Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että voi mies olla tyhmä!!

Vierailija
21.06.2008 |

2,5 vuotta ilman seksiä ja olen naimisissa. Joskus noihin aikoihiin kyllästyin ainaiseen aloitteen tekemiseen ja ehdotteluun. Ja aloitin kokeen: en ehdota seksiä vaan odotan vaimon aloitetta ja nyt on siis 2,5, vuotta kulunut.

Ketuttaa kun ei oo miestä riuhtaista itseään irti tästä suhteesta (ne sosiaaliset paineet).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyseessä ole pelkkä seksi, vaan myös kaikki muukin elämä, tiskeistä auton huoltoon. Mitään ei tapahdu jos mä en tee aloitetta tai nalkuta, ja se taas on itsestäkin inhottavaa.

Mä lähden kyllä, asunto on katsottuna. Juhannus kun saadaan lusittua vielä, niin sitten mä ja lapset karautetaan auringonlaskuun.

Vierailija
2/9 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, ap!

Kuulostaa hurjalta...mä teen aina aloitteet meillä ja en usko sen muuttuvan. Olen joskus ollut erittäin vittuuntunut seksin puutteeseen, jolloin olen kääntänyt kylmästi selkäni vaimolle ja jäänyt odottamaan aloitetta. Joskus se sitten on tullut, joskus olen pyörtänyt päätökseni. JOs olen kaksi viikkoa ilman, en enää pysty hallitsemaan käytöstäni.

Kun sitä seksiä kuitenkin saa noin kerran viikossa, ei tämä kuvio ole kaatanut maata tai saanut suuria mittasuhteita. Mutta todellakin se aloitteen tekeminen, sillä olisi iso merkitys jos tilanne kääntyisi, jos joskus heräisin vaikka siihen että vaimo imee munaa. Tällainen on täysin epärealistista, edellisessä suhteessa niin kävi kerran ja sen muistan ikuisesti.

Halut harvoin kohtaavat - vuosikausien paussia ei tosin kenenkään tarvitsisi sietää. Kun tätä palstaa lukee, tuntuu että täällä korostuvat ääripäät. Joka päivä rakastellaan tai suunnilleen kaksi kertaa vuodessa. Kuitenkin yleisintä on varmaan pari kertaa viikossa tai jopa kerran, mutta eivät ne ihmiset täällä melua pidä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette herranjumala sitten hae seksiä muualta, niin loppuu se ainiainen valitus. Ei kenenkään tarvi puutteessa elellä varsinkin jos elää suhteessa. Oma vaimo pihtasi pari kuukautta ja sitten meikäpoika haki seksiä muualta. Ja jatkossakin haen jos pihtaus jatkuu.

Vierailija
4/9 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mutta sinäpä siitä kärsit*

Vierailija
5/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet ja halut kävi liian voimakkaisi, niin hankin itelleni vakipanon. Ei tunteita vaan kahden aikuisen ihmisen yhteinen sopimus ja halujen tyydytystä.

Vierailija
6/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kovin tavallinen on tarinasi, en tiedä lohduttaako yhtään :(

naisena olen törmännyt moneen ns valitukseen että vaimo ei anna ..ja sitten vongataan minulta :D toiset tarinat on väritetympiä kuin toiset mutta on varmasti tottakin osa ja minua kyllä surettaa seksisurkeat avioliitot. seksi on ihanaa!

pikkuisen korjaisin tuota että vaikka rakastan seksiä on minun vaikea tehdä aloitetta ns miehekkäästi eli ehdottaa mentäiskö sänkyyn. ehdotteluni oli hienovaraisempaa tyyliin alusvaatehepeneen vilauttelua tai kylkeennyhjäämistä virnistellen. miehen ehdottelu kun on mielestäni erittäin kiihottavaa ;) tunnen itseni heti seksikkääksi. miehen aloite on pepunhyväily tai tietynlainen katse tms ja toimii merkkinä oitis

jos ap tarkoittaa aloitteella tuntikausien vonkaamista ja turhaan niin se on todellakin kohtuutonta ja osanottoni..

Vierailija
7/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä pitää olla jo monta juttua vinossa, jos ei seksiä olen oikeastaan ollenkaan. Ei tossa ole syytä lähteä vieraisiin vaan pariterapiaa, perheneuvolaa tai sitten erota. Ei täällä maailmassa sentään ihan toisten takia pidä omasta onnestaan luopua.

T n34 ja mut on sentään juuri mies jättänyt 10v avioliiton jälkeen ja olen siitä katkera (tosin seksiä harrastettiin loppuun asti ainakin kerta viikossa)

Vierailija
8/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luullaan et pihtaamalla saatais jotain hyvää aikaiseksi....

Ota ja lähde, jos ei pariterapia todellakaan auta...

Ymmärrän nuo sosiaaliset paineet, ite olen just parasta aikaa niiden "vankina" mut katotaan...

N

Vierailija
9/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mene vaimosi kanssa terapiaan

tai

b) eroa?

Saat olla ilman seksiä vielä toisetkin 2,5 vuotta muuten.

Jos yhtään lohduttaa niin tarinasi on aika tavallinen. Minulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen, ja suhde alkoi kun ko. mies oli ollut pari vuotta ilman seksiä. Ko. tapauksessa nainen oli alkanut pelkästään äidiksi ja unohtanut parisuhteen - ehkä näin on teilläkin? Noita varattuja seksinpuutteessa olevia miehiä on baareissa pilvin pimein, kuten jokainen sinkkunainen varmaan tietää. Valitettavasti. Eikä siitä yleensä seuraa mitään hyvää, että lähtee sivusuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi