Euroopan kaupunki, jossa on pakko käydä - Suosittele!
Kommentit (8)
Mulla Nizza on aika korkealla, Pariisista en niinkään tykkää. Barcelona oli ihan kiva kanssa.
Niitä, joissa itse oon käynyt lomailemassa ja suosittelen on Kööpenhamina, München, Berliini, Wien, Milano, Ljubljana, Zagreb, Nizza, Monte Carlo, Madrid, Strassbourg, Venezia jne.. Ei voi vaan sanoa mikä olis ihanin.
Mulla käyntilistalla vielä ainakin Pariisi, Lontoo, Praha, Budapest, Rooma, Amsterdam...
Myös toki Dublinkin, mutta Galwayssa on vielä ihastuttavampaa, tiivistetympää, aidompaa irlantilaisuutta (minusta).
Ja jos saa sanoa toisenkin, niin Praha. Prahassa on kyllä etenkin kesällä niin hirvittävästi turisteja, että on syytä varautua melkoiseen tungokseen.
Jo kehuttuun Barcelonaan haluaisin itse mennä seuraavaksi. Uskon sen olevan maineensa väärtti, mutta en osaa vielä omakohtaisesti sanoa.
Lontoo ja Barcelona. Venetsiasta en sijaan tykkää yhtään vaikka muuten Italia onkin huippumaa.
Siellä voi yhdistää kaupunki-ja rantaloman hyvin. Aivan ihana paikka! Suosittelen myös Prahaa ja Budapestia.
tarkoitan nyt nimenomaan teitä siellä sisäsuomessa, jotka lähdette ulkomaille ihailemaan arkkitehtuuria. Käykää joskus käveleskelemässä Helsingissä, kyllä on kauniita taloja.
Prahaa suosittelen minäkin. Barcelonaa suosittelevat lähes poikkeuksetta kaikki. Tämä on valitettavasti itseltäni edelleen kokematta.
Venetsia nyt ainakin on ihan poikkeuksellinen paikka!