Ei KUVOTTAVAMPAA VOI OLLA :´(
Luin juuri lehdestä lapsen hyväksikäyttötapauksesta jossa suomalaiset ÄITI ja hänen miesystävänsä olivat käyttäneet yhden vuoden vanhaa ja seitsemän vuoden vanhaa tyttölasta törkeästi hyväkseen.
Äiti sai 7 vuotta vankeutta ja mies päälle 3 vuotta. Noilla vuosiluvuilla hyväksikyttö on täytynyt olla harvinaisen törkeää.
TOIVOTTAVASTI HEIDÄT KIDUTETAAN VANKILASSA KUOLIAIKSI!!!!
Kommentit (33)
eikö se tarkoita lapsen raiskausta?tai näin olen käsittänyt.. vaikka tuo törkeä hyväksikäyttökin on aivan kamalaa..
onneksi nämä lapset ovat nyt hyvässä ja turvallisessa kodissa..
miten joku äiti voi tehdä lapselleen jotain noin kamalaa??ei vaan ymmärrä..
eli sisältää juuri raiskauksen. Muuten ei saa kolmea tai 7 vuotta vankeutta.
Lapsen satuttaminen on pahinta mitä voi olla. Miksei rangaistuskin ole sitä luokkaa?? Jotain oikein törkeää???
" " Tulee mieleen se tapaus jossa äiti miesystävänsä kanssa oli koko pojan pienen elämän kiduttaneet häntä mm. henkisesti tekemällä ansoja (esim. laitettu pyöräilemään ilman jarruja, tulikuumaan suihkuun tai jääkylmään) ja lopulta monien sairaalakäyntien ja murtuneiden luiden jälkeen oli tajuttu ottaa huostaan!" "
mielestä pedofiilia johtuu yksinhuoltajuudesta. Voiko joku oikeesti olla noin tyhmä?
toivottavasti kidutetaan vankilassa. Perhana kun ovat ensikertalaisia niin istuvat vaan puolet ja pahimmassa tapauksessa saavat lapset joskus takaisin...
Veikkaan että äitiäkin lapsena käytetty hyväksi, usein noissa tapauksissa on ;-( toivottavasti ei ikinä saa lapsiaan takaisin, ja toivottavasti he pääsevät johonkin hyvään kotiin.
siis oikeudessa. Siinä oli pitkä lista samanlaisia kuvottavia suomessa tapahtuneita lapsien hyväksikäyttöjä......
saakeli että jotkut yh:t on niin miehenkipeitä että ottavat kaikenlaisia luikeroita itelleen.
Tulee mieleen se tapaus jossa äiti miesystävänsä kanssa oli koko pojan pienen elämän kiduttaneet häntä mm. henkisesti tekemällä ansoja (esim. laitettu pyöräilemään ilman jarruja, tulikuumaan suihkuun tai jääkylmään) ja lopulta monien sairaalakäyntien ja murtuneiden luiden jälkeen oli tajuttu ottaa huostaan!
Nekin, jotka saavat teoistaan vain ehdollista, ovat petoja. Suomessa laiki on liina lepsu. Luultavasti tuomiot on siksi koevmmat kuin yleensä, koska tekijänä on lapsen lähiomainen (lähin tuki ja turva).
Pyydän, älkää olettako, että lapsena hyväksikätetyt olisivat hyväksikäyttäjiä aikuisena! Tuo oletus on loukkaava ja väärää tietoa.
Hyvä että siellä on voimassa viidakon lait. Saavat ansionsa mukaan tuommoiset yökötykset
mieluummin tappaisi itsensä. mutta saadaanhan taas tästäkin ketjusta aihe mollata yksinhuoltajia.....
Toivon myös hidasta ja kivuliasta kuolemaa tuollaisille sadisteille.
onneksi nämä julmat ihmiset ovat vankilassa vihatuimpia yksilöitä. saavat kaikkien vihat päälleen. mutta on kyllä surullista,miten voi tulla noin pienet tuomiot=((
Kaikki alle kahden vuoden vankeus tuomitaan ehdollisena. Yli kahden vuoden menevät istutaan ehdottomana. Tai siis ensikertalainen puolet. Joten tuo ap:n mainitsema mieskin selvisi puolellatoista vuodella ja äiti kolmella ja puolella vuodella.
Näin paljon saa elinikäisistä lasten vammoista.....
siis tietenkin järkyttävää tehdä yhtään kellekään lapselle, mutta kun itsellä on vaja 1½-vuotias tyttölapsi niin ei millään pysty ymmärtämään miten kukaan äiti pystyy tekemään tuollaista omille lapsilleen? toivottavasti ne pienet nyt pääsee parempaan perheeseen ja saa itselleen aidosti rakastavan ja välittävän äidin, eikä tuommoista ihmisen irvikuvaa jolta pitäis vähintään posauttaa aivot pellolle. kun mä en vaan ymmärrä.
En itse ole kovin uskovainen mutta jos mahdollisesti on olemassa taivas ja helvetti niin toivon tosiaan tuollaisten kärventyvän ikuisuuden helvetissä.
Ja minä olen sentään yleensä melkoisen hyväntahtoinen ihminen.....
Uskotteko, että jos kaikilta miehiltä jotka syyllistyvät pedofiliaan leikattaisiin munat pois, niin pedofiliaa olisi huomattavasti vähemmän. Ikävää, että yhteiskunta ei ole valmis näin rankkoihin toimiin. Minä olisin valmis kyllä.
Naisilta voisi vaikka ne kädet katkoa.