Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei tiedä ketä oma mies äänesti?

Vierailija
15.01.2006 |

Minun mieheni, jonka kanssa puhumme kaikesta, ei kerro ketä äänesti. Lapsellista, myönnän, mutta mua harmittaa. Itse pähkäilin ehdokasta ääneen ja olisin halunnut yhdessä keskustella, mutta mies sanoi pilke silmäkulmassa että säilyttää salaisuutensa. Vaikka oli pilkettä, ei kerro silti. Sehän tietysti on hänen oikeutensa mutta kylläpä harmittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aiemmin olen kertonut, mutta nyt en kertonut.

Vierailija
2/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta ollaan oltu yhdessä eikä minulla ole aavistustakaan, ketä hän on äänestänyt (eikä hänellä aavistustakaan, ketä minä olen äänestänyt)

Rajansa uteliasuudellakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa minusta... En tarkoita, että omaa ehdokastaan pitäisi kaikille kuuluttaa, mutta mitä häpeällistä siinä on, että äänestää tiettyä henkilöä? Ei ymmärrä.

Vierailija
4/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt ketä kukakin äänestää eikä minulta ole kysytty.Ei mies eikä kukaan muukaan.Ja tänään vaan sanoin kun lähdettiin äänestyspaikalta jotta, eduskuntavaalien ja kunnallisvaalien jälkeen voi sanoa menikö oma valnta läpi, pressan vaalien jälkeen sitä ei huudella.

Vierailija
5/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat juttelivat aina tosi paljon politiikasta ja varsinkin vaalien alla katsoivat kaikki aihetta koskevat telkkariohjelmat ja kommentoivat kovasti yms. Olivat tietääkseni yleensä eri puolueitten kannalla, mutta en koskaan kuullut, että olisivat varsinaisesti kertoneet kenellekään, ketä äänestivät, ainakaan isäni. Ei siinä minusta ollut mitään kummaa.

Oman miehen kanssa nämä asiat tulevat juteltua ihan automaattisesti, en oikein tiedä, miten meidän suhteessa onnistuisimmekaan olemaan hiljaa moisesta, mutta siis miten vaan - kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi