Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kellään kokemusta vaatevaihdosta?!

14.01.2006 |

eli onko täällä ketään joka on tehnyt vaatteiden vaihtoa, miten on sujunut onko vaihtaja ollut joku tuttu vai oletko laittanut ilmoituksia nettiin tms?

Minulla ois kauhea läjä tytön vaatteita jotka tahtoisin vaihtaa pojan vaatteisiin kun ei huvita mihinkään kirpparille mennä ja kun esikoinen oli tyttö ja nyt syntyi poika niin poika kuitenkin tarvitsee vaatteita niin vaihtoa ajattelin.

eli kokemuksia ja vinkkejä tai jos kenties joku löytyis joka tahtois vaihtaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on sujunut minusta. Kun yksille sukulaisille syntyi poika, vein ihan muuten vaan sinisiä vauvanvaatteita heille, sillä itse en enää suunnittele lisää lapsia, ja halusin päästä vauvanvaatteista eroon. Kuitenkin sain lähtiessäni heiltä mukaan tyttöjen vaatteita, sillä heidän isompi lapsi on tyttö, niin kuin meidän nuorempi. Siitä lähtien ollaan vaihdeltu vaatepusseja silloin kun ollaan tavattu, mutta ei olla seurattu sitä saako jompikumpi enemmän tai parempia jne. Sillä lailla meidän tytöllä on varmaan enemmän tyttömäisiä vaatteita kuin muuten olisi, olisin varmaan pukenut häntä myös isoveljen vanhoihin (melko neutraaleja nekin), jos en olisi vaihtanut niitä pois.

Yhden toisen tutun kanssa ollaan myös vaihdeltu, ja hän on tarkemmin halunnut sitten antaa vastaavan määrän vaatteita kuin mitä on saanutkin, tai halunnut jopa maksaa joistain hyväkuntoisista vaatteista. Käyhän se niinkin, minulla ei olisi itselleni niin väliä rahalla, minusta käytetyillä, tavallisilla vaatteilla on lähinnä vain käyttöarvoa, ei rahallista. Olen antanut sitten tältä pienemmältä lapselta jäävät vaatteet yleensä ihan ilmaiseksi tutuille tai keräyksiin, kun myyminen tuntuu niin vaivalloiselta.

Vierailija
2/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut olen ja myynyt...tutuille antanut ja puolestani heiltä saanut sopivampia toiselle lapselle..

Varmaankin tuurin kauppaa, jos kohdalle osuu vaihtaja jolla samanlainen vaatemaku niin silloin varmasti onnistuu. Helpointa varm tehdä vaihtoa kasvokkain tai ainakin molemmilla pitäisi olla mahd laittaa kuvia s-postiin jos yhtään on tarkka siitä millaisia vaatteita haluaa. Kuntoisuus jutut on toinen mikä saattaa vaihdella kovin ihmisen mukaan..mikä on toiselle siisti voi toiselle olla jotain muuta...

Mutta jos sopiva vaihtaja löytyy niin voi olla hyvinkin onnistunut vaihto :)

Minkä kokoista tytön vaatteesi ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika 2 v 3 kk ja tyttö 8 kk, ja mielelläni vaihtaisin noita pojan vaatteita pienempiin tytön vaatteisiin. Itseasiassa juuri viimeksi pari päivää sitten mietin, että olisi kiva jos löytyisi joku jolla lasten sukupuolet olisivat juuri päinvastoin ja vaatemaku täsmäisi.. :)

Jos kiinnostaa, laita sähköpostia niin katsellaan syntyisikö tästä jotakin: asseriina @ yahoo.com (poista välilyönnit)

Vierailija
4/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten on noita 70-80cm