Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT tiistaina 30.1.2007~*~*~

30.01.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Voihan *" #%¤&(%.. tein äsken jo pitkän kirjoituksen ja jotain söhläsin, niin katos mun kirjoitus bittiavaruuteen.. Pitäis varmaan aina tehdä jotain välikopiointeja kun kirjoittaa.. No muistaisinkohan puoltakaan mitä kirjoitin.. yritetään..[/color]

[color=blue]Illalla en sit ehtinytkään palstailemaan kun juhlittiin niitä miehen synttäreitä.. appivanhemmat ja omat vanhemmat oli kyläilemässä ja kyllähän ne sitten myöhälle istuikin, teki mieli sano että lähtekää jo :))[/color]

[color=fuchsia]SARA-MARIA: Moikku ja tsemppiä muuttopuuhiin! Ihania nuo sisustamisjutut, kun saa uutta kotia laittaa.. vaikka se laatikoiden pakkaaminen ja raahaaminen onkin ärsyttävää niin kyllä se sit palkitaan kun on uusi kaunis koti![/color]

[color=blue]HÄPÖ: Tsemppiä oviksen bongaukseen.. toivottavasti ne viivat nyt tulisi sieltä ja pupuiluintoa!! Voi ihana ulkomaanmatka teillä tiedossa! Me ei olla vieläkään käyty ikinä missään, mutta suunnitteilla on häämatka syksylle, jos ei sitten sattuisi tuo ihana este eli vauva.. kesällä heti häiden jälkeen ei ehditä matkustelemaan, kun on maataloustyöt.[/color]

[color=fuchsia]MARGE: Kiitos peukutuksista! Ole vaan täällä meidän seuranamme jos niin haluat.. kyllä me halutaan sut täällä pitää ja olethan sinä enska mikä enska vaikka hoitoja tarvitsettekin :)[/color]

[color=blue]ROUVAVAUVA: *bdbd* älä vielä luovuta kun ei kerran tätiä näy!! Kyllä sitä moni on saanut tyylipuhtaita negoja vielä raskauden alkuvaiheessa.[/color]

[color=fuchsia]NUUTTI: Voi inhottava täti :( Mä käytin ovistikkuja kahdessa kierrossa silloin alkuyrityksesta eli viime keväänä. Ensimmäisellä kierrolla en löytänyt ovista ollenkaan ja toisella löysin ja se oli kp 14/36 eli viikkoa oletettua aikaisemmin. Kierto oli viisi viikkoinen ja ovis kolmea viikoa ennen menkkoja vaikka yleensähän se on kaks viikkoa ennen riippumatta kierron pituudesta. Mulla tosin tuolloin kiertokin venähti 36 päiväiseksi jota ei ole sen koomin ollut eli kai se johtui kaikesta stressistä ja muusta.. Nyt en sitten ole ovistikkuja käyttänyt, ehkä joskus keväämmällä jos ei ennen sitä tärppää..[/color]

[color=blue]ELVIIRA: Mahtavat lääkärikuulumiset!!! Ihanaa!! Nyt vaan lakanoita hurjasti pöllyttelemään! Kiitos peukutukista![/color]

[color=fuchsia]MARY-raksupoksukamu: Mikä tilanne?? *bdbdbdbd* Tosi hyviltä kuulostaa nuo oireetkin!!! :)[/color]

[color=blue]ON: 29/27-31, mä oon koko ajan höpöttänyt että torstaihin mennessä odotan tätiä, kun viime kierrot on ollut tasaista 31 päivää, mutta perjantaihan se päivä on kun täti pitäis saapua jos kierto on tuon 31. Saa nähdä.. mulla ei oo kyllä läheskään niin hyviä oireita kuin Marylla.. illalla olin ihan varma että täti tulee yön aikana kun mahaa juili nukkumaan mennessä, mutta eipä sitä vielä oo näkynyt.. Hermotkin oli illalla tosi kireellä.. kai sekin on tädin merkki ja tissejäkin kutittaa.. sekinhän on.. toisaalta voihan nuo kaikki olla raskaudenkin merkkejä.. katsotaan..[/color]

[color=fuchsia]Nyt työntouhuun!! Tulkaahan ilmoittelemaan itsestänne!![/color]

[color=blue]T. Juli *the sini-fuksia palstailija*[/color]

Vierailija
2/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

Kiitos Juliaanalle päivän avauksesta, sulla on kyllä kivan värikästä tekstiä aina =) Ja kovasti siellä piinaillaan *bdbdbdb*. Mulla menkkaoireet oli hyvin vahvat ennen plussausta, olin siis ihan varma että täti paukkaa paikalle mutta eipäs tullutkaan. Plussaonnea sinulle!!!!

Maryrosekin siellä piinailee, sinulle myös plussaonnea ihan hirmuisesti. Haluaisin paljon täältä kavereita mukaan tonne o-puolelle *bdbd* =)

Saikku, sielläkin on jo huimat kp:t, plussatuulta sinnekin.*bd*

Enkä mä mitenkään cool ole =) En ole koskaan ollut erityisesti omanapainen ihminen, pyrin huomioimaan muutkin. Jopa tällaiset ihmiset täällä keitä en ole koskaan tavannutkaan =) Kiva kun olette olemassa!!

Elviiralla oli tosi hyviä gyne-kuulumisia =) ja kiitokset onnitteluista.

Hapölle myös kiitokset onnitteluista sekä onnea oviksen metsästykseen!

Rouvavauvalle pahoittelut negoista, toivotaan että se vielä plussaksi muuttuis*bdbd*

Kata oli myös testannut negan, jospa se vielä plussaksi muuttuis *bd*. Niin kauan kuin ei tätiä näy, on toivoa. Ja kiitokset onnitteluista.

Marge, kiitokset kysymästä. Hyvin täällä voidaan. Välillä ajatukset sekaisin, jopa miehelläkin. Toivotaan että kaikki menee hyvin. Ja toivon sydämestäni että sinullekin tulisi se odotettu luomuplussa!! Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle jos päätät siirtyä l-puolelle. Halauksia!!

Nellamaijalle vielä lämpimät kiitokset onnitteluista.

Omanapa tulikin mainittua jo aiemmin. Plussaonnea kaikille piinailijoille joita onkin tällä viikolla aika monta. Mä pidän plussajunaa pysäkillä niin että kaikki mahdolliset pääsee mukaan =) bdbbdbd

Mukavaa viikon jatkoa kaikille

hermione

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lämpimät terveiset. Ovistikut oli meillä käytössä ja mulla ainakin ovis oli oletettua myöhemmin. Kyllä niistä hyötyä on, ainakin mun mielestä.

Kivoja kemuja harrastetaan sielläpäin. Toivottavasti saat ikiomat

vauvajuhlat piakkoin!!! Tsemppiä ja onnea tähän kiertoon =)

(onnea oviksen bongailuun jos päätät alkaa bongailemaan)

halauksin hermione

Vierailija
4/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marge: Voi hitsi, kovasti nyt tsemppiä ja jaksuhali! Ihan varmasti ahdistaa kohdata jotain niin loputonta ja ehdotonta. Nyt vaan jotain muutakin ajatusta näiden kuumeilujuttujen rinnalle, toi matkahan kuulostaa hyvältä! :) Piristystä! Ja kiitos peukutuksista!

Rouvavauva: Vieläkin piinaa, toivotaan nyt ettei se täti löydä sinne ja että nega vielä vaihtuisi plussaksi! Eihän sitä koskaan tiedä ;) Ihan hyvät kp:t siellä ainakin oli, siispä *bdbdd* ja kiitos itsellesi peukutuksista :) Niin, ja Sara-Marian puolesta vastailen, hän muuttaa ;)

Nuutti: Kiitos peukutuksista. Tää on meille suht kauan yrittäneille aina kova paikka kun toinen tulee ¿ehkä liiankin helposti¿ raskaaksi. Silloin on (ainakin minun) vaikea olla aidosti onnellinen, kun omassa mielessäkin olisi niin kovasti haave pikkuisesta. Kyllä meilläkin sitten on tulevaisuudessa vielä kunnon baby showerit, eiks jeh? :) Noista ovistikuista sen verran, että yhdessä kierrossa tikuttelin ja ovisplussa tuli Vauvan oman ovislaskurin laskemasta ovispäivästä pari päivää eteenpäin. (sekavaa? :D) Mutta eipä sen kummemmin heitellyt... Nyt vaan toivon sulle paljon ovisplussaa, *bd*!

Elviira: Hyvä että oli gyneltä mukavia uutisia, on se varmaan kuitenkin sen väärti, vaikka paljon pätäkkää maksoikin. Kiitos sulle plussapöllytyksistä, itsellesi kovasti pupuiluintoa, kerta ovis on vasta edessäpäin!

Juli: Voi himputti se on tylsää kun viesti vaan katoaa... Siksi mä suosinkin kirjottamista ensin Wordilla, sitten kopioin kaikki Vauva ¿sivuille, sitten vielä kopioin ennen kuin loppujen lopuksi lähetän. :) Kerran nimittäin katosi viesti ja jäi sapettamaan niin pahasti :D Täällä ei tilanne sen kummempi, rinnat vielä kipiänä! Toivottavasti tuo mahan juiliminen ei tietäisi tätiä vaan ihan jotain muuta ;) *manaa tätiä Julin luota niin kauas kuin pippuri kasvaa* superpeukutukset sinne *bdbdbdbdbd* :)

Hermione: Kiitos peukutuksista ja plussaonnesta! Olisi kyllä erikiva jo siirtyä tuonne o-puolelle, päivittäin käyn lukemassa siellä kuitenkin niiden mahakkaiden vanhojen kuumeilukamujen juttuja! *varaa lipun plussajunaan ja Julille kans* :)

).(

Rinnat aristaa. Valkkari on aika runsasta. Eilen kyllä tiuskin niinkuin täti kolkuttelisi ovella, mutta kaikilla meillähän on huonoja päiviä ;) Vatsa ollut pikkasen kuralla (toivottavasti ei vatsatautia!) ja mahassa outo paineen/polttelun tunne, ei kuitenkaan vihlontaa. Hmmhmmhmm, tää on niin jänskää! Aconin kymppejä tilasin eilen 2kpl:ta, tulee varmaan huomenna postissa!

-Mary kp28/28-32

Vierailija
5/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikapika-viesti vaan, kun on nyt töissä niin kiirus, ettei ehdi tän enempään juuri nyt.

Hermione: piti ihan asioikseen tulla kysymään sulta niistä oivallisista ovistikuista, joita nyt plussauskierrossa käytit: mitä tikkuja olivat? Mie meinaan kyllä ottaa tikuttelun käyttöön ensi kierrossa, tai yrittää ainakin. Ihanaa odotusta sulle!

Kaikille muille ISOT Vilkutukset ja halit! Tulen paremmalla aikaa kommentoimaan, nyt on niin vietävän kiire koko ajan, kun uusi projekti töissä käynnistyi.

).( Juu, tässä oikeestaan nyt tää kierto mennään löysin rantein yrityksen suhteen. Kaikkee muuta puuhaa riittää sekä töissä että vapaalla, ja sit kun se tätskä oli sellainen über-outo, niin eipä ole paljon piinailtavaa muutenkaan. Taitaa olla kp 17 menossa, oviksesta ei hajuakaan. Sitten ensi kiertoon otan mukaan ovistikut, joten sitten saattekin lukea " raporttia" ; )

Dajm

Vierailija
6/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin taas tulla mukaan. Olin syksyllä pikkuisen aikaa, kunnes tulin raskaaksi. Se kuitenkin todettiin tuulimunaksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. =(

Nyt taas on uusi yritys ollut päällä. Tikuteltukin on, ihan mielenkiinnosta ja luulenpa oviksen löytyneen. Nyt sitten jännitetään alkaako ne kuukautiset vai ei! Nyt niitten periaatteessa pitäisi olla myöhässä jo 1-3pv, mutta kierto tuntuu olevan vähän hakusessa tuon lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen. Sunnuntaina testasin Clearbluella, mutta nega tuli. Perjantaina alkoi jännittämään jo, kun oksetti läpi päivän niin kummasti.

Silloin tuulimunan kanssa positiivinen tulos tuli vasta kun kuukautiset oli jo yli viikon myöhässä ja tietenkin sitä miettii, onko taas tuulimuna, kun testi oli negatiivinen, eikä kuukautisia kuulu. Vai voiko toisilla vaan testit näyttää vähän myöhemmin plussaa kuin toisilla?

Helpotti kyllä vähän kun sai tänne käydä purkamassa. Konttoritöitä teen myös kuten Juliaana-82, joten täällä on hyvä välillä käväistä kirjoittelemassa. =)

Kivaa tiistaipäivän jatkoa kaikille! =)

Vierailija
7/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ovistikutus valistuksesta! Ostin eilen jonkun paketin taalta missa on 7 tikkua.

Tuli oikein hyva mieli Hermionen ja Maryn viesteista! oikein sydanta lammitti!

Kiitos myos julille!

memille tervetuloa takaisin!

bdbdbdbdbdbd piinailijoille ja plussatuulia kaikille

nuutti

Vierailija
8/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm:

Ilmeisestu meista tulee sitten tikutus kavereita tassa kierros:)

halitus sinne myos

Vierailija
9/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä malta pysyä poissa täältä :)

Dajm oli käyny nopeasti kirjottelemassa, moikka vaan!

Mem, en muistakaan sua syksyltä, mutta tervetuloa vaan takasin. Ikävä tuo tuulimuna, mutta kiva kun olette päässeet nyt uuteen yritykseen! *bd*

Nuutti: Mukava kun lämmitti sydäntä mun teksti :) Vilkutuksia ja peukutuksia sinne rapakon toiselle puolelle! Mikäs kierron vaihe siellä nyt on meneillään?

Missäs luuraa Saikku? Elelläänkös sielläkin jo piina-aikaa?

Entäs s-k, fiiu, dizku, neiti82/digru, cerise ja marzu? huhuu? :)

Huomasin myös, että esittelypinossa oli Agnetha! Tervetuloa mukaan!

Argh, ei tätä piinailua kestä! Taidan mennä ukon kainaloon katsomaan leffaa :)

-Mary

Vierailija
10/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp on 2 ja 8. yrityskierto kayntiin.

Aina mulla on ollut sellaine olo etten ihan sormia napauttamalla raskaudu, mutta nyt alkaa jo usko loppua kesken.

kaipa taa tasta viela:)

mustahan on tullut varsinainen palstaterroristi tanaan!