Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Lunta. En ollut koskaan kuullutkaan bändistä, mutta olin kitaristin kanssa jollain kurssilla. Tästä on 30v aikaa!
Vierailija wrote:
Osmonds
Ja Grazy horses <3
Vierailija wrote:
Sin With Sebastian
Ysäri-eurotrancea, joka on eurotrash toiselta nimeltään. Erehdyin ostamaan CD:n ja oli se aika karmea. Toinen hitusen vähemmän karmea oli Marusha. Molemmat saksalaisia.
Shut up and sleep with me ;) Ihan tosi jees biisi. Erikoinen artisti muutenkin.
- Good Evening Manchester. Esiintyivät jopa Ruisrokin päälavalla, ahvenanmaalainen bändi.
- Yazoo
Ai niin, Mega City Four myös. Esiintyivät Ilosaarirockin päälavalla.
Shitter Limited. Jonkun levyn mukana muistaakseni tuli sarjakuvakin jossa esiintyi Mikki H*ntti ja Hessu H*mo.
Las Ketchup,Sonique, New Kids On The Block,
Kid creole & coconuts. Joku outo bändi joka sattui olemaan brittien listaohjelmassa (top of the pops) kun olin nuorena briteissä lomalla. Briteissä on muutenkin välillä näitäsuosikkeja joista juuri kukaan ei ole kuullutkaan.
Juustopäät. Soittavat kai vieläkin, mutta olis aiemmin enemmän pinnalla.
Shock tilt.
Kitaristi hannu rajala tapettiin julmasti se tapaus oli kauhea
Tuli mieleen a flock of seagulls. Niillä oli joku biisi mikä täälläkin kai kuului ja näkyi, mutta mikähän se oli?
Zager & Evans - In the Year 2525
Barclay James Harvest
Styx
Sigue sigue Sputnik
Ooh! Good Evening Manchester! Seukkasin hetken bändin kitaristin kanssa Turussa opiskeluaikoina..oi niitä aikoja
Kumma heppu ja lopunajan voidellut, Keba, Tanna, Se (Kevyesti puoli viiteen -biisi). Näistä varmaan voi päätellä mun ikäni :D