Ostanko babymalli reimatecin -40% ensi talveksi ?
pähkäilen tässä että olisiko hyvä ostaa babymallista reimateciä vauvalle 74cm jo nyt -40% ? jos se ei olekkaan sopiva saako siitä tosiaan sitä omaansa takaisin ? muut väittävät et saa varmasti omansa takaisin mutta itse epäilen, mutta haluaisin toisaalta ostaa koska haalari on ihana ja luulisin tuon koon olevan sopiva ensi talvena, hintaa jää muutama euro vajaa 60e.
Kommentit (7)
Noin pienessä koossa suosittelen odottamaan -50 alea, jos ei ole heti tarve puvulle ja jaksat kiertää sitten hakemassa pukua kun on isompien alejen aika :)
mielelläni voisin odottaa jopa -50% alea, mutta pelkään entä jos haalareita ei ole enää jäljellä silloin ?
Pk-seudulta tämänkin hakisin, mutta pelkään jos nuo supersuositus fuksiat menee...
Jumbon Jesper Juniorissa oli monta 74cm haalaria vielä, mutta olikohan fuksiaa yksi jäljellä...
ja ei ollut yhtään fuksiaa 74cm enää, oli 2vetoketjulla vaaleanpunaista mutta se maksoi jo 77e alennuksineen !
Minulla on yksi fuksia 74cm varattuna ja haen sen kyllä tuolla -40%, mietin myös 80cm vyötärömallista minkä saisin samaan hintaan, mutta tuon 74cm on sopivampi varmasti.
Mielestäni ei noin pieni tarvi vielä ns. todella hyvää vedenpitävää haalaria kuten Reimatec ellei lapsi ole a) erittäin pieni tai b) ole isosisarus jonka kanssa on pakko ulkoilla hiekkalaatikolla kelillä kuin kelillä. Toinen lapseni (molemmat ed. ehdot täyttyivät;)) tarvi tuon kokoisen kosteussuojahaalarin kyllä.
Eka lapseni liikkui lähinnä kärryissä ja sisällä, vaikka oli varhain liikkuva poika, ei tarvinnut kosteussuojahaalaria ennen 2 ikävuotta (tosin kuriksia pidettiin paljon).
Jos on useampi lapsi luulen, että tumman väriset kosteussuojatut ja myöh. cordura -haalarit tulisivat arvoonsa...
...ettei välttämättä tarvitse kosteussuojahaalaria MUTTA jos sattuisi tarvitsemaan ja itse tykkään tuosta väristä niin paljon joten sillä perusteella kyllä olen ostamassa, ja toisaalta isonsiskon kanssa pitää ulkoilla kyllä ja minusta sellainen vajaa vuoden ikäinen saattaisi hyvinkin tarvita ja sopisi tuo fuksia isonsiskonkin kanssa samaan sävyyn haalari. Kaikki ei aina tule tarpeeseen vaan haluunkin ;)
taidan kyllä 99% varmana ostaa sen 74cm kyllä, on se niin ihana ja kai se on sitten niin että siitä saa omansa takaisin JOS nyt ei millään olisikaan sopiva koko (itse vaan epäilen tuota että saako omiaan takas, mutta en ole myymässäkään koska pakko melkein olla hyvä koko)
Ostettiin just neidille 10kk uus talvihaalari (koko 86) kun äp:n puku ei oikeen pidä kosteutta ja oli jo hieman pieni...
On aivan ihana tuo Reimatecin babymalli, varsinkin meidän neidille jolla on " pömppö" maha...
Suosittelen ostoa ja kyllä sen sitten saa myytyä pois jos sattuu jäämään käyttämättömäksi!!!