Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Pasi & Mysiini. Pasit Raappana ja Lyysaari, sekä kitaristi Ilpo Murtojärvi. Omintakeinen bändi, mutta Murtojärvi oli (ja on edelleen? ) taitava kitaristi ja sovittaja.
Ahh.Havana Blackin Hannu Leiden. Olin niin lätkässä vuosia..ja olen myös tutustunut. Ihana!!
Elvis, Little Richard, Jerry Lee Lewis
Muistaako joku mikä oli bändi, jossa Heikki Hela esiintyi ennen Gospel Poweria? Oli myös gospelia -80 -luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuntuu ettå Sentenced on unohtunut ihmisiltä täysin, vaikka albumit löyty Downista (1996) lähtien aina top 40 listan kärkipaikalta viimeiseen Funeral Albumiin (2005) asti
Ei ole unohtunut! Juuri vähän aikaa sitten soi radio rockilla joku niiden biisi. Kyllä tämä bändi muistetaan.
Kuka muistaa Kyyrian Helsingistä?
Hybrid Children, olivatko Riihimäeltä kotoisin mutta keikkailivat tavastialla usein. Kuka muistaa?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuntuu ettå Sentenced on unohtunut ihmisiltä täysin, vaikka albumit löyty Downista (1996) lähtien aina top 40 listan kärkipaikalta viimeiseen Funeral Albumiin (2005) asti
Ei ole unohtunut! Juuri vähän aikaa sitten soi radio rockilla joku niiden biisi. Kyllä tämä bändi muistetaan.
Kuka muistaa Kyyrian Helsingistä?
Minä ainakin, mainitsin siis itse Sentencedin.
Kyyriasta oli tuossa just viikko pari sitten jossain lehdessä juttuakin
Kaffebulla kirjoitti:
Hybrid Children, olivatko Riihimäeltä kotoisin mutta keikkailivat tavastialla usein. Kuka muistaa?
"Put your hand on the holy bible"
Noilla sanoilla joku ns hitti alko, biisin nimee en tähän hätään muista. Jassehan oli moontv-vainaan levyraadissa vakiopanelistina myös
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä peli kkä bändin nimi joutuu "kommenttiasi ei julkaista, eikä tarkisteta" -listalle, joten kokeillaan yhdellä videolla...
Deus
Jere ja kalleville, ja kaikki muu v i t u n skeida.
Nolo&Rähjä
Taotao Tampereelta
Kapteeni Nemo
Ile Liettyä Projekt
Hott File
Oi niitä aikoja :)