Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat!Kun esim.lapsenne joutuu sairaalahoitoon

Vierailija
14.01.2006 |

ja joidenkin kohdalla omalle työpaikalleen hoidettavaksi mikäli työskentelee lastenosastolla.Osaatteko olla siinä tilanteessa ns. pelkkä asiakas vai huolehditteko lapsestanne jatkuvasti siinä tilanteessa ammatillisestikin.

Eli yritän tarkoittaa sitä että tarkkailetteko mm. että se sairaanhoitaja joka työvuorossaan hoitaa lastanne,niin tekeekö hän varmasti kaiken oikein ja huolella jne.

Toivottavasti ymmärrätte mitä yritän tarkoittaa.Pyytäkää tarkennusta jos selitin asian huonosti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pystyisi itse kyllä osallistumaan lapseni, saati kenenkään muun läheiseni hoitamiseen. Pyrkisin kyllä olemaan läsnä mahdollisimman paljon.

Vierailija
2/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin saavani vastauksia sillä asia kiinnostaa minua.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskon tarkkailevani asioita erilailla kun maallikko. En väitä etten luottaisi muiden ammattitaitoon tai että pystyisin itse ottamaan hoitajan roolin kun kyseessä on oma lapseni.

Vierailija
4/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki en jättäisi lastani hetkeksikään yksin, raukkaa pelottaisi valtavasti olla hetkenkin yksin.

Vierailija
5/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin vieressä kokoajan ja yötä myös en edes vessaan uskaltanut lähteä saati mitään syömään ellei mies ollut sitten vierellä.... ja kyllä vahdin kuin haukka miten hoitajt vaihtoivat tippapulloa tms..............

Vierailija
6/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin omalla kohdallani kun olen ollut sairaalassa niin olen kyllä luottanut hoitajien ammattitaitoon. no, ehkäpä sitä olisi lapsen kanssa jotenkin hysteerisempi että tarkkailisi kaikkea silmä kovana...

Vierailija
7/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen itse hoitanut kirurgisella osastolla kollegoja jonkun verran ja yllättävän monesti heille tulee komplikaatioita. esim. yhdelle oman talon sairaanhoitajalle tuli todella pahat jälkivuodot 1. pop ja hänet vietiin juosten uusintaleikkaukseen. olen joskus miettinyt että mistähän tämä johtuu??

Vierailija
8/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen luottanut lääkäreiden ja hoitajien ammattitaitoon, mutta luottamus on valitettavasti muutaman oman ja muutaman ystäväperheen kokemuksen vuoksi mennyt...sekä tiettyihin lääkäreihin, että hoitajiin...eli nykyisin kylä hyvin tarkkaan katson mitä tehdään ja vaadin perusteluja, jos vaikuttaa oudolta...harmi, mutta näin vaan on.

Vierailija
9/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se toisaalta on, että tieto lisää tuskaa, ja itse potilaana, katson tarkkaan tilannetta.

Vierailija
10/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuullut puhuttavan " henkolökuntalisästä" eli jos joku hlökuntaan kuuluva on esim.leikkauksessa, tulee usein komplikaatioita tai jokin menee pieleen???

Vierailija
11/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessaan asiakkaina, ei kukaan tee virhettä mutta vaan ikävää sattuu vuotavat tulee infektio jne.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi