Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Delta Rhythm Boys
Olen tavannut heidät 1960-luvulla Ruotsissa. Muutama sana vaihdettiin. Olin kesätöissä samassa hotellissa, missä he esiintyivät.
Loudness, japanilainen hevibändi.
Kumikristus, kotimaista punkkia.
Ratsia
Kake Singers
Zeto Nine
UB40
Kotimaisista Hurriganes
Kv-osastolla The Sweet, Slade, Alice Cooper
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisista Hurriganes
Kv-osastolla The Sweet, Slade, Alice Cooper
”Joita moni ei muusta”. The Sweet, Slade ja varsinkin Alice Cooper ovat varsin tunnettuja ja jokainen on tuottanut ainakin yhden edelleen hyvin tunnetun klassikkohitin.
Vierailija kirjoitti:
Teddy and the Tigers, Matchbox, Crazy Cavan :)
Kaikkihan nyt nää muistaa!
Vierailija kirjoitti:
Gorky Park, Venäjältä
Ainiin ja Kuolleet intiaanit!! Niin harmi kun lopettivat ja kaikki aivan loistavat musiikkivideotkin ovat hävinneet :(
Ysärillä kotimainen Dance Nation bändi, jolta tuli ainakin kasetti pari. True Conviction oli yksi kappaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gorky Park, Venäjältä
Ainiin ja Kuolleet intiaanit!! Niin harmi kun lopettivat ja kaikki aivan loistavat musiikkivideotkin ovat hävinneet :(
Ja Kuollut Etana https://www.youtube.com/watch?v=OwR1Im8SN6k
Bruno Laakko ja orkesterinsa Lepakot.
”Kissa vieköön”, kotimaista jazzia 1939.
No entäpä:
Magnum Bonum?
Gyllene Tider?
Freestyle?
Vierailija kirjoitti:
m2m
Carrapicho
curiosity killed the cat
Die Woodys
atimic kitten
cartoons
Chumbawamba
Kajagoogoo
Lords of Acid
Ricchi-e-Poveri
Septemper
the Pretenders
TPau
Transvision vampaikakauden yhtyeistä suurin osa soi vielä aika usein joten oli vaikea miettiä mitä moni ei muistaisi
Tämä oli hyvä kommentti, iso osa kun luettelee vaan kaikista tunnetuimpia. Itse oisin noista muistanut vain Curiosity Killed the Catin, Atomic Kittenin, Kajagoogoon, Pretendersin ja T'Paun.
Free, Wishing well on klassikko, jostain syystä lento katkesi.
Dr Feelgood, oli kiinnostunut hommaamaan Albert Järvisen kitaristikseen.
Hotellin lakanat
Tämän niminen bändi oli joskus 80-luvun lopulla. Tekivät ainakin yhden älppärin. En tiedä nyt musiikillisesta arvosta, mutta hauskoja sanoituksia ja biisin nimiä oli. Esimerkiksi "kolmipakarainen poika", "homorakkaus" ja "reissumiehen kissan loppu" yms.
En ole kuullut koskaan myöhemmin eikä kukaan tiedä porukasta mitään
The Hellacopters, Madness, DJ Konnat, Kolera, Blue System, London Boys, Men At Work, Men Without Hats, Pepsi & Shirley (Whamin taustalaulajia), Leningrad Cowboys, The Smiths, Big Country, Dexy's Midnight Runners, Midnight Oil ja Die Totenhosen
Delta Rhythm Boys
Olen tavannut heidät 1960-luvulla Ruotsissa. Muutama sana vaihdettiin. Olin kesätöissä samassa hotellissa, missä he esiintyivät.