahdan iltaisin helposti jo klo 21 paikkeilla.

Sitten tuosta kertomisesta: me ei olla kerrottu raskaudesta vielä kenellekkään, ajateltiin odottaa alkuraskauden ultraa, joka on torstaina. Jos siellä on kaikki hyvin, ajateltiin kertoa ainakin lähimmille sukulaisille ja kavereille.

Kunnon kesämasua ei mullakaan ole koskaan ollut, sillä esikoinen syntyi heti kesäkuun alussa ja kuopus tammikuussa. Saas nähdä miten sitä helteissä silloin lyllertää...ja ollaan muuten suunniteltu kesäkuulle Italian matkaa. Mites ovatko muut lähdössä kesällä ulkomaille masusta huolimatta?

Mäkimeirami rv 6+6

Vierailija
30/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsimaxiko se kyseli, että saako Samarinia käyttää sairauden aikana? No jotenkin mulle on jääny mieleen, ettei saisi..? En oo siis ihan täysin varma, mutta Rennie ainakin on sallittu närästyslääke. Ja sitä kuluu..

Nyt rv huimat 6+1 ja närästys palasi jo ekan vekaran (pitäis varmaan vaihtaa toi nimimerkki toka-vekaraksi ; ) odotuksesta tutulla voimalla.. Myös ällötys alkaa voimistua, saas nähdä tuleeko tässä odotuksessa kunnon pahoinvointia vai selviäiskös pelkällä muutamalla oksentamisella. Kukas se vertaili edelliseen raskauteen? itselläni ensimmäiseni on poika, ja tunnustelen koko ajan oloa, olisiko samanlainen raskaus (=saman merkkinen vauva) tulossa vai.. hmm, turha sitä näin aikasessa vaiheessa miettiä, mutta kummasti sitä vaan peilaa siihen edelliseen raskauteen.

Kesämahasta täällä puhuttiin. Itse aion koreilla ison mahani kanssa oikein ylpeänä, edellinen ison mahan aika sattui juuri talvelle, joten silloin mahaa ei hirveästi saanut esitellä. Hirvittää vaan, että odotuksesta tulee hikinen, kun talvimahankin kanssa hikoiltiin. Mutta jos tulee kaunis kesä ja kaunis maha, niin aion viettää kesän (töiden ohessa) mammauikkareissa/bikineissä rannalla ja uimassa (viilentää ja keventää oloa varmaan mahtavasti!

eka-vekara 6+1

Vierailija
31/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka viikonloppu takana; olimme kaveriporukalla mökkeilemässä ja tuli valvottua liikaa. Kaiken lisäksi vielä " kärähdin" raskaudesta kun joku alkoi ääneen ihmettelemään alkoholittoman punaviinipulloni etikettiä... Olen luvannut itselleni ja masuasukille, että tästedes vietetään viikonloppuja huomattavasti rauhallisemmissa merkeissä. Viime viikonlopun ansiosta raskaudesta tietävät molempien vanhempien ja siskojen sekä parhaan ystäväni lisäksi aika monet kaverimme; en olisi halunnut tiedon leviävän niin laajalle tässä vaiheessa, mutta minkäs teet...

Mäkimeirami, meillä on myös matkasuunnitelmia touko- ja/tai kesäkuussa; tarkoitus on viettää useampi viikko Keski- ja Etelä-Euroopassa. Täytynee keskustella suunnitelmista varmuuden vuoksi vielä neuvolassa ennen kuin ryhdytään niitä toteuttamaan.

Oireina edelleen ajoittainen pahoinvointi, jota yritän pitää hallinnassa jatkuvalla syömisellä, palelu ja heikotus.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille toivottelee

Toukka06 (rv 6+3)

Vierailija
32/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea kuulumisianne. Huomaan, että samat asiat pyörii päässä muillakin mm. tuo kesämaha. Toinen lapsistani on syntynyt heinäkuun 15. päivä, mut muistaakseni kesä 04 oli siihen asti aika viileä. Saas nähdä miten mahan kanssa jaksaa sitten koko kesän.. Onko muuten uiminen järvivedessä sallittua?

Mulla pientä pahaa oloa öisin/aamuisin. Paleltaa ja rinnat arat. Valkovuoto niin runsasta, että vähän väliä joutuu tarkistamaan, ettei vaan verta olis huosuissa.. Toistaiseksi ainakin kaikki hyvin.

Voikaa hyvin!

Andoliniska rv 4+5

Vierailija
33/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eetä pinolla on pituutta näääin hirmusesti!1

Ihan piti kuulkaa tulla ilmottamaan, että olen sitten tänään voinut pahoin ;) *onnesta ymmyrkäisenä, raukka*. Katselin vierestä kun lapsi yritti saada makkaraa alas kurkustansa ja mulle tuli paha olo, vaikken tavallisesti reagoi tuollasiin millään tavalla. Kylläse MÄKIMEIRAMI meilläkin vielä riesaks muuttuu :)

Torstaina olis sit se ultra ja 1.2 eka neuvola...olen jo laskeskellu millon sitä saapi jäädä kesälomalle....silmmissä siintää ihana 21.6 päivämäärä, enää 5kk, ajatekaa...toivottavasti ei tipahdeta torstaina pöpelikköön täältä dreamworldistä.

Njah, työt kutsuu.

ellotuksen kokenut MInjuska ja Hippu Hentunen 6+6 (Huomenna 7 jo...)

Vierailija
34/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ihan pakko vilkuttaa Porennille :) Pitääkin olla tarkkana etten vahingossa kutsu sua väärällä nimellä :)

Mulla ei ole edelleenkään mitään oireita. Ei rinnat kipeät, ei paha olo, ei väsytä. Pitäisi ehkä olla vain tyytyväinen. Esikossa mulla oli jonkin verran pahoinvointia, mutta se loppui jo rv 7.

Minä en ole vielä edes uskaltanut soittaa neuvolaan, kun eivät nuo sinne " vanhoja konkareita" taida kovin aikaisin ottaa. Aika tulisi varmaan sinne helmikuun loppuun, kuten joku oli saanut, joten odotellaan nyt ihan rauhassa. Ja onhan tämän kuun lopussa esikon yksivuotisneuvola, joten pääsen ainakin samassa rakennuksessa käymään :)

Pari päivää sitten oli puhetta vitamiinivalmisteista. Minä popsin sitä 2+ ja jotain. Otan lähes aina 2 tabua, että saan omiakin vitamiinivarastoja vähän täydentymään.

Ai niin, täytyy vielä sanoa, että tänään paras ystäväni huomasi että olen raskaana. Taisi olla ihan säkää kyllä, koska ei musta todellakaan näy mitään.

Ninnu ja Piipero rv 5+2

Vierailija
35/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekkaan muutamaan päivään täällä vieraillut, maltoin olla hetken poissa ;D

Pari päivää on ollut pahoinvointi poissa, mutta nyt se pahus taas vierailee! tekis mieli jo varailla aikaa neuvolaan,kun en oikein tiedä mikä viikko olis menossa..

Me ei olla vielä kerrottu kellekkään raskaudesta., paitsi menin paljastamaan sen eräälle kaverille jonka kanssa ollaan tunnettu vauvoista asti =) mutta muut saavat sitten nähdä kun vatsa kasvaa. Jos nyt maltan olla asiasta hiljaa siihen saakka.

Joku kyseli mitä närästyslääkettä saa raskausaikana käyttää? Pelkästään rennietä saa käyttää!!! tiedän vain edellisistä raskauksista, eli ei siis samarinia!!!!

Mutta nyt pitää mennä tekemään ruokaa.. palailen ehkä illalla.

*tiitiäinen79, rv jotain 5+ kai, ehkä enemmän tai vähemmän...

Vierailija
36/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Olen käynyt ilmoittautumassa syyskeijujen esittelyketjuun, mutta tänne en ole vielä aiemmin pinoutunut.

Esikoista siis odotellaan ja tästä raskaudesta ei tiedä vielä kukaan muu kuin mies. Varmuuden vuoksi päätettiin odotella, sillä edellinen raskaus päättyi keskenmenoon 10/05 raskausviikoilla 11+1. Mietin tässä että mennäkö alkuraskauden ultraan. Viimeksi en käynyt.

