Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rangaistuskeinoja käytätte oikein tottelemattomille uhmaikäisille?

Vierailija
15.01.2006 |

Jos esimerkiksi lyö pienempää sisarustaan, piirtää seinään, käyttäytyy huonosti ruokapöydässä tms.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikissa muissa huoneissa oli niin kivaa, ettei jäähyltä tuntunut. Paras keino ongelmatilanteissa on meillä ollut uhkaaminen lelujen poisviennillä... kerran on ollut jo laatikollinen sylissä, mutta sitten päästiinkin neuvottelemaan...

Vierailija
22/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri 4 vuotta täyttänyt heppu, jonka edellinen uhmis loppui syksyllä ja uusi alkoi loppuvuodesta. Pari kuukautta siis oli todella mukavaa ja rauhallista...

Hän kiukuttelee, mutta mistään heittäytymisistä ja raivokohtauksista ei ole kyse. Nykyään käytämme semmoista, että sanomme että Tuhma-Pekka (nimi muutettu ;-) heitetään metsään möröille. Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten leikittäis vessan pytyssä, saippualla ja käsisuihkulla jne... Hyvä että teillä toimii, meillä ei toimisi!!

Vierailija
24/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset kyllä uskaltaisi leikkiä jäähyllä. No, ehkä kerran voisivat yrittä, mutta ei toisa kertaa, kun on käynyt sanomassa.

t.2

Vierailija
25/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauraen tulevat pois jäähyltä tai vessaan jäähylle pantaessa vain leikkisivät suihkulla jne?

Oletteko johdonmukaisia ja jämäköitä kieltämisissänne?

Vierailija
26/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin että joku käyttää vessaa rangaistuspaikkana, niin mulle tuli vaan heti mieleen että mitä meillä voisi tapahtua vessassa, jos lapsi olisi yksin siellä. Tietenkäähän rangaistuksen aikana ei leikitä, Meilläkään!!!! Parempi ehkä mennä nukkumaan! t.28

Vierailija
27/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin menee jäähylle lyömisestä, yleensä menee sinne itse kun tulee kiukkupuuska. Yleensä nappasen poikaa tukasta jos lyö, tai otan ranteesta vahvasti kiinni ja sanon ettei niin saa tehdä

Vierailija
28/30 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harvoin menee jäähylle lyömisestä, yleensä menee sinne itse kun tulee kiukkupuuska. Yleensä nappasen poikaa tukasta jos lyö, tai otan ranteesta vahvasti kiinni ja sanon ettei niin saa tehdä

Vierailija
29/30 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen nurkkaan joutuu siis seisomaan naama nurkkaan päin, jos on tehnyt jotain sopimatonta tai ei tottele kun useamman kerran on jostain (esim. huoneen siivous) sanottu.

Joo ja lempilelu saatetaan ottaa pois jos on useamman kerran päivässä joutunu nurkkaan.

Vierailija
30/30 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ööö... kiellät väkivallan lapseltasi käyttäen itse väkivaltaisia keinoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan