Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aanestyspaikalla nahtya: siella jonotti edellani n. 35-vuotias nainen toppatakki paalla. Mukanaan hanella oli ehka nelivuotias lapsi, jolla oli Kuomat ja toppahaalari!

Vierailija
15.01.2006 |

Siis eikö ihmiset osaa pukeutua asianmukaisesti? Itselläni oli villakangastakki ja lapsillani duffelit ja vekkihameet, samat asut kuin marketissa ja risteilylläkin. Jotain tapoja hei!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset käy äänestämässä esim. navettavaatteetkin päällä.

ei kai nyt kaupaankaan mennessä tarvitse alkaa hionostelemaan?

Vierailija
2/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin juhlava tilaisuus kyseessä. Mikset huomioinut mua, mulla oli täyspitkä iltapuku ja korkokengät, tekoturkki ja lapsi oli tietysti hoidossa, sillä eihän niin juhlavaa tilannetta saa pilata mahdollisella lapsien ääntelyillä. Jotain rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 36 ja kävin toppatakki päällä äänestämässä. Ei siis tullut mieleenkään että puku päällä pitäs yks numero käydä rustaamassa :-/

Vierailija
4/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys hoidettiin aamupäivän ulkoilun lomassa. Helppoa.

Vierailija
5/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. äiti, jonka lapsella on kaverin vanhat Kuomat

Vierailija
6/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli vasta 3.5 v.

Vierailija
7/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso ongelma. Olen menossa äänestämään lähipäivinä. Itselleni löysin kirppikseltä sopivan kokoisen villakangastakin. On siinä iso reikä, mutta paikkaan sen (toppatakkini olisi tosin siistimpi, mutta kun ei sitä voi kerran käyttää). Ongelmani koskee 8-vuotiasta poikaani, joka haluaa ehdottomasti tulla mukaani katsomaan miten aikuiset äänestävät. Poikani kieltäytyy jyrkästi laittamasti päälleen duffelia. Vekkihameesta en ole vielä uskaltanut edes puhua. Molemmat vaatekappaleet lainasin siskoltani. Mitä teen? Kiellänkö poikaa tulemasta vai annako periksi ja päästän ilman sitä duffelia? Ja voisiko tässä tapauksessa hameen tilalle laittaa jotain muuta? Entäs tuo oma villakangastakki, voinko sen etuosassa olevan reiän paikata erivärisellä kankaalla?

Odotan vastaustasi

t:epätietoinen

Vierailija
8/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee äänestys ihan hukkaan.

Vierailija
9/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep

Vierailija
10/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa.

Vierailija
11/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta! Oisit menny vaan suoraan sanoon sille äidille että ei tänne saa tulla vaatteet päällä! Siis eikö ne tajunnu edes niitä toppiksia jättää sinne narikkaan? Eiks se kuitenki ollu sisätiloissa se tilaisuus, vai?

Joo, voi haloo näitä ihmisiä....

Vierailija
12/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta sä AP ilmoiti johonki tästä kyseisestä henkilöstä?EI UMMARRA!

Vierailija
13/13 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koppiin menoa. Katsos ap, voi pukeutua järkevästikin, sään JA tilanteen mukaan.

ps. Itse hurautin märsseedekseni postin oven eteen ja jätin tyhjäkäynnille sillä aikaa, kun kävin antamassa ääneni loverboylle.