Apua esikoisen kanssa
Onko kokemuksia miten esikoisen saa nukkumaan omassa sängyssään koko yön? Meidän 2v2kk ikäinen tyttö kävelee aamuyöstä ja joskus aikaisemminkin meidän väliin nukkumaan omasta huoneestaan. Hän on kova potkimaan ja minä en saa nukuttua saati mieheni. Toisen on määrä syntyä huhtikuussa. Otan ilomielin vinkkejä vastaan.
Kommentit (2)
ihan vaan kerrottu tytölle, että omassa sängyssä kuuluu nukkua, ja isi ja äiti nukkuvat omassa sängyssään. illalla vielä muistutan ettei saa tulla pois sängystä ja toivetellaan hyvät yöt.
nykyään en sano ettei saa tulla pois vaan tyttö kertoo itse nukkumaan mennessä ' ' ei saa tulla pois' ' .
nukkuu yöt ja aamulla huutelee et hereillä oltais, tai joskus tulee aamulla herättämään meidät, mut on harvinaisempaa.
kivat/kauniit petivaatteet muksun sänkyyn ja keskustele asiasta :)
juu, ja muista aamulla kehua kuinka on ollut reipas lapsi jos pysynyt omassa sängyssään, muistaa positiivisena juttuna
Ja lapset on jo 6 ja 7v. :))
Luulen että ainoa keino olis vaan aina kiikuttaa lapsi takas omaan sänkyyn, mutta mä en yleensä edes herää kun nuo kulkeutuvat väliimme, aamulla vaan ihmeissäni katson että jaahas taas ollaan kaikki 4 täällä sikin sokin.
Mullekin kelpaa vinkit jos jollain on sellaisia...