Somalialaiset ovat lähes kaikki äärettömän
Kommentit (32)
makuja on monia sanoi koira kun pallejaan nuoli.
Afrikkalaisista kansoista somalinaiset ovat kauneinpia. Miehet tosin aika tavallisen näköisiä.
Ilmeisesti jotkut luulevat joitain muita afrikkalaisia somalialaisiksi.
mutta minä en pidä heidäån piirteitään kauniina...en varsinkaan suuta tai isohkoa takapuolta.
konkkanokkia ei heillä näe, ja he ovat kautta linjan sellaisia sieväpiirteisiä. Mutta olenko nyt karmea rasisti, kun minusta heillä ei myöskään ole niin paljon persoonallisia piirteitä kuin vaikka suomalaisilla?? En erota helposti somalilapsia toisistaan - no, tytöt toki pojista, mutta esim. pienet somalipojat ovat kovasti toistensa näköisiä. Eivät kyllä varmaan äitiensä mielestä ;)
mutta sen jälkeen kun saavat viisi lasta, he ovat pullahtaneet muodottomiksi.
Jostain syystä minusta muualta Afrikasta tulleet ovat usein klassisessa mielessä kauniimpia kuin somalilaiset, joilla on hyvin tunnistettavat piirteet.
mittapuulla kaunis....ei rumakaan mutta ihan tavis pullanaama ja liian pulleat huulet.
itse en muista koskaan ajatelleeni että kukaan somalinainen olisi kaunis...mun makuun liian iso suu ja töröttävät huulet kuten tummaihoisilla yleensäkin.
kyllä he ovat kauniita. Ja se on erikoista, että lähes jokainen heistä on kaunis.
Onhan se nähnyt mallimaailmassakin... Waris Dirie, Fatima Siad, Yasmin Warsame jne. jne.
liian isot piirteet ja pää mun makuuni...