Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Otsikko sinänsä harhaan johtava, kun itse muistan suurimman osan skaalalla -60-95. Sitten muu hepreaa, kun kuuntelen tiettyjä bändejä.
Voit kysyä itseltä olenko mä ainoa?,minäkin muistan paljon ,sama melkein kuin sulla 60-80-luku ja 90- lukua jonkin verran,sitten jäi vähemmälle musiikin seuraaminen,ei tullut enää minua kiinnostavaa musaa,toki silloin tällöin aina löytyi jotain hyviä biisejä joita viitsi kuunnella.
Kotka Rankki Ohutta Yläpilveä
Missä on Kaseva? Missä on Kollaa Kestää? Missä ne kaikki nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Kaseva? Missä on Kollaa Kestää? Missä ne kaikki nyt on?
Kaseva keikkailee.
Kaseva "Eilen Tänään" 50 vuotta -kiertue 16.8.2024
Missä on Kaseva? ,siinä sulle,elossa on vielä,mutta ei taida olla ihan alkuperäinen...?Hieno bändi ja musa.
Piti olla Eero Lupari.
Eerohan soitti kitaraa,sellain tummatukkainen mies taisi olla vielä partakin.
Shitter Limited
The Exploited
Vierailija kirjoitti:
Top Most, jossa oli ainakin komeat Eero Luoari, Gugi Kokljushkin ja Ronni Österberg.
Se kirjoitetaan Topmost. Siinä soittivat Harri Saksala, Heimo "Holle" Holopainen, Eero Lupari, Gugi Kokljuschkin, Arto "Poku" Tarkkonen ja Kisu Jernström. Ronnie Österberg ei soittanut koskaan Topmostissa.
Made in sweden, muistaako kukaan?.
Rockfolket..hyvä ruotsalainen rock bändi......
Vierailija kirjoitti:
Made in sweden, muistaako kukaan?.
Minä muistan. Niitähän oli kaksi eri kokoonpanoa samalla nimellä. Ensimmäinen oli 60 ja 70-luvun vaihteessa toiminut trio. Toinen oli 70-luvun puolivälissä toiminut, jossa olivat mukana Pekka Pohjola ja Vesa Aaltonen. Yhteistä molemmille kokoonpanoille oli kitaristi Georg "Jojje" Wadenius, joka yhtyeen alkujaan perustikin.
Vierailija kirjoitti:
sekä tietysti ihanista ihanin Raptori
Hehän tekevät comebäckkejä aina kymmenen vuoden välein!
Renegades, jos ei ole jo mainittu.
The Rubettes