Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
tulee suomalaisista mieleen. Tabula Rasan Omantunnon rukous on ihana.
Mä papin valheet kyllä tiedän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen bändi Claudia, jonka hitti oli Korallia.
Carilloa, Carilloa, ovat pulloni minun
Ja silmät, jotka seisoo, ovat tomaatteja
Tämä oli sitten Sleepy Sleepersiä (ihan vaan tiedoksi)
Japanilainen tukkahevibändi Loudness.
White Lion
Vierailija kirjoitti:
The Lollipops. Kolme tanskalaista alaikäistä poikaa soitti ja lauloi lapsenäänellä tosi kauniisti, ja oli Suomessa hurjassa huudossa 60-luvulla hetken aikaa. Minulla oli Suosikista saatu juliste heistä huoneeni seinällä. Oli ne söpöjä.
Kappaleet oli "I'll stay by your side" ja toista en muista, mutta niillä ne löi itsensä läpi, vähäksi aikaa.
Oli myös sellainen bändi kuin Bosse ja Robert. Ne oli suomalaisia, mutta äidinkieli ruotsi paistoi läpi. En muista kuin kappaleen Nellin palmikko. Taisi olla heillä vaan sellainen opiskeluaikojen hupi se musisointi.
Islanders oli kova luu. Sen kautta Danny pääsi pinnalle, kun oli yhtyeen solisti.
Animals oli hyvä bändi, taisi olla enkkulaisia. Niitten versio kappaleesta "House of the rising sun" oli ihan mahtava.
Mikä bändi se oli, jotka levytti kappaleen "Stop the music," joka oli alunperin suomalainen tango nimeltä Soitto seis ja esittäjänä Eino Grön? Ei ollut suomalainen bändi kuitenkaan. Oli meillä listojen kärjessä 60-luvulla tosi pitkään. Kotona oli radio rikki, kun tuli Kahdeksan kärjessä -ohjelma, niin sain mennä siskon poikakaverin autoon istumaan ja kuuntelemaan sen tunnin ohjelman autoradiosta. Odotin koko ajan, että voittokappale olisi se Stop the music, ja olihan se. Monen viikon ajan.
Sitä I will stayta moni luulee Hurtiganesin originaaliksi. Tässä on voitettu moni pikkuveto asiasta..
Käyttäjä31791 kirjoitti:
Ronski & The Exotic, Lemon, Karma, Tabula Rasa, Kalevala. Tai vähän myöhemmin Karanteeni, Ypö-5, IDO-59, Tries
Ensin oli Ronski & Exotic sitten Ronski Gang,
Juice Leskinen & Cointus int.
Juice Leskinen Grand Slam.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
miksi alkupään viesteistä selvästi puuttuu osia
Viesteihin on kuulunut aikaisemmin otsikko, ehkä nimimerkkikin (myös anonyymeillä), joihin saattoi kirjoittaa viestin alkuosan. Ne eivät näy enää nykymuotoisessa ketjussa.
Tämän viestin otsikko olisi voinut olla esimerkiksi "Viesteihin on" ja nimimerkki "kuulunut".
Vierailija kirjoitti:
Shakespeare Sisters. Mikähän se niiden yksi hitti oli, ei tuu nyt mieleen!
Oisko "Stay"? COF raiskasi tuon biisin aika pahasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lords of the new church
Hyvin muistan ja hyvä oli. Minun ensimmäinen lp levyni.
Yhtye oli suomessa tosi suosittu.vuosina 1983-1984. Kultainen 80-luvun keskiaika.
Ensimmäinen ja toinen Maanantai
Traktori
Ringo
Trikomoniaasi
Me nahkamäet
Sipsiautomaatti
Yleiskone
Kanankakka
Jeppu porvaari
Cumfunk Lp
Päivä
1-Pistepertti
Juustopäät, Don huonot ja Aknestik.
Vierailija kirjoitti:
Villi Linja, Aika, Belaboris. Jonnet ei muista tai paremminkin Jonnet ei edes tiedä.
Kinsky, Make Tommila, Iku, Fronden. Tuskin näitäkään pahemmin muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
The Lollipops. Kolme tanskalaista alaikäistä poikaa soitti ja lauloi lapsenäänellä tosi kauniisti, ja oli Suomessa hurjassa huudossa 60-luvulla hetken aikaa. Minulla oli Suosikista saatu juliste heistä huoneeni seinällä. Oli ne söpöjä.
Kappaleet oli "I'll stay by your side" ja toista en muista, mutta niillä ne löi itsensä läpi, vähäksi aikaa.]
Samassa talossa kun mä asunut juoppo tykkäs tästä ja luukutti täysillä!
The Searchers joskus 60-luvulta. Oli ensimmäisiä, jotka toivat jouset mukaan kitarabändeihin.
Soul asylum, joka oli yhden hitin ihme sillä kadonneet lapset-videollaan.
Spin Doctors, jolla oli se hiton ärsyttävä jollotus hitti Princess tms. >\
miksi alkupään viesteistä selvästi puuttuu osia
Jos Sijaltainen nousisi.