Viikonloppuna kävin jo päivystyksen ovella kääntymässä sillä mahakivut olivat riesana. Väkeä oli odotushuoneessa sen verran paljon, etten viitsinyt jäädä sinne odottelemaan, kun ei veristä vuotoa onneksi tullut. Toivottavasti nämä ovat nyt sitten niitä kohdun kasvukipuja. Päätäkin särkee ja viluttaa, mutta muuten paha olo ei ole vaivannut.

Bambi06 ja rv 5+6 (LA 12.9.06)

Vierailija
37/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt viikkoja takana huikeat 6+1 =)

Oireita ei ole mitään ja paleleminenkin loppui onneksi. Niin no janottaa minua kyllä normaalia enempi reilusti, mikä hirvittää jos tulee raskausajan diapetes. Onko kellään ollut raskaus ajan diapetestä?

Mies haluaisi että mentäisiin naimisiin ennen lapsen syntymää, minua lähinnä nauratti miltä näytän hääkuvassa kesällä suuren mahani kanssa =) kaikkea sitä miettiikin =) mutta en kuiten vielä suostunut kosintaan ;) Onko muita menossa naimisiin vielä ennen lapsen syntymää?

Mutta ei meiltä tämän enempää tällä kertaa.

Ai niin eka neuvola on raskausviikolla 9 eli 6.2.

Vierailija
38/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutus takaisin Ninnulle! Koitas nyt pitää kieli keskellä suuta ;) Ihana nimi teidän masuasukilla, meidän kakkonen oli masussa samalla nimellä :D

Mulla on eka neuvola 26.1., olisin saanut jo viikon aiemminkin, mutta tuo sopi paremmin. Menen " jo" silloin, kun tämä alku mennään sen normaalin laskukaavan mukaan ja sen mukaan mulla olis jo yhdeksän viikkoa täynnä. Itse siis vahvasti epäilen, että parisen viikkoa vähemmän. Kakkonen heitti kolme viikkoa, mutta silloin kierto oli viikon vielä pitempi :o

Minäkin kuulun niihin odottajiin, jotka eivät masuaan peittele :) Mikäs sen ihanampaa kuin pyöreä vatsa, jonka sisällä on pieni vauva potkimassa.

Lisätään siihen raskausoireiden listaan meikäläisellä myös rintojen arkuus. Imetys on siis tällä hetkellä vähemmän hauskaa, mutta onneksi se menee ohi, kuten viimeksikin (ohi meni ekaakin odottaessa, mutta silloin en imettänyt ketään, heh).

Porenn ja Pimpula

Vierailija
39/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi mahtava on tää pino odotus puolella, kovasti alkoi olemaan hiljaista kuumeilussa, no kohtahan ne muutkin sieltä tänne siirtyy.

Minä siis tänään sain apteekin omalla plussan, rv taitaa olla tällä hetkellä vasta 4+1. Olin ihan varma tähän päivään asti että täti se kuitenkin minut yllättää, oireet oli niin tädin omaiset. Esikoisesta en muista mitään tällästä, öklöttää, palelee, mahaa juilii ja on sellanen tunne että on pala kurkussa. Mutta ah nää oireet tuntuu siis nyt niin ihanilta että antaa tulla lisää vaan. =)

Nyt on lähdettävä ilta-sadun lukuun, tämä oli vaan tälläinen pika ilmottautuminen että täällä ollaan *vilkutta kuumeilu puolelta tutuille*

Caleo ja rv 4+1 ( onpa komeen näköstä )

Vierailija
40/47 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mimmit, katselin äsken tuota Frappr-karttaa ja Yahoo-listaa. Niihin pitää siis näemmä rekisteröityä. Kysyisinkin, oletteko laittaneet sinne oikeat nimenne ja oikealla nimellä varustetun s-postiosoitteen? Jos olette, näkevätkö muut sinne kirjautuneet siten oikean nimen ja s-postiosoitteen? Vai pitäisiköhän minun luoda tuota varten joku höpö-höpö-s-postiosoite, ellen halua, että muut näkevät tietoni.

Jos siellä muutkin käyttävät oikeita nimiä, niin miksen sitten minäkin... Mutta ajattelin vain kysäistä politiikkaa tässä asiassa.

Terkuin

Rizzu 6+2