Somalialaiset ovat lähes kaikki äärettömän
Kommentit (32)
niinkään varma. Suippo pää ja kasvot, ulkonevat hampaat ja vieläpä etuhampaissa hervoton nyrkinkokoinen rako. Miehetkin kulkevat hervottomissa pussihousuissa kera kudotun myssyn ja leukaperissä pari hassua karvaa...
Ennemmin pidän kauniina/komeana jotain länsi-afrikan maan kansalaista kuin itä-afrikan puolelta kotoisin olevia, erityisesti somaleita
itse en pidä somalinaisten piirteitä sellaisina joiden kaltainen itse haluaisin olla...
en pidä minkäänlaisia afropiirteitä kauniina.
ainakin ovat leikkisiä ja äänekkäitä, kuten 50-luvun mainoksissa todettiin afrikkalaisista. Prismassa kun äsken olin niin somalilapset kiljuivat (3kpl) ja äänekkäästi juoksivat toisiaan takaa kahden ison pakasteallasrivistön ympärillä, välillä vähän törmäillen muihin asiakkaisiin - mutta mitäs tuosta, ei niiden vanhemmatkaan mitään välittäneet...
He erottuvat sirojen ja hienostuneiden piirteidensä ja hyvän kasvonluustonsa takia. Johan se on tiedetty ammoisista ajoista lähtien, että he ovat kaunista kansaa.
Somalikissat ovat kauniita. Ihmiset rumia.
ovat somalikissat? voitko linkittää kuvan?
He erottuvat sirojen ja hienostuneiden piirteidensä ja hyvän kasvonluustonsa takia. Johan se on tiedetty ammoisista ajoista lähtien, että he ovat kaunista kansaa.
LOL
meidän naapurissa asuu muutama somalialainen nuori nainen, jotka ovat kasvonpiirteiltään ja ruumiinrakenteeltaan todella kauniita, siroja ja hyvin viehättäviä.
iso pää ja iso suu, huulet törröllä ja ikenet näkyy.