Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan siis kuulua ryhmään ' Syyskeijut' ? ;o)

15.01.2006 |

Hei kaikki odotuskannalla olevat! :) Eipä ois uskonu jos joku ois mulle kertonu, että 13.päivä ja vielä perjantai tuo tullessaan tiedon alkaneesta raskaudesta! Kaikkein ovelinta on, että tein tavallaan testin kolme päivää ' etuajassa' , koska muistelin viimoset menkat väärin alkaneiksi,.. ja silti kaksi eri testiä perjantaina näytti kahta viivaa!! kai se on uskottava.

Olo on siis outo ja jännittynyt, koska viimeksi olin raskaana kesällä -04 ja silloin raskaus keskeytyi 11 viikolla... Toivon siis todella, että tällä kertaa kaikki menis hyvin.

Nyt onkin pakko kysellä kokeneemmilta, että mikä on vaikutus kehittyvään sikiöön, kun jo heti näin alussa (menossa nähtävästi 4rv) mulla on ihan kauhee flunssa päällä. ?? En ole vielä käyny lekurissa, mutta tänään pakko myöhemmin mennä, kun ei tällasessa räkätaudissa voi huomenna töihin lähteä vaikkei kuumetta olekaan,..

Kertoilkaa kokemuksistanne. Kiitos jo etukäteen ja hyvää odotusaikaa kaikille!! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen verran ottanut asiasta selvää, että flunssasta ei ole mitään haittaa, ilmeisesti suositellaan särkylääkkeitä vältettävän, mutta Panadol ja muut parasetamol-tuotteet ovat turvallisia. suosittelevat, et jos kuume tulee niin 39 kuumeessa pitäs ottaa särkylääkettä kuumetta alentamaan, liekkö kovatsa kuumeesta sitten haittaa.

vauva2006 rv5+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla