Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on lähellä joku ikävään ratkaisuun päätyminen, velkaa

Vierailija
21.06.2008 |

ulosotossa 15 000e ja en jaksa enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko mistään käytännön apua, velkaneuvonnasta tms? Summa on suuri, mutta ei mahdoton. Sanat eivät paljon auta.. Mutta sydämestäni lähetän lämpimiä ajatuksia ja voimia! Tulevaisuudessa on ihan varmasti odottamassa parempia aikoja. Olen varma, että apua on saatavilla.

Vierailija
2/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin velkaa, olen yh.na pienipalkkainen työ, ei toivoakaan saada maksettua, velkajärjestelyyn yritin muutama vuosi sitten- ei onnistunut. On elettävä niillä mitä on, kyllä elämästä muutakin iloa löytyy, joskus asiat vain menevät päin mäntyä. Tsemppiä, et ole yksin, eikä me olla kahdestaan- on paljon muitakin jotka kamppailevat rahahuolien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin uupunut, mies tukee mutta tiedän et kärsii mun takia. Isäni lohduttaa et kun hän kuolee niin viimeestään silloin saan ne pois mutta en halua isäni kuolevan, ennemmin minä itse. Rakastan lapsiani joten koitan kovasti jaksaa mutta kyllä olen itkenyt monet kerrat.

Vierailija
4/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on ikävä, mutta kyllä sinä selviät. Ulosoton kanssa voi yrittää sopia asioista, joskus saa jopa maksuvapaita kuukausia. Sinänsä en ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka valittavat ettei kannata käydä töissä kun ulosotto vie kaiken. Pahimmillaan ulosotto vie 1/3 osan palkasta, mutta on olemassa nk. suojaosuus joka velalliselle on vähintään jäätävä per kk. Ja onhan 2/3 palkasta parempi kuin 0.

Voimia sinulle, rahan vuoksi EI kannata tehdä mitään typerää...

Vierailija
5/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sun on selvitä, lapsesi tarttee sua. Ja muista, rahaa se vain on! Ilot kaivetaan muualta ja aurinko paistaa kaikille