Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat! Mulla on koko ajan nälkä!!!

Vierailija
15.01.2006 |

Mulla on joku vika tässä, mulla on ruoan jälkeen melkein heti nälkä. Ilmeisesti syön liian vähän, vai meneekö tunne ohi?Karpannut nyt 4 päivää. Päänsärkyä on myös.paino 67, pituus 175, jumpassa neljä kertaa viikossa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihan eri neuvoja ja mua syytetään ja haukutaa vaikka olen vasta aloittanut.Olkoon!ap

Vierailija
22/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen neuvoo,koska huomasi sen ainoaksi tavaksi, joka piti nälkää.

Noilla nettisivuilla nimenomaan korostetiin, että ihmiset ovat yksilöllisiä, ja sitä pitää löytää oma linjansa.

Minulla oli tavoitteena pudottaa vain sen verran, että mahdun yhteen vanhaan bleiseriin. Kolmessa viikossa ympärysmitoista lähti 3 cm ja takki menee taas kiinni. Siksi minä neuvon.

AP:lle tiedoksi, että en ole siis kokenut karppi, eikä minun ohjeitani kannata kuolemanvakavasti ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppas paljonko siinä yhdessä palassa sun leipääs on hiilareita???

Ja ota sitten huomioon että myös maidossa on hiilareita ja monessa muussa...

Minä syön aamupalaksi välillä pelkkää kahvia ja välillä juustoa kurkkua metvursita tai kinkkua tms...

Siis sä et saa ylittää sitä 100g/päivä jos oot hyväkarppi.

Ja toivottavasti olet edes jonkun kirjan lukenut ennen aloitusta tossa kirjassa minkä olen lukenut sanotaan että varsinkin aamulla tarvis kaikki hiilarit jättää pois.

Vierailija
24/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkilä: Hyvän olon keittokirja

Luet sen ja tutkit nettisivuja mahdollisimman paljon ja alat alusta.

Vierailija
25/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty vetämään mitään lihaa kiloo päivässä.ap

Vierailija
26/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää on 4 päivä niin veikkaisin että huomenna sulla ei ole enää nälkä ja koita nyt oikeesti pitää se tehokuuri tai no siis riippuu ihan ihmisestä mulla se toimi.

Vierailija
27/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: pieni annos täysjyväruispuuroa, voisilmä, lasillinen kevytmaitoa, 2 dl luonnonjuguttia + 1 rkl auringonkukansiemeniä ja 1 dl mustikoita, keitetty kananmuna.

lounas: todella iso kulhollinen fetasalaattia, lautasellinen kukkakaalisosekeittoa (sis. kermaa ja voita), salaatinkastikkeena yrteillä ja sitruunalla maustettua kylmäpuristettua oliiviöljyä, 2 dl rasvatonta piimää. (Rasvatonta, koska luomupiimää saa vain rasvattomana)

välipala: mukillinen kahvia, jossa tilkka kermaa sekä aika iso pala leipäjuustoa.

päivällinen: paistettua kuhaa, haudutettuja nauriskuutioita, pari desiä ituja, sekä metsäsienimuhennosta (sis. kermaa ja voita), lasillinen punaviiniä.

iltapala: purkillinen viiliä ja porkkana.

Näin olen syönyt lähes 15 v, eikä nälkä vaivaa, ei myöskään ole ylipainoa. Kalaa syön 3-4 krt/vk, kalkkunaa samoin, punaista lihaa (lähinnä hirveä ja lammasta) pari kertaa viikossa. Kananmunia päivittäin, vähän puuroa tai palan täysjyväruisleipää, hiivatonta. Päivittäin myös marjoja ja juureksia, paljon salaattia, suosin hapanmaitotuotteita ja syön kohtuullisesti juustoa. Rasvaa pitää olla riittävästi, niin voita ja kermaa kuin kasvirasvojakin. Ruoka-annosten pitää olla riittävän isoja, mutta ei silti aivan älyttömiä. Niin, en tiiä olenko karppi, en ole oiken ko. asiaan tutustunut.

iltapala:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme