^~SYYSSÄTEET VIIKONLOPPUNA~^
Kommentit (32)
Hei, olipas hauska huomata, että Kuumeilijakin menee samoilla päivillä kuin Gringo ja minä. :) Eli siis kp 17 tänään.
Hei ja Olivia, suuren suuret lohdutushalit negasta! Vielähän on kuitenkin toivoa jäljellä, kun tätiä ei näy, mutta jos täti sinut löytääkin, niin jospa ensi kierto menisi sitten positiiviselle lopputulokselle!
Just tultiin miehen kanssa äänestämästä ja se tuolla höpötteli, että " tulepas kulta " ehdokkaan X" vaalikahville." En suostunut, koska en ole kyseisen ehdokkaan kannattaja. ;) Mutta kahvit sain kuitenkin!
Nyt taidan köllähtää tuonne miehen viereen! Mutta sanonpa kuitenkin, kun noista vauvaennustuksista on ollut puhetta... Olettekos te muuten niitä kyselleet? Mulle ennustaja elli ennusti kolme poikaa 2007 kesä, 2009 talvi ja 2019 syksy ja madam mamma yhden tytön kesällä 2007. Toivotaan, ettei kumpikaan noista ennustuksista tuollaisenaan ole oikea! Minä haluan ison perheen ja en ekaa lasta vasta kesällä 2007. ;) Mutta nyt sinne miehen kainaloon!
[color=indianred]Tai no illallahan toi lupsakkuus unohtuu, kun päästään seuraamaan jännitysnäytelmää nimeltä tuloslähetys *heh* ;) Itse kävin äänestämässä jo ennakkoon, mies pitäisi vielä jollain verukkeella saada ulkoilutettua äänestyspaikalle :) Hän kun ei ole oikein kiinnostunut näistä yht.kunnallisista asioista.. ja taitaa olla sitä mieltä että peli on jo selvä eikä siksi viitsi vaivautua (ei tykkää halosesta yhtään..).
No mutta tulipas höpötystä alkuun, kun asianani oli tulla antamaan [b]Olivialle (((Tsemppirutistukset)))[/b] negan takia!! Höh!!
[b]Villis[/b], onnittelut uudesta ihanasta asunnosta!!!
[b]Sennalle[/b] kärsivällisyyssäteitä, että jaksat odotella tiistaihin asti :)
jaa, no nyt mies haluaa lähteäkin jo. Gotta go sitten!
Riika
Ei tarvi jännätä testausta tiistaihin asti. Täti kurvasi paikalle komeesti aamupäivällä. Nää mun kierrot on tosi p*******ä. Tästä tuli nyt sit vaan 27 päivää kun edellinen oli 34. Rasittaa tällainen epäsäännöllisyys. No jos jotain positiivista yrittää tästä repiä niin nyt saa ainakin viikonpäivät olla rauhassa eikä tarvi miettiä tai jännätä aamusta iltaan. Sitten taas yritystä ja toiveita että osuisi oikeaan aikaan.
Olivialle hali. Tiedän tosiaan miltä susta tuntuu.
Kyllä tämä tästä. Plussatuulia kaikille!
senna
mutta tuleeko mun nyt siirtyä tuonne lokakuisten puolelle?
käyn ainakin lukemassa teidän kulumisianne ja jännään kanssanne joilla tän kuun piinat vasta edessä.
senna
Ei tarvitse sinun siirtyä minnekään, olemme aika sekalaista joukkoa ja yhdessä on piinailtu jo monet kierrot :) Osa on aloittanut viime keväänä/kesänä, osa myöhemmin. Ja esim. allekirjoittanut pääsee vauvapuuhiin vasta keväällä (jos sittenkään). Joten tervetuloa joukkoon ja pysy keskusteluissa mukana!
Riika
Äänestetty on (miehen kanssa eri ehdokasta) ja nyt niitä tuloksia satelee tuolla ruudussa, mutta kirjoittelen tässä samalla jotain.
Olivialle lohdutushali negasta. Mutta kuten Hippis sanoi, niin toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy, joten peukutuksia vielä kovasti.
Voi harmitus Senna! Ei toivottu täti tuli kylään, eihän sen teille pitänyt osata tulla?! No, seuraavaan junaan sitten mukaan! Ja älähän karkaa säteistä minnekkään!
Hippis: mulla on Madan Mammalla ennustus vetämässä ja vielä ei ole tullut postia. Mutta mielenkiinnolla odotellaan, vaikka pidänkin sitä vähän hömppä viihteenä. Ja sulle toivon TODELLA PIAN plussaa! Olet urheasti jaksanut tsempittää muita vaikka varmasti itselläsi on välillä vaikeeta pitkän odotuksen kanssa. Kyllä nyt olisi sun vuorosi saada menolippu plussajunaan. *toivoo todella*
Mä tein eilen mielenkiintoisen testin. Testasin ihan yht äkkiä huvikseni ovistestillä eilen haalean viivan, kp oli siis vasta 6/28-30. Tänään en aio testata, mutta jos huomenna taas kokeilis kun alkoi kiinnostaa että joko se ovis voisi olla sieltä tulollaan. Viime kierrossa testasin samanlaisen haalean viivan vasta kp 11 ja 12 ja sit kp 13 viivat olivat tasavahvuisia. Hmnn... mitähän tääkin nyt sitten tarkoittaa?!
Villis
Heihoi!
Minäkin porhallan paikalle... ;) Olen yrittänyt pysyä taka-alalla viime päivät (no joo.. lukemassa oon kyllä käyny....eli se taka-alasta..), ettei ihan alkaisi jännittää tämä oma napa. ;D
Elikkäs on kp 25 tai 26(??)/27 joten varsinaiset piinapäivät menossa. Eikä tunnu miltään. :/ Tai siis.. ehkä aavistus niitä itselle tuttuja jomotuksia jo häivähdys alavatsalla, mutta. No, sen näkee ti-ke, silloin tädin EI-toivottu saapumisaika olisi. Pitäkää peukut (ja varpaatkin) pystyssä,sillä niitä nyt tarvitaan.. Hieman on jo luovutusmieliala valloillaan, johtuen juuri noista tuntemuksista mitä tänään on ollut. Mutta itse olen aina hokemassa toisille, että älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon, niin en aio tehdä nyt sitä itsekään. AInakaan vielä ;D Odotellaan. Nyt en kyllä oikeesti jaksa ajatella testaamista ennenkuin se todella on tarpeen, jos sellanen tilanne vastaan tulee. jotenkin vaan on sellanen olo..? Outoa. ;) Muutenkin on nyt iskenyt joku ihme fiilis.. rimakauhua siis taas havaittavissa (sitä miettii, miten helppoa ois olla vielä tovi rauhassa näiden kahden kanssa jne..)! :O Ja jotenkin oon alkanu miettiä, että jos ei syysvauvaa, niin ehkä vielä lokavauva, mutta jos ei sitäkään tule, niin sitten voisi olla parin kuukauden tauko kenties paikallaan.. ?? (no nyt se on seonnut lopullisesti..;D)
Siihen on parikin syytä. Ensinnäkin se, että mieluummin haluisin lapsen syntyvän alkuvuodesta kuin ihan viime päivinä (ssiis vuoden viimeisinä..) ja sitten en haluisi joulua olla sairaalassa (on tärkeä aika perheelle ja tykkään laittaa joulua jne..) (vaikka voihan siellä joutua olemaan vaikka vauvan la oiskin myöhemmin, mutta noin niinku periaatteessa) ja sitten vielä marras-joulukuu on sitä pimeintä aikaa.. joku siinä vaan ahistaa... :O En tiiä. Miksihän mä tämmösiä mietin....:P
Niin ja jos tätä vielä pitkään tarvitsee jatkaa, niin työstähän tämä käy... tokihan sitä välillä on levättäväkin ;) Ja keväällä/kesällä valoisan aikaanhan sitä helpommin pitäisi raskautuakin ;D (no mulla on kyllä pitäny paikkansa molemmissa... ) Tiedä häntä sitten.
No, tälläiset mietteet tänä iltana. TÄytyy mennä vähäksi aikaa tuohon miehen seuraksi istuskelemaan vielä ennenkuin väsy iskee.. Huomenna onkin jännä päivä, kun esikoinen aloittaa kerhon!! Hui. taitaa äitiä jännitttää eniten!!?
Öitä ja palaillaan taas!
terveisin piina-Jede
ps. sori kun en nyt jaksa kommentoida muiden juttuja, oma napa vaan pyöri mielessä.... :/
paitsi pyrylle piti hääpuvusta sanoa, että se mun puku " asustaa" mun porukoilla tuolla itä-suomessa, joten ihan äkkiä en sitä tänne saa. Mut voin toki kertoa siitä enempi... nyt en jaksa sorii... :) Muistuta mua joku päivä kun on aikaa niin voin sitä kuvailla vaikka. ;)
en vaan voi sille mitään, mutta nyt itkettää oikeesti NIIN pirusti. itsehän tämän aiheutin, kun olin muka niin varma, että joulun aikana kun pupuiltiin niin tiheään, että pakko on tärpätä. mutta kun ei niin ei. nyt ei tule edes uni silmään, kun vaan tekee mieli itkeä, näin viime yönä painajaisiakin, joten senkään puoleen nukkuminen ei innosta. aamulla on sit taas kivaa, silmät turvonneena ja vähällä unella.
ei jaksa innostaa mikään, oli tosi vaikee päivä kaikin puolin. tällainen mieliala ei liene jatkossa yhtään hyväksi yritykselle. mutta nyt väliaikaisesti tämän itselleni suon, ja ryven itsesäälissä oikein olan takaa.
sen olen nyt päättänyt, että JOS ikinä sen oman nyytin saan, niin hoidan sitä itse ainakin 2 vuotta, sillä on se niin arvokas nyytti sitten. ja kauhistuttaisi ajatuskin hoitoon laittamisesta ennen kuin vaavi osaisi edes puhua, kun sitä kuitenkin on NÄIN kovasti toivottu.
eli masentuneesta fiiliksestä huolimatta usko omaan nyyttiin ei ole tyystin kadonnut, vaikka olenkin jo luovuttanut toivoni sen suhteen, että sen tämän vuoden aikana saisin.
ei auta itku markkinoilla, onneksi kirjoittaminen helpottaa. miehelle kun en voi koko ajan valittaa.
[color=indianred]Itke, kun itkettää, sillä puret parhaiten pahaa oloa. Itselläni myös auttaa kirjoittaminen, päiväkirjaan ja vaikka tännekin.. Siinä jotenkin saa jäsennettyä sitä pahaa oloa ja sekavia ajatuksia. Ja sitten päälle yöunet, niin varmasti huominen näyttää sinulle taas valoisammalta! ((((halaus)))) Jaksamista sisko!! Älä luovuta, kyllä sinullekin se nyytti vielä suodaan!
Olivia, joko olet testannut? Tule äkkiä kertomaan uutisia!!
Villis, tosi paljon onnea uuteen asuntoon. Olen elämäni aikana muuttanut yli 20 kertaa (tosin osan niistä lapsena) ja tykkään siitä. Varsinkin jos ajan kanssa saa pakata ja karsia kaikkea roinaa. Saan myös äkkiä kaikki purettua ja uutta paikkaa on ihana sisustaa, varsinkin jos muuttaa isompaan.
Himppu, olen kolme lastani saanut alle kolmekymppisenä ja luulin, että se on siinä. Nuorin täyttää kohta 6 vuotta ja jostain puun takaa se kuume kuitenkin iski kuin halolla päähän. Nyt olen 33v. ja arki jo aika helppoa. Tämän vauvan kanssa tietysti helpottaisi se ettei ole muita enää vauva- tai leikki-iässä ja osaavat jo auttaa. Ei tätä elämää ja varsinkaan tunteita voi kovasti etukäteen suunnitella, joten saatat vielä löytää itsesi täältä myöhemminkin.
Mies lähti pojan kanssa rallia katsomaan ja me täällä tyttöjen kanssa haahuillaan yökkäreissä. Pitäis lähteä koiran kanssa ulos ja jos samalla kävis äänestämässä. Huusholliakin pitäis siivota, ettei tarvi sit heti työpäivän jälkeen jaksaa sitä hommaa. Kummasti täällä kaikki leviää käsiin, jos ei heti korjaa ja komenna lapsiakin siivoamaan jälkiään.
Katselin tuossa vanhoja raskauskalentereitani (ostin amerikassa asuessani) ja huomasin että kaikkia kolmea raskautta yrittäessämme olemme oviksen aikaan pupuilleet kolme kertaa, joka toinen tai joskus joka kolmas päivä. Enkä ole kyllä tikutellut tai laskeskellut saatikka joka päivä viikon ajan harrastelleet. Joten tulin siihen tulokseen, että luonto hoitaa kyllä tehtävänsä ilman tällaista stressiä ja kauheata laskeskeluakin, mutta mutta... täällä ollaan. Nyt ollaan kyllä oikeaan aikaan liikkeellä, joten parin viikon päästä taas jännäillään.
Olivialle vielä plussatsempitystä ja Sennako se aikoi testailla tiistaina, mutta älä jätä iltaan, eikös kaikissa testeissä lue, että aamuvirtsasta